[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    wow ik heb net n xbox party gehad en toen heeft m'n vriend ff zijn uitrusting laten zien
    al zijn dingen zijn iets van 125000 gold ofzo en zijn armor van alles dat onder het plaatje van je poppetje staat was bij hem 205
    egt niet normaal
    en iets van 100 magische boeken

maar ik heb die snelheidsschoenen nu eindelijk gevonden

2. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    het is een ZIJ ;)

3. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ja kan ff iemand mij vertellen waar ik die spel van resist magicka kan halen want ik zie egt zwart beeld als ik die laarzen aan heb

4. Trossarms

Trossarms Guest

ik wil nou graag een vampier worde maat ut probleem is waar kan ik die vinde kan iemand me helpen?

5. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik weet drie tombes uit mijn hoofd te liggen. Ze liggen alleen een beetje in de Middle of Nowhere

1) Galom Deus, dwemer ruine, die ligt ten westen van Uvriths Grave
    2) Drushantie (of zoiets), dwemer ruine, die ligt ten oosten van Khuul
    :cool: Ashmalech, tomb, op het kleinere eiland van Sheogorath. Sheogorath bestaat uit een groot eiland, en wat kleinere, je moet op het middel grote eiland zijn.

6. toet

toet :o)

Leuk Bevonden:
    3
    resist magicka die kan je gewoon in die stad waar 't spel begint kopen.. Seyda Neen :)

7. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ok thnx! gelijk ff kijke

8. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Die spell is alleen lang niet krachtig genoeg om je te beschermen tegen de 100 blind van de Boots of blinding speed.

Zodra je die spell gekocht hebt, zul je naar een spellmaker moeten gaan (in iedere mages guild of temple is er een) en een nieuwe spell met resist magicka 100% van maken.

Je hoeft die spell maar een keer uit te spreken. Vervolgens doe je de boots aan. Dan krijg je een melding 'Resisted magicka', en je vervolgens kun naar hartelust rennen.
    Je hoeft je geen zorgen te maken dat de blind terugkomt als je resist magicka spell is uitgewerkt. Dat gebeurt namelijk niet. Wel als je de boots uitdoet, en dan weer aan.

9. toet

Leuk Bevonden:
    3
    hahaha rofl ik was net ff aan het rondlopen rond seyda neen en opeens viel er een tovenaar uit de lucht
    nou mooi ik dus al z'n spullen pakken en hij had ook een spell bij zich waarmee ik ongelooflijk hoog kan springen en zo in 1 sec. naar een andere stad kan 'vliegen'
    het enige probleem is alleen dat als ik land ik te pletter val :D
    hoe zorg ik dat dat niet gebeurd?

10. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    kan je niet verhelpen, ja slowfall misschien. moet je eerst op een hogere level zijn

11. toet

Leuk Bevonden:
    3
    dus eigenlijk heb ik helemaal niks aan die spell?
    of wat nou als ik dan in het water land, ga ik dan ook dood?

12. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Met dat zwaard dat die gozer droeg loop ik nu al meer dan een jaar rond, altans.. Vorig jaar had ik hem gevonden maar toen liet ik het spel ook weer bijna een jaar liggen.
    Op welk level zit je btw nu, toet?
    Ik op 19

13. toet

Leuk Bevonden:
    3
    lol ik ben nu pas net weer begonnen omdat ik bij m'n vorige savegame vanalles verkeerd had gedaan
    level 1 dus :)
    en ik ben nu bezig om m'n athletics beetje hoog te krijgen door debiel rond te springen en te zwemmen in die beginstad
    btw als je strength omhoog gaat, kan je toch ook langer blijven rennen zonder dat die groene balk (fatigue volgens mij) leeg gaat?

Laatst bewerkt: 25 feb 2004
  14. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Whehe, als je snel levels wil stijgen moet je de manier van thomas gebruiken :cool: ( Het naast-je-bedje-trainen )

15. toet

Leuk Bevonden:
    3
    hehe.. elastiekje op je controller waardoor je athletics omhoog gaan bedoel je? :p

16. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    WHaha, das ook een idee.
    Nee,
    bijvoorbeeld.. Je gaat een kamer in, doet de deur dicht.
    Je summont een ghost (kan je kopen bij tempel) en je slaat 2 keer op hem. Dan zal hij je gaan aanvallen. Je moet dan niks doen. Zo gaat je block skill + je armor skill omhoog. Als je health/magica op is.. Ga je slapen. Eenmaal wakker geworden doe je het weer.

Zo kan je dit ook met fireballs doen. Spring je, daarna fireball, spring, fireball ,.....
    :)

Edit: Het spel komt zo natuurlijk niet helemaal tot z'n recht, maar in het begin is het anders veels te moeilijk. :)

17. toet

Leuk Bevonden:
    3
    hehe oke bedankt :)
    zo begin ik als noobige morrowinder steeds meer van 't spel te snappen :p

18. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Whaha, je moest mij eens in het begin zien 8)

19. toet

Leuk Bevonden:
    3
    ja hehe jij ging zeker ook net zoals ik niet trainen en meteen met de mainquest beginnen? :p

20. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Zoiets ja, heb nu 100000 quests openstaan en weet echt niet meer wat ik moet doen.
    Ik liep een jaar rond op level 2. Dacht dat ik goed was enzo... todat ik dit topic ondekte 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina