[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben al mooi ver met de mainquest. Alleen nog bij Hiaalu Hortator worden en dan kan ik aan de Vivec Quest beginnen.

Weet iemand trouwens wat er allemaal gebeurt als je Dagoth Ur hebt verslagen? Die Storms zijn weg enzo, maar welke vijanden enzo zijn dan weg? Alles op de red mountain of alleen vampires of ook alle beesten als rats en guars enzo?

Die opdracht krijg je als je met Pemenie praat. Ik dacht dat ik hem ergens tussen Caldera en Ald-Ruhn tegen ben gekomen. Gewoon met hem gaan praten, hem naar Gnaar Mok leiden en je krijgt ze.

2. Raad

Raad Quicksavoholic

Leuk Bevonden:
    0
    Ook een zwaard met pit:

Ga naar de Dren Plantation. Tegenover het hoofdgebouw staat een huis waarmee je met een trap naar de voordeur kan komen. In het huis bevindt zich een NPC met een Deadric Dai-Katana. Da's pas lekker hakken, vooral als je die enchant met een leuke spell. Zelf heb ik daarvoor de Fortify Strength gebruikt en het werkt al een trein ;)

3. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1

ik heb met m'n vriend ff gespeeld en toen vroeg ik da ook zo en hij zij dat je hem ook gewoon kan kapot hakken en dan heb je hem ook

4. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    kan idd ook:)

5. Rodger Young

Leuk Bevonden:
    5
    dat programmaatje is trouwens al oud en is al een aantal keer hiervoor gepost

Laatst bewerkt: 24 feb 2004
  6. Raad

Raad Quicksavoholic

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje. Ik speel het spel al heel lang, maar nu ben ik begonnen aan een nieuwe character. Nu wil ik een stronghold hebben van House Hlaallu. Ik heb het contract al, maar waar ligt dat ding ergens op de map in godsnaam?

7. Rodger Young

Leuk Bevonden:
    5
    zuidoosten van hla oad. op het odai plateau. staat op je kaart:)

8. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ik snap niet waarom ze van die moeilijke woorden gebruiken

9. wiepie

wiepie Guest

FF vraagje. Heb een keer iets gelezen over een ring met constant effect invisibility. Bestaat deze? en waar kan je die vinden?

10. Raad

Raad Quicksavoholic

Leuk Bevonden:
    0

_O_

11. Rodger Young

Leuk Bevonden:
    5
    volgens mij moet je die zelf laten enchanten, er zijn wel dit soort ringen maar die zijn niet constant
    enne n.e.r.d zulke moelijke woorden gebruiken ze toch niet:)

12. Raad

Raad Quicksavoholic

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat hij de woorden uit het spel bedoelt *)

13. Rodger Young

Leuk Bevonden:
    5
    en die bedoel ik ook. ze gebruiken toch heel standaard woorden, en anders pak je een woordenboek:)

14. toet

toet :o)

Leuk Bevonden:
    3
    wauw dan ben jij wel heel erg slim als jij woorden als "agility" en "enchant" kent!

ik aanbid jou! _O_

15. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb nog wat vraagjes:

Ik zoek armor met veel shock resistant, waar?

En als ik bijvoorbeeld 50% magica resistant ben, is dat dus ook tegen shock enz?

Wat voor een level alteration moet je zijn om die Lock Splitter spell (100) goed te kunnen doen?

Welke level moet je ongeveer zijn om met de main quest te beginnen?

16. Rodger Young

Leuk Bevonden:
    5
    *)

enne eraser
    waar je die armor vindt weet ik niet,
    als je 50% magicka heb is dat idd ook tegen shock, enne met de main quest moet je beginnen als je rond de 10/15 zit ofzo. maar dat is aan jouw om te bepalen

17. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Armor met shock resistant zul je zelf moeten maken door armor te enchanten met resist shock (als je een Nord personage hebt, heb je al 75% weerstand tegen shock)

Als je 50% resistant tegen magicka bent geldt dat niet voor: shock, fire, poison en frost.

Rond level 30

Rond level 15

18. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    ben je honder procent magic resit, geldt dat in somige gevallen zeker ook voor voor aanvallen (frost/fire/shock), de fire ball waarmee de bonelord je aanvalt zal je niet schaden.

hebben jullie ook vaak last dat het spel vastloopt? ik zit nu level 30 ofzo en loopt erg vaak vast....heeel vervelend!

19. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik had eerst veel Indoril Armour en die Ordinators in Vivec vonden mij daardoor niet zo leuk en ze gingen op mij meppen als ik met hun praatte. Inmiddels heb ik al mijn Indoril vervangen door Deadric en Ebony en nog vielen ze mij aan als ze mij zagen. Nu ben ik voor de mainquest in Vivec om met Vivec te praten en nu zijn de ordinators weer rustig.

Hoe komt het dat ze zo kut doen (is dat ook door de mainquest, want ik heb toen ook zo'n briefje gehad waarop stond dat ze mij niet zo leuk vonden) of is dat door mijn toenmalige armor? blijven ze nu rustig of gaan ze mij na de mainquest weer aanvallen?

20. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Als je de main quest doet vinden ze je op een bepaald stuk inderdaad ook niet leuk.

En dat armor is heilig voor hun (letterlijk). Zodra je eenmaal met hun hebt gepraat, en je hebt dat armor aan, vallen ze je aan. Ook als je daarna een ander armor aan doet. De oplossing is om in Vivec geen Indoril armor te dragen.

@Stichy. Ook als je 100% resist magicka hebt, raken fire/frost/shock/poison je nog. Je hebt aparte resists voor die 4. Dus resist fire, resist shock, resist frost en resist poison.

:p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina