[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

toet :o)

Leuk Bevonden:
    3
    ik ben nu voor die thieves guild job's aan het doen en ik ben nu bij de 2e job, dan moet ik een sleutel stelen, maar heeft het gevolgen als ik die vent met die sleutel gewoon vermoord?

2. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    neej

3. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    wat moet ik dan hebben om die blinding weg te halen

4. Trossarms

Trossarms Guest

zou iemand voor mij misschien een lijstje kunne make van hele goeie items en waar je ze kan vinde bijvoorbeeld ut allerbeste wapen of zo en armor en ringe en amulette? bij voorbaat dank

5. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Wow, het gaat echt lekker! :D
    Een hele tijd terug wilde ik dat amulet of shadows. Toen was ik nog te slap om die ene man te vermoorden. Net even vermoord. Vervolgens ging ik met dat amulet naar een fort en heb al m'n spullen die waren afgepakt terug gesteeld.
    O.A. Full bonemold armor, 2 keer master's alembic ter waarde van 1200 per stuk, 2 keer master's calcinator t.w.v. 240 per stuk. en 2 keer master's mortar en pestle t.w.v. 2400 per stuk
    Alleen nog even kijken wat je er mee kan. ^^''

6. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom maar niet voorbij een van de laatste missies van de thieves guild, die waarin je die darts (of judgement volgend mij) moet stelen uit een mansion. Die gaurds zien het echt altijd, zelfs als ze de hoek om zijn :confused:.
    Weet iemand hoe ik dit moet doen?

7. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb zelf nooit opdrachten gedaan voor de Thieves Guild, maar ik weet wel dat je in een geval als deze invisibility moet gebruiken. Er zijn enchanted voorwerpen met deze eigenschappen, maar een spell kan ook. Je bent dan onzichtbaar voor de werkingsduur van de spell. Wat ook handig kan zijn als je dief bent is een Cuirass ofzo enchanten met constant effect invisibility. Als je dan het cuirass aantrekt, dan ben je constant onzichtbaar, kost wel even wat en je hebt er een grand soul gem met soul voor nodig, maar je hebt wel wat.

8. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    De aardige mensen van uesp.net hebben als zo'n lijstje gemaakt, die te vinden is onder deze link: http://www.uesp.net/morrow/hints/mwartifacts.shtml

Met deze voorwerpen kun je zelf je potions maken. Het enige wat echt nodig is is de Mortar and Pestle en dan kun je drankjes maken. Als je twee van dezelfde dingen hebt met dezelfde eigenschap (bijvoorbeeld Ampule Pod+Violet Caprius hebben beide water walking als eigenschap). Je klikt in je inventory op de mortar and pestle en je komt in een alchemy menu. hier selecteer je beide items en in het vak rechts komen de effecten te staan die je hebt gemaakt.

Met die Alembic verhoog je de kracht van de positieve effecten (waterwalking, fortify ability, restore atributes, etc.) en met die Calcinator verlaag je de negatieve effecten (bv. drain attribute).

Je hebt al deze alchemy spullen in verschillende klasses, namelijk Aprentice, Journeyman, Master, Grandmaster en SecretMaster.
    Hoe hoger de naam van je spul, hoe beter de kwaliteit van de potion en hoe groter de kans dat ie lukt.

Je hebt alles 2 keer, dus ik zou alles 1 x gaan verkopen, dan krijg je nog weer mooi wat geld erbij

9. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    bedoel je die amulet die 750 gold waard is
    die heb ik iniedergeval wel en ik heb de spel fiend kantana en dan tover je en dan krijg je een paar minuten een kei goed zwaard
    hij is best aan te raden want ik maak me steeds onzichtbaar en ik tover m'n fiend kantana en ik doe een adrenaline rush dan kan ik bijna alle gasjes aan en als ik het egt nodig heb kan ik elke dag m'n hele health 100% maken dus ik ben best wel goed bezig

10. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Is Morrowind GotY alweer uitgesteld ofzo? Bij Alle winkels in onze stad waar je wat kan halen vind ik niks en allemaal internet winkels hebben hem ook niet

11. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ik weet zo de naam niet en als ik hem zou zeggen zou het spam zijn maar hij is de bekentste engelse computerinternetwinkel en daar heeft m'n vriend hem besteld en die kan zelfs vandaag al binnen komen

12. toet

Leuk Bevonden:
    3
    je bedoelt www.play.com ?
    waarom zou het spam zijn om het internetadres van die site te geven :confused:

13. toet

Leuk Bevonden:
    3
    edit:
    wtf dubbelpost :confused:

14. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    omdat het reclame is
    je mag ook niet de prijs noemen van spellen
    tenminste daar werd ik op aangesproken

15. Trossarms

Trossarms Guest

is de deadric cresent ut beste wape want die heb ik nou :D

16. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

mm bij de goty moet ik van de godin een ring vinden in de riool weet iemand waar die zit?

17. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    eej als we nou voor goty een andere helpthread maken anders word het zo onoverzichtelijk

18. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Alleen moderators mogen een centrale thread aanmaken.

19. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    owh ok
    maar kan iemand mij nou vertellen hoe ik die blinding van die schoenen weg kan halen

20. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Hoe bedoel je word? :+
    Ik weet niet of het je misschien al was opgevallen, maar de übermorrowind thread is tegenwoordig ook niet echt overzichtelijk hoor :p Een aparte thread voor Goty lijkt me een beetje overdreven :)

edit: Met resist magica dacht ik :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina