[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trossarms

Trossarms Guest

het is al heel vaak gesteld ik weet ut maar waar is de talking mudcrab?

2. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ha! Net de mainquest uitgespeeld en Dagoth Ur verslagen. Dat was te doen omdat ik op lvl. 40 zat. Nu heb ik daar dit gevonden:

Wraithguard (armor rating 224, value 500.000, Constant Effect
    Shield 10 pts
    Reflect 20 pts
    Resist Blight Disease 50 pts
    Resist Shock 10 pts
    Resist Fire 10 pts
    Resist Frost 10 pts
    Resist Magicka 10 pts
    Resist Poison 10 pts)

Keening (short blade, value: 400.000,Constant Effect
    Fortify Magicka 50 pts on Self
    Fortify Health 30 pts on Self
    Fortify Attack 30 pts on Self
    Fortify Agility 20 pts on Self
    Fortify Speed 20 pts on Self )

Sunder (blunt weapon, value: 400.000 Constant Effect
    Fortify Attack 30 pts on Self
    Fortify Strength 20 pts on Self
    Fortify Endurance 20 pts on Self
    Fortify Luck 20 pts on Self
    Drain Fatigue 1 pt on Self )

Mooie spulletjes gekregen dus en de Red Mountain is nu een heel vreedzaam gebied. Daar binnen bij Dagoth Ur praat ie de hele tijd tegen je enzo. Jammer dat het afgelopen is en me nu maar op andere Factions gaan richten.

Is er iemand die weet hoe ik nog kan promoten bij Blades, daar ben ik nu operative en bij de Ashlanders, daar ben ik hearthfriend. Ik heb mijn skills wel heel hoog genoeg en ook alle opdrachten gedaan, maar kan ik daar nog omhoog of niet?

3. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Die mudcrab is Zuid-Oost van de ruines van Mzanch (die staat wel op je kaart) ergens noordelijk van Bal Fell

4. Raad

Raad Quicksavoholic

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm...die spullen krijg je niet van Dagoth Ur toch? Die moet je eerst verzamelen voordat je naar hem toegaat, aangezien je die Heartstone (of iets dergelijks...ben even de naam kwijt) moet vernietigen, omdat Dagoth Ur hier zijn kracht uit put en zónder vernietiging van die steen ontsterfelijk is? Die moet je dus eerder hebben dan dat je bij Dagoth bent aangekomen, dus ik vraag me af wie jij dan verslagen hebt..:confused:

5. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, sorry, ik had duidelijker moeten zijn, die artefacts heb ik van Vivec gekregen (Wraithguard) en zelf gepakt uit Odrosal en Vemynal. Ik heb dagoth ur wel verslagen, die met dat gouden masker, en het Hearth of Lorkhan 1 keer met Sunder geslagen en een stuk of 5 keer met Keening.

6. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je kunt nog bij de Morag Thong, Temple en een van de die Dunmer Houses (Hlaalu, Redoran en Telvanni),
    Lid van de Morag Thong kun je alleen maar worden in Vivec Arena (je zult moeten zoeken)

@MorrowBlade en Raad.

Hadden jullie dat niet even allemaal tussen spoilertags kunnen zetten. Dat is wel zo prettig voor de personen die Morrowind nog niet hebben uitgespeeld.

7. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb in Suran bij een pownmaker ofzoiets een handschoen van 97 heavy armor en die gast had nog wa duren dingen van 10.000 gold
    ik denk dat ik tog maar ff die krap ga op zoeken

8. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik wil aan de main quest beginnen maar weet echt niet meer wat de main quest is, door dat onhandige dagboek systeem..
    Hoort dit bij de main quest?

Ik moet van die gast in Balmora naar de fighters guild en daar met iemand praten. Die geeft vervolgens een opdracht dat je iets moet vinden.

Edit: Offtopic, dit is me 400 ste post op het forum (Zonder offtopic erbij) :cool:

Laatst bewerkt: 26 feb 2004
  9. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Een code book toch? Volgens mij heeft die niets met de Main quest te maken.

Het probleem met dat code book is alleen dat je of niet verder in de Thieves guild als je de missie hebt gehaald of niet verder kunt in de fighters guild.

10. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je begint de mainquest door de opdrachten van Caius Cosades uit te voeren. Die missies worden vervolgens gewoon in je dagboek gezet.

Je moet EERST ALLES DOEN VOOR DE THIEVES GUILD. De allerlaatste opdracht die je krijgt bij de thieves guild is om alle bazen van de fighters guild om te kopen.
    De laatste opdracht van de fighters guild daarentegen is om alle bazen van de thievesguild van kant te maken.

11. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    shit ik wou naar die mudcrab maar ik kon hem niet vinden en toen kwam ik bij bal fell, outer shrine en die heb ik helemaal uitgemoord enzo en kei veel gold gevonden en in die schelpen heb ik geld opgedoken en toen werd ik dood gemaakt door een cliff racer en een soort nix-hund omdat ik die nix-hund niet zag maar ik kon nog net weg komen met 1mm health en ik vluchte het water in komt er n vis op me af k*t dood
    blijkt het dat ik da nie had gesaved
    dus toen ben ik maar gestopt

12. toet

toet :o)

Leuk Bevonden:
    3
    elke keer als ik in seyda neen met fargoth praat zegt ie
    "What? What is it? Are you following me? Leave me alone!"
    zelfs als ie gewoon normaal door dat dorpje loopt :confused:
    volgens mij is dit een bug
    hoe kan ik zorgen dat ie weer normaal met me praat?

13. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Niet.

Je vind zijn buit in de boomstronk die in de poel staat achter het trade house (tussen die hutjes)

14. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet toch eerst vanaf die vuurtoren kijken?

15. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ja, maar hij is achter hem aan gelopen, en dan zegt hij dat.;)

16. Raad

Raad Quicksavoholic

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm. We zitten hier nog altijd in het forum 'Xbox Game Help / Cheats'. Het is dan logisch dat je dan spoilers tegen komt. Hoewel ik het feit dat je twee factions kan jionen niet echt een spoiler kan noemen; het verraad immers niet de verhaallijn. Maar ik zal de algemene wensen respecteren en posts die enigszins naar verRaad ruiken onder de tags plakken ;)

17. toet

toet :o)

Leuk Bevonden:
    3
    nee dat is niet zo
    ik heb die buit al uit die boomstronk gehaald maar hij zegt nu nog steeds dat ik hem niet moet achtervolgen
    zelfs als ik al geslapen heb
    ik heb dat ook al eerder gedaan namelijk, en toen had ik dit probleem niet (ik ben sinds gisteren overnieuw begonnen met morrowind)

Laatst bewerkt: 26 feb 2004
  18. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Klink misschien stom maar wat zijn spoilertags, hoe krijg je die en wat gebeurt er als ik die gebruik, kan niemand dan iets zien of alleen bepaalde personen?

19. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je zet je tekst hier tussen

[s p o i l e r] Hier staat een spoiler [/s p o i l e r]

En dan zonder spaties ertussen

Dan krijg je dit
    Hier staat een spoiler
    Je kunt de tekst nu alleen lezen als je er de tekst selecteerd met de cursor.

20. Raad

Raad Quicksavoholic

Leuk Bevonden:
    0
    Een spoilertag = *SPOILER!* */SPOILER!*

Om aan te geven dat mensen het stukje dat tussen die tags staat niet moeten lezen als ze het verhaal niet willen verpesten voor zichzelf.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina