1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    jepz, maar je moet gewoon restore potions voor alle attributes bij je hebben. Net zoals die anti decease potions (OF iig tot halverwegen de main quest :D:D )
     
  2. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet een code boek van somistis in the south wall-balmora krijgen, maar im zit en bij de fighters guild (daarvan quest) en bij de thieves guild, daarom wil ze het niet geven.
    ik had in een walktrough gelezen haar te beschuldigen, zodat ze me zou aanvallen maar dit werkt niet.

    wat moet ik doen?
     
  3. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    De quest laten voor wat hij is. De thieves guild en de Fighters guild zijn met elkaar in oorlog.
    Als je eerst alle thieves guild opdrachten doet, krijg je op het einde de opdracht om alle bazen van de Fighters guild (ook die waarvoor je dat code book moet zoeken) om te kopen.
    Als je dat hebt gedaan hoef je het code book ook niet meer te halen, en kun je verder met de overige quests die zij jouw geeft.
     
  4. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Deze thread wordt echt veeel te groot :eek:

    Daarom gaat deze dicht en maken we een frisse start in alweer het vierde deel van de Morrowind Helpthreads:

    Morrowind Help Topic [Deel 4]

    Daar verder gaan a.u.b., en deze keer zonder gespam en offtopic! Reacties zoals ik ze een paar keer van bijvoorbeeld Promostyle zag hierboven hoef ik in het nieuwe deel niet te zien.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina