[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

ja want waarom zouden ze een master trainer vijandig laten zijn :p

2. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    ach ik heb et domme mens gewoon dood gemaakt, nou kan ik alleen niet meer tot de 100 trainen (is dus ook de enige die geen 100 is)

maar ach boeie je hebt toch niets aan de enchant-skill, ik laat gewoon alles enchanten door anderen, is ook nog eens veel makkelijker en heb toch geld te veel

3. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Vindt ik nu ook!!

4. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Haha.. Niet helemaal waar, ik had daar eerder ook eens wat over gepost, ik zoek het wel ff op :)

Hier:
    Maargoed, Enchant, het is zeker niet zonde van je skill, je gebruikt het constant, Bijv als je een enchanted weapon hebt, naarmate hoe groter je skill voor enchant is, hoe vaker je de betovering kunt uitspreken voordat de betovering opraakt, en als de betovering op is, naarmate hoe groter je skill voor enchant is, des te sneller hij weer oplaad (Dit is aanzienelijk te merken:eek:).
    Bij elke char doe ik wel enchant in het pakket, op ten duur heeft dat echt aanzienelijk zo z'n voordelen :)

Laatst bewerkt: 10 feb 2004
  5. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Mijn Major skills e.d. zijn echt ZO DOM @_@''. Waar ik nu mee speel is mijn 1e save, toen wist ik er nog helemaal niks vanaf. Enchant staat erbij, Medium en Heavy armor (Lekker vaag, alsof je 2 verschillende dingen draagt :confused:) Blunt Weapon (gebruik ik nooit). En zo nog wat rare dingen. Jammer dat je die nu niet meer kan veranderen.

6. Arkantos

Arkantos THWD

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het zo'n bagger cominatie vindt, waarom begin je dan niet gewoon overnieuw???

7. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    ideaal al heb je een hoog enchant skil, die van mij is nu 70 ofzo en die amulet of health en amulet of waterwalking, werken nu langer!

8. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb anders altijd medium met heavy gecombineerd aan. Een medium cuirass, en de rest heavy.

9. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

ik doe meestal light en heavy.

10. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    same here

maar je hebt gelijk je kunt inderdaad meer enchanten (mijn level is 74), maar aangezien ik toch alleen maar constant effect dingen draag maakt het nog steeds niet uit.

maar das et mooie aan morrowind je kunt het spelen zoals je zelf wilt

11. Quincman

Quincman Kwast!

Leuk Bevonden:
    0
    ik altijd mono heavy... full imperial templar, behalve een helm (die ik gehad heb tijdens een quest voor imperial legion, op dagon fel, +## personality wat heeeeeeeeeeeeeeeeel handig is)

12. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik ben nu een beetje aan t surfen op gamesites en gamewinkels. Maar ik zie nergens goty staan.. Bart smit, gcshop, free record shop, gameshop.nl :confused: wtf is going on

13. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    heb bijna geen armor, boots of blinding speed voor de snelheid en die cuirass in telfyr (voor de ophef van het blinding) glass tower shield, thats all

14. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    heb bijna geen armor, boots of blinding speed voor de snelheid en die cuirass in telfyr (voor de ophef van het blinding) glass tower shield, thats all

15. Quincman

Quincman Kwast!

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand wat lords mail doet (ben nl nu aan het vechten voor de hoogste rang van imperial legion)

edit: lama hange , na 1x levitaten en 15 fireballs wastie al dood :confused:

16. -=DEMO=-

-=DEMO=- Goten!!

Leuk Bevonden:
    0
    als je nou 'n ring enchant met 100% resist magica 1 sec. lang (of wat langer), dan gebruik je de ring, en trek je gelijk de boots of blinding speed aan. dan gaan je stats wel omhoog, maar de blind resist je dan.:cool:

btw, ik heb 'n kledingstuk geenchant met bound longbow, constant effect. dus als je 't ding aantrekt, heb je 'n eeuwige (hele goeie) longbow. maar 't punt is dat als ik 't ding uittrek, dan blijft de longbow soms gewoon (normaal verdwijnt 'ie dan) da's dus 'n bug. maar 't probleem is dus dat als ik weer dat kledingstuk aantrek, er een nieuwe bound longbow verschijnt. not relax, want ik heb er onderhand 5, en ik moet ze allemaal bijhouden met reparaties omdat als je X ingedrukt houd en dan de trekkers gebruikt je niet weet welke boog je gebruikt. ook kun je 'n longbow niet verkopen/in een ton stoppen. hoe kom ik van die longbows af?

17. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Weet ik niet. Ik heb dat probleem met Deadric Maces. Het is vervelend in je inventory, maar aangezien ze niks wegen is het niet zo'n groot probleem lijkt me. Ik zou om te beginnen dat kledingstuk niet meer aantrekken.
    Misschien dat ze wel verdwijnen als je ze helemaal kapot maakt.

18. Quincman

Quincman Kwast!

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil een ring enchanten, dat ie men magicka verhoogt (of men health) moet ik dan restore of fortify doen?

edit: constant effect ;)

Laatst bewerkt: 12 feb 2004
  19. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Fortify

20. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een waarschijnlijk hele domme vraag, ik ben nu eindelijk verder in morrowind, maar ik vraag me af of je tijdsbeperking hebt voor het spel, ik ben nu al 160 morrowind dagen bezig maar kan je gewoon altijd door blijven gaan?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina