[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arkantos

Arkantos THWD

Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog eentje die uren heeft rondgelopen. Had echt die hele grot verkend en uitgemoord en kon dat klote ding maar niet vinden. :confused:
    Dus ik weer helemaal terug naar het begin. Zie ik opeens op mijn mini-map nog een vierde duur bij die drie duren. En ja hoor daar lag ie.
    En het stomme was dat een vriend van me had gezegd dat dat ding daar lag, maar dat was ik met mijn stomme kop dus weer vergeten. |:-
    Dus je bent echt niet de enigste die em niet kon vinden.

2. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je zei net dat je al robots tegen bent gekomen. Om daar te komen heb je een deur moeten openen. Als je nu eerst de puzzel had gevonden, en die naar die man in Balmora had gebracht. Dan had hij van die puzzel een sleutel gemaakt, waarmee je ook door die deur kon gaan.
    Je kunt 'vliegen' (meer lopen door de lucht) met de spell levitate. Dit is een alternation spell en kun je bij verschillende personen die spell verkopen kopen.

3. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    o hahaha ik heb die deur open gemaakt met een toverspreuk die ik had gekocht. wel grappig, kan je die levitate spell ergens vlak bij balmora kope? en niet in de mage guild he
    Nog bedankt voor de info van net

4. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Er zijn heel veel personen die levitate spells verkopen. Zoek en je zult vinden.:)

5. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    die spell over water lopen is vet grappig!
    ben benieuwd naar levitate.

6. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben nu hard aan het trainen, want ik wil grotten ingaan om zo aan een beter armor ect. te komen. Op welk level kan ik daarmee het beste beginnen, zodat ik niet zoveel risico loop dood te gaan?

7. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    is te zien welke grotten. weet wel dat de caves in het zuiden, op Sheogorad en molag mar de moeilijkere zijn. de rest is te doen op level 10. Echt je exacte getallen geven is moeilijker, want zat nl. op lvl132 de laatste keer ik et speelde dus....:D

8. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zit nu level 12, op level 15 ga ik denk beginnen met plunderen. :p

Edit: level 13 inmiddels (a)
    Edit2: level 14
    Edit3 level 15 :+

Laatst bewerkt: 9 feb 2004
  9. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Als je bij Gnisis naar het noordoosten gaat. Bij die andere 2 dorpen eronder. Is een geheime Vault. Een mannetje heeft hier een volledige set ebony armor. Ik had een mark gedaan bij creeper. Toen ik het ventje had afgeslacht was het zwaar incashen. Denk dat dit wel een goede uitdaging is Furies.

10. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Thnx voor de tip! Morgen ga ik het proberen...!!!

11. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    kzat op lvl. 204 maar dan is er ook vrij weinig meer aan... niemand kan je meer aan dus kdenk der over na om weer opnieuw te beginnen maar heb een beetje tijd te kort

even over dat plunderen: om het op zeker te spelen zou ik toch echt tot leveltje 20/25 wachten maar je kunt het proberen op lvl. 15....

12. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Nog even een vraagje,
    ik zie vaak 'enchant' staan en wil dit gaan trainen.

1. Wat kan je er precies mee?
    2. Hoe train je het 't beste?

13. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

enchani is dat je bijv je hebt een soul gem en met de enchant skill kun je dan zelf voorwerpen met een enchantment geven dus bijv een zwaard met cast 7 a9 fire damege of zodat je je het wapen weer kan rechargen maar al ben je level 100 met enchanten 9 van de 10 keer mislukt het

14. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    Met enchanting kun je magie in een voorwerp stoppen

hiervoor heb je nodig:
    - een spell
    - een voorwerp (kleren, ringen, etc)
    - een soulgem met daarin een gevangen ziel (ascended sleeper of gold nog wat is het beste)
    - en een heel hoge skill-level wil de enchantement lukken.

Het makkelijkst is het om het gewoon door iemand anders te laten doen omdat de kans dat het mislukt erg groot is, echter kost dit meestal veel geld.

het trainen kun je het beste doen door de master trainer te zoeken en daar tot level 100 te laten trainen, dit omdat het gewoon te moeilijk is om handmatig te trainen. Handmatig trainen gaat overigens door zelf een voorwerp te enchanten maar ook door het gebruiken van een enchanted voorwerp.

Tips voor goede enchanted voorwerpen:
    - constant water breathing
    - constant nicht vision (bereik 20-30, anders wordt het te licht (en te duur))
    - constant water walking
    - constant levitation

deze zijn geen een van allen bijzonder duur om te laten maken maar wel erg handig. ook hoef je deze voorwerpen niet constant te dragen waardoor je ze af kunt doen als hij niet meer nodig is en je er geen last meer van hebt (dit geldt bijvoorbeeld voor levitation die soms als spell erg irritant kan zijn).

Laatst bewerkt: 9 feb 2004
  15. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Oke, thnx voor de reacties. Waar zit die master trainer ? :)

16. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    SPOILER:

de master trainer voor enchanting staat aan het einde van stronghold Indoranyon (wat in het noorden ligt) en heet Qorwyn.

hier heb je wel wat problemen om die hele stronghold door te komen heb je in ieder geval een level 15 nodig en een mark/recall spell is ook niet onhandig. Ook kan het zijn dat zij vijandig tegen je is waardoor je haar moet doden en je haar training dus niet meer kunt gebruiken (dit was dus bij mij het geval). Maar ik zou het toch gewoon even proberen om erlangs te gaan.

om de stronghold in te gaan moet je trouwens door het gebouwtje met een briefje op de deur

17. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

18. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Hij valt je altijd aan. Je kunt de training op de volgende manier krijgen.

Cast de spell 'calm humanoid' op hem uit. Nu kun je even met hem praten en training krijgen. Heb je de training gedaan, dan is hij weer vijandig. Je moet nu weer calm humanoid doen. Hij wordt weer rustig en wilt je weer training geven. Zo moet je dat blijven doen, het duurt lang, het is saai, het wordt irritant, maar het is de enige manier.

19. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

tsss waarom heeft bethesda dat gedaan?

20. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik denk dat dit een bug is. Dat die persoon helemaal niet vijandig hoorde te zijn, of dat ze verkeerde NPC hebben geprogrammeerd tot master trainer enchant.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina