1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    wat beteken die minor skills precies? minder belangrijk?

2. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Bij major skills beginnen je abillities op minumaal 30 en dan kan er nog een bonus van je ras bij bovenop komen, dus een redguard met long blade als major skill heeft dus al een long blade skill van 40.

Bij major skills is dat op 15 zonder bonus en bij miscleanous skills beginnen ze op vijf zonder bonus erbij gerekend.

elke keer als je een ability van minor of major skills omhoog gaat, dan komt er een levelpunt bij en zijn er dus 10 keer een eigenschap omhooggegaan, dan ga je een level omhoog.

Daarom is het handig om bij Major en Minor skills dingen neer te zetten die je veel gebruikt, zoals Acrobatics en Athletics en je favoriete wapen zet je ook hier bij (long blade, short blade, axe, spear, blunt weapon of marksman)

3. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij staat long blade nu op 100.
    kan het hoger, of ben ik er nu heel erg goed in???
    ik raak wel altijd.

4. Arkantos

Arkantos THWD

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind persoonlijk als sign The Lady het beste. Dat verhoogt je personality en je endurance.
    Een hogere personality zorgt ervoor dat mensen je aardiger vinden en je sneller informatie van ze krijgt.
    En endurance zorgt onder andere voor je fatigue en je health. En als je endurance hoger ligt, ligt je health hoger en je fatigue komt sneller terug. Als je een level hoger gaat komt er bij je health 1/10 van je endurance bij. Dus als je een endurance van 50 hebt komen er 5 punten bij je health. Dus hoe hoger je endurance, hoe meer punten er bij je health komen.

5. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Waar, maar op ten duur heeft je char alles 100+, Daarom neem ik altijd The Atronach, of als ik een breton heb 'the apprentice' :)

6. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    neej je kan niet hoger dan 100

7. shinx

shinx hokage power

Leuk Bevonden:
    0
    Bij hoeveel "Guilds" kan je je aanmelden? Of moet je het bij 1 houden? I dacht namelijk dat als je je bij een Guild hebt "ingeschreven" dat je daar dan aan vast zat.
    Is het ook niet dat als je je bij meerdere guilds zit dat het soms botst tussen die guilds, ook in de missies die je moet doen?

Laatst bewerkt: 7 mrt 2004
  8. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    kijk ff terug het is al gevraagd

9. shinx

shinx hokage power

Leuk Bevonden:
    0
    moet ik dan 300 pagina's gaan lezen????

10. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je kunt je bij alle guilds aanmelden.
    Je mag wel maar bij een van de drie Dunmer Great Houses (Hlaalu, Redoran of Telvanni)

11. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Het kan hoger met een 'constant effect increase longblade enchantment'. Ik weet alleen niet hoe je daar aan zou kunnen komen.

edit/
    Verdomme, vergeten dat ik net nog had gepost.|:-

12. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    De enige 'botsing' die je krijgt is als je eerst de fightersguild doet en daarna de thieves guild. Ik was op een gegeven moment zo ver met de fighters dat ze mij niet meer wouden hebben bij de thieves. Als je guildmaster bij de fighters word, dan moet je eerst 3 hoofden en 1 baas van de thievesguild vermoorden. Je kunt wel alle guildquests doen, maar dan moet je eerst de thievesguild doen en daarna de fighters.

13. shinx

shinx hokage power

Leuk Bevonden:
    0
    ok thanx, was juist bezig met de fighters en thieves guild.
    Dus het maakt niet uit bij andere guilds, ga ik naar de magesguild.

14. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Als je nog niet te ver bent met de Fighters Guild zou ik je aanrade om eerst quests te gaan doen voor de Thieves Guild, zodat je die ook nog kan spelen. Daarna kun je verder gaan met de fightersguild en de magesguild kun je altijd spelen, zo kun je mooi alle guild opdrachten doen. Het is veel leuker om zo veel mogelijk quests te doen in Morrowind. Ik heb nu de Mainquest en de Fighters Guild gehaald en de Thieves kan ik niet meer. Nu kan ik nog veel opdrachten doen, dus het verveeld nooit. Ik heb er wel spijt van dat ik de Thieves Guild niet had kunnen doen.

Nu ben ik bezig met losse quests en die van Redoran en ik ga gauw Deadra quests doen.

15. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Weinig mensen hebben goty zo te horen.

16. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben goty nog nergens hier in de buurt in muziek en speelgoedwinkels tegengekomen waar ze x-box spellen verkopen en op internetwinkels uit nederland staan ze ook niet, zou ie alweer uit zijn gesteld?

17. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik koop hem zodra hij in de budget bak ligt.

@ MorrowBlade. Goty is wel al uit, hij is alleen behoorlijk 'zeldzaam' hier. Maarten=xbox heeft o.a. een Europese versie ervan. Op gcshop heb ik Goty bijvoorbeeld te koop zien staan (maar ik vind de prijs te veel voor in feite een spel dat ik al heb + 2 uitbreidingen).

18. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    zo zit dat dus. Ik hoop dat ik hem hier voor 30 euro kan krijgen. vooral Bloodmoon lijkt me mooi op dat ijseiland. Dan word het tenminste nog weer spannend, want daar moet je level 30 voor zijn, nu is het saai met level 39 in morrowind. maar ik vind het jammer om 50 euro voor zo'n spel die ik inderdaad al heb uit te geven.

19. Wobbel

Wobbel Guest

WAAROM zo veel berichten??:) veel zte veel!:)

20. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Omdat Morrowind een gigantisch spel is, met veel quests, waarover veel vragen gesteld worden.:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina