[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben alleen nog nooit een spell met 'weakness to common disease' tegenkomen. En die heb je nodig om er een amulet mee te laten maken.

Wat ik ook eens gehoord heb is dat het mogelijk is om een drankje te brouwen waarmee je vampier wordt. O.a. met vampire dust (als je kijkt bij vampire dust zie je dat een van de effecten Vampirsm is)

2. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Goedeavond,

Zoals jullie misschien hebben gezien bij een enkele andere grote draad, is dit niet wat xbw wenst.

Na een post of zeg 200 wordt zo'n draad er niet duidelijker op. Dit is mi de grootste :cool: draad op xbw die game-gerelateerd is en voldoet dan ook niet aan onze wens.

Het is duidelijk dat deze draad een schat aan waarde bevat, echter waar staat het?

Ik ben van plan 1 deze dagen deze draad te sluiten en door te gaan in een deel 2. Uiteraard krijgt de 1ste post
    in de nieuwe draad een mooie openingspost met informatie.

Welke informatie uit deze draad zien jullie daar graag gepost?

graag je antwoord zenden naar joost@xboxworld.nl voor 22-2-2004

3. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    is toch leuk, zo een grote tread..............

4. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    vindt het gezellig een zon thread:). verder krijg je alleen maar problemen met verschillende threads. nu kan je gewoon de zoekfunctie gebruiken met search by post

5. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Is wat van te zeggen.

Al vind ik het wel jammer dat mijn post teller dan weer op 0 springt. Ik ben er best wel trots op dat ik hier 455 posts heb gezet, waarvan het meerendeel ook nuttig was voor personen die een vraag hadden.

6. toet

toet :o)

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb nu net in balmora een kastje opengemaakt met de lockpick en daar zat een amulet in
    maar wat kan ik met die amulet?
    als ik hem via het menu activeer dan hoor ik alleen een geluidje maar verder gebeurd er dan niks.

7. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Een amulet 'doet' pas iets als er een enchantment opzit. En zelfs dan nog moet je die enchantment nog zelf activeren. Alleen als het enchantment constant effect is, heb je constant de encantment aanstaan.
    Als je informatie opvraagt over jouw amulet, staat er dan nog een gekleurd vierkantje bij met een tekst zoals: Restore Health 10 pt. for 1 sec?
    Zo ja, dan zit er een enchantment op.
    Zo nee, dan is het een normaal amulet (dat je overigens wel kunt laten enchanten)

8. toet

Leuk Bevonden:
    3
    oke bedankt :)
    er staat btw niks bij, maar dat kan toch ook komen doordat m'n 'intelligence' niet zo hoog is (40)
    want ik had ergens gelezen dat als je intelligence hoger is dat je dan sneller kan zien wat het effect van een item is

9. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Als je een lage alchemy skill hebt, dan kun je de effecten van drankjes en ingredienten nog niet zien. Maar de effecten van een enchanted item kun je altijd zien.
    Intelligence bepaalt overigens je totale hoeveel magicka.

10. toet

Leuk Bevonden:
    3
    oke bedankt voor de snelle replies :D

11. wiepie

wiepie Guest

ff vraagje. Heb bij die grot waar je dagoth galen moet verslaan de corprus ziekte opgelopen. Hoe en waar kan ik die healen

12. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Gewoon weer terug gaan naar Caius Casades. Hij vertelt je wat je moet doen.;)

13. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, je moet naar Caius Casades gaan en hij zegt je dat je naar Tel Fyr moet gaan.

de makkelijkste manier om hier te komen is via de Mages Guild in Balmora te gaan en dan te teleporten naar Sadrith Mora. Hier moet je gewoon een stukje zuidwest lopen en dan kom je bij zo'n maf gebouw uit en hier moet je naar binnen.

je moet helemaal naar boven lopen en daar ergens in het midden zit een opening in het plafond. hier moet je naar boven levitaten en dan tegen Divayth Fyr praten en hem die dwemer artifact van Caius geven. Voor hem moet je dan naar beneden in het corpusarium boots vragen van een of ander maf poppetje op houte poten. Als je die hebt moet je weer naar Divayth Fyr gaan en hij geeft je een potion in ruil voor die boots. Hij maakt je wel bang dat je dood kan gaan, maar dat is gelul. Hij zorgt ervoor dat je niet meer de corprus symtomen hebt, maar nu ben je volledig bestand tegen common, blight en corprus disease.

14. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik las net op uesp.net dat je de mainquest ook op een moeilijkere manier kan uitspelen.

Dan moet je waar je normaal vivec ontmoet en hij je opdrachten geeft moet je Vivec vermoorden en zijn 'Unique Dwemer Artifact' afpakken. deze moet je laten activeren tot de Wraithguard (die heb je nodig om Dagoth Ur te verslaan)door Divayth Fyr in Tel Fyr en voordat hij dit doet, moet je twee boeken van de red mountain halen en aan hem geven. Je zal dan nog wel zelf 7 ash vampires moeten doden en Keening en Sunder moeten ophalen.

zo heb je mooi een paar pittige opdrachten en een pittig gevecht met Vivec erbij, maar is dit mogelijk. Lukt dit wel of heeft dit enorme kutnadelen?

15. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    De reden dat Benneke zo'n concreet antwoord gaf, was waarschijnlijk omdat hij niet alles wou verklappen..
    Naja, you get the hint;), gebruik anders de
    tag. Werkt hetzelfde als de quote-tag :)

Op die 2e vraag heb ik trouwens geen antwoordt, dat heb ik nooit geprobeert. Klinkt wel interresant :)

16. wiepie

wiepie Guest

Is gelukt, nog bedankt.

17. Trossarms

Trossarms Guest

in balmora krijg je z'on amulet van 90000 of zoiets bij de mages guild hoe kan ik daar iets sterks van make

18. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0

19. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    gvd ik wou vandaag got halen, komt ie eind volgende week pas in de winkels

:mad: had net met de leverancier gepraat

20. Alexandrio

Alexandrio Active Member