[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ow, dan heeft het ook geen zin om vanmiddag te gaan kijken.. :confused: :mad:

2. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe komt het dat mijn Lock Splitter (100) het niet doet op bepaalde kisten? Hoe moet ik anders een 65-lock kist openkrijgen?

Met welke level is het slim te beginnen met de main quest?

En als laatste, welke zwaard is beter: Umbra Sword of Sword of the White Woe (met schild)?

Laatst bewerkt: 22 feb 2004
  3. Joeym

Joeym Good gamer

Leuk Bevonden:
    0
    yo heb wat probleempjes

ik heb et spel net en ik snap er geen hout van, ben net crusader maarwat moek doen?

4. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    als het goed is heb je van die ene man een pakketje gekregen. Hierin staat dat je naar balmora moet gaan. dat is in het noordoosten. als het goed is staat dat op je kaart.
    kijk anders op www.gamefaqs.com

5. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Het begin is inderdaad wat lastig. Wat ik gedaan heb is eerst dat pakje wat je gekregen hebt naar Balmora brengen. Daarna heb ik me aangesloten bij de Thieves en Mages guild. Deze zitten beide in Balmora en hebben vrij makkelijke opdrachten, daarna worden ze natuurlijk lastig.

Op een gegeven moment ben ik ook gewoo neen beejt erond gaan lopen, vind ik erg vermakelijk. Beetje geld jatten, beestjes killen, armor zoeken, leuk wapen vinden. Zomaar quests in het rond doen is ook leuk.
    Maar begin eerst maar in Balmora en loop daar wat rond, veel vragen en lezen, maar langzamerhand wordt het wel steeds duidelijker. En die kaart in voor beginners iets heel handigs, helpt je heel goed orienteren.

6. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Heef iemand al goty gezien?

7. BULLETPR00F NL

BULLETPR00F NL Pro

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb hem bij play.com besteld en moet hem een binnen 3 dagen binnen krijgen

8. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

hoeveel koste die?

9. BULLETPR00F NL

BULLETPR00F NL Pro

Leuk Bevonden:
    1
    29,99 pond omgerekend is dat 45 euro.

10. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb 2 of eigenlijk 3 vraagjes
    1. waar kan je de dingen halen zodat je kan vliegen en zoja hoe heten die dingen.
    2. waar kan je de dingen halen zodat je heel snel kan lopen en zoja hoe heten die dingen.
    3. weet iemand een makkelijke guild want ik heb al een paar geprobeerd maar dan zijn die opdrachten zo ingewikkeld en kan ik de personen die ik moet zoeken niet vinden

PLEASE HELP!!!!!!!!!

11. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    1. Die dingen voor het vliegen die jij bedoelt zijn denk ik levitate, je kan dan zweven. Je kunt een drankje (Rising force potion) vinden of kopen, maar ik heb een spell en die zijn het fijnst. Marayn Dren in de Blamora Mages Guild verkoopt een leuke, maar je moet wel een bepaald magicka niveau hebben om een spell te doen.

2. Als je sneller wilt lopen, dan moet je je Athletics trainen en dan bij level up je speed verhogen. Als je een Redguard als Race kiest, dan heeft deze de ability Adrenaline Rush. Hiermee heb je ook Fortify Athletics of Speed en hierdoor loop je sneller als je deze ability gebruikt. Ik weet niet of er ook fortify athletics of speed bestaat, maar ik denk wel. Dan moet je kijken naar drankjes met Fortify Speed. Wat ook heel handig is zijn de Boots of Blinding Speed. Deze krijg je als je Pemenie van boven Caldera naar Gnaar Mok leid. Als je deze aantrekt heb je Fortify Speed 200 pts, maar ook Blind 100%. Ik heb gelezen dat je dat Blind met een of andere spell kan wegnemen

3. De Thieves Guild is het makkelijkst heb ik gehoord, maar ik kon de Fighters Guild nog wel makkelijk doen. Als je er bij een opdracht niet uit komt, dan kun je altijd op http://www.uesp.net/morrow/quest/morquest.shtml kijken, hier staat elke opdracht voor elke Guild beschreven en als je er bij een opdracht echt niet uitkomt, dan kan het geen kwaad om hier even op te kijken

12. Raad

Raad Quicksavoholic

Leuk Bevonden:
    0
    Resist Magicka. Ik heb het spel een tijdje niet gespeeld, maar als ik het goed heb, dan hebben bretons van nature al 50% resist Magicka. Anders kun een ring oid maken waarmee je dit effect (gedeeltelijk) wegneemt.

In combinatie met een levitate-spell van ongeveer 6 ben je overal best wel snel ;)

Voor mensen die een goed wapen nodig hebben aan het begin van het spel: In Balmora heeft een Khajit rechts naast de Mages Guild een heel leuk zwaard dat 9.000 waard is en een kleinere van 3.000. Even flink hakken ;) maar pas op, hij heeft een soort warhammer die flink wat schade uit deelt. Naderhand even de boete betalen voor het vermoorden van die gast en hoppa! Je hebt een goed begin-zwaard :)

Laatst bewerkt: 23 feb 2004
  13. Raad

Raad Quicksavoholic

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk is het niveau van je Alteration-skill niet hoog genoeg. Op de Magicka-tab staan achter de betreffende spell hoeveel kans je hebt op het succesvol casten ervan.

Er is over te twisten, maar persoonlijk vind ik de Umbra-Sword net even iets beter dan de Sword of White Woe, aangezien eerdergenoemde wat meer schade uitdeelt.

14. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, thnx. Maar wat zo raar is dat op elke kist van 75 en hoger doet de spell het wel, maar bij een klein kistje van lock 65 doet hij het niet. En is het Umbra sword dan ook gelijk een van de beste zwaarden van het spel? Of is die Goldbrand ofzo nog beter?

Nog een vraag, ik blijf vragen:). Waar kan ik een goed schild vinden en een leuke boog?

Laatst bewerkt: 23 feb 2004
  15. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    waar kan je die opdracht opvragen enzo want ik bedoelde die schoenen

16. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
  17. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Geen spam, en al lang bekent bij de die-hard (en misschien ook die iets minder) morrowinders :)
    Wel een überhandig tooltje hoor :)

18. toet

toet :o)

Leuk Bevonden:
    3
    wat is er zo handig aan dan?
    bij morrowind zit zowieso een kaart :{

19. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Weet iemand uit z'n hoofd toevallig waar een (niet te moeilijke) grot/tombe is waar een goed zwaard of armor ligt?

20. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    furies: Raad gaf op blz 281 een mooi zwaardje aan. ik heb hem nou ook ff gehaald en er liggen nog n paar mooie zwaardjes daar en je hoeft maar 36 gold te betalen als boete dus das egt kei weinig

toet: bij da programmatje kan je niet alleen plaatsen zoeken er staan ook de plaatsen waar je kan reizen van waar naar waar opzoeken en je kan zo ook sommige huizen en personen opzoeken

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina