[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Het begin is juist het leukste omdat het moeilijk is. Wat is er nu voor lol aan om ieder wezen dat je tegenkomt met een klap dood te krijgen.:eek:

@ Toet. Die tovenaar valt daar altijd. Je kunt die spell pas gebruiken als je op een hoger level zit. En als je acrobatics op een hoger level zitten. Als je hoge acrobatics hebt, kun je van heel hoog vallen, maar het doet je niks aan schade.
    Je kunt acrobatics snel trainen door rond te springen, i.p.v. gewoon lopen, maar vooral door te vallen en een beetje schade op te lopen.

2. toet

toet :o)

Leuk Bevonden:
    3
    edit

Laatst bewerkt: 25 feb 2004
  3. toet

toet :o)

Leuk Bevonden:
    3
    dat rondspringen is toch juist om je athletics mee te trainen?
    ik ben namelijk de hele tijd aan het rondspringen, en dan krijg ik punten erbij bij m'n athletics

4. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    wat bedoel je met een nieuwe spel maken
    kan je het a.u.b wat makkelijker uitleggen want ik snap er niks van

5. Trossarms

Trossarms Guest

ik heb net zon ziekte opgelope maar ik weetniet zeker of ut de vampier ziekte is hoe heet die vampier ziekte?

6. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik zal het proberen.;)

Een spell (dubbel L) is een spreuk die je bij verschillende NPC's kunt kopen. O.a. bij die in Seyda Neen, en die je daarna kunt gebruiken om bijvoorbeeld jezelf te genezen, vijanden aan te vallen of om jezelf te transporteren. Het gebruik ervan gaat ten koste van magicka punten (de blauwe balk).

Spells die je zo koopt zijn meestal vrij zwak (niet altijd uiteraard).
    Om een spell krachtiger te maken kun je naar een spellmaker gaan. Ook dit is weer iets dat sommige NPC's aanbieden (in iedere mages guild of temple is er wel een te vinden). Een spellmaker maakt spells zoals jij dat wilt.
    In Seyda Neen kun je bijvoorbeeld de spell 'resist magicka' kopen. Deze spell doet: resist magicka 10% for 5 sec. Als je die spell gekocht hebt, kun je naar een spellmaker gaan. Een spellmaker zal er dan een krachtigere variant van kunnen maken (hij maakt hem zo, zoals jij dat wilt).
    Hoe je een spell maakt bij een spellmaker staat in de handleiding beschreven.

Ik hoop dat het zo duidelijk is.:)

Porphyric Hemophilia.

Laatst bewerkt: 26 feb 2004
  7. Trossarms

Trossarms Guest

oke bedankt

8. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Thnx Benneke voor je duidelijke uitleg _O_
    Dat stukje begreep ik ook nog niet helemaal, nu dus wel. :D

9. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor een soul gem heb je nodig om een golden saint in te vangen?

10. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

een Grand soul gem

11. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Soul gems snap ik eerlijk gezegd helemaal niks van.
    Wat kan je ermee. En hoe vang je dan zo'n soul?

12. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Owh en nog iets, in hoeveel guilds zitten jullie en wat is het maximum.

Ik zit nu in de Fighters Guild, Thieves, Mages, Imperial Cult, Imperial Legion, Blades. Kan ik er bij nog meer?

13. Raad

Raad Quicksavoholic

Leuk Bevonden:
    0
    @Furies

Je hebt daarvoor de spell 'Soultrap' nodig en het gaat als volgt:

Zorg dat je een paar soulgems bij je hebt. Deze vallen in verschillende categorieën. Zo heb je lesser soulgems, maar ook pretty en grand soulgems. Zo zijn er nog een paar die ik me momenteel niet voor de geest kan halen. Vanzelfsprekend is lesser het kleinst (en kan dus een kleinere vijand herbergen) en grand het grootst.

Als je in gevecht met een vijand bent, spreek je 'Soultrap' uit op hem. Indien goed uitgevoerd hangt er een soort gloeiende waas om hem heen. De meeste 'Soultrap' spells duren 60 seconden, dat betekent dat je 60 seconden hebt om de vijand uit te schakelen, waarna die in één van je soulgems verdwijnt. Check na het gevecht je soulgems na en je zult zien dat je er ééntje opgesloten hebt. Die kun je dan weer gebruiken om iets te enchanten.

Natuurlijk is een zwakke vijand veel minder waard als een sterkere en geeft ook minder mogelijkheden bij het enchanten.

Hopelijk is het duidelijk genoeg :)

14. Raad

Raad Quicksavoholic

Leuk Bevonden:
    0
    @The-Eraser

Je zou nog bij één van de Great Houses kunnen: Hlaallu, Telvanni of Redoran. In Vivec hebben ze ieder een heel groot gebouw en volgens mij kun je daar jezelf bij ze aansluiten. Via deze weg kun je ook een stronghold laten bouwen. Je eigen huis ;) (zelf nog nooit gedaan, maar ben er nu mee bezig).

Verder zou je nog bij de Morag Tong kunnen, the assasins guild, maar helaas weet ik daar niets over 8) Iemand anders misschien wel?

15. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet je een soul trap (spell) over iets uitspreken en hem dan killen, zoiets dacht ik. Heb het nog nooit gedaan :)

16. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    je vangt een soul met een soultrap spell. deze vang je in een gem. voor de "zakkere" beesten heb je kleinere gem nodig: lesser
    voor de sterkere heb je een grotere nodig: grand

je kan hier mee wapens, armors, kleding enchanten...een constant resit magica op je broek. je kan ook een echanted item opwaarderen, als je zwaard bijvoorbeeld geen kracht meer heeft voor fire damage.

17. Raad

Raad Quicksavoholic

Leuk Bevonden:
    0
  18. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    raad wat zie ik daar in je thread
    ga je morrowind verkopen

19. Raad

Raad Quicksavoholic

Leuk Bevonden:
    0
    Goed gezien ;) Maar ik heb er twee (sorry 4 the offtopic |:- )

20. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ok dan is het goed
    maar kan iemand die veel van morrowind weet mij toevoegen op msn want dat praat wat makkelijker want ik heb heel veel vragen
    edje_in_da_house@msn.com

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina