1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    en jij goldfish, heb jij al xbox live (volgende week dus)?

2. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu ook die link van Goldfish aan t checken. Ik moet zeggen dat ik toch erg jaloers ben op de pc gamers. O MY GOD wat een vette armors. Mag ik een bakje om het kwijl op te vangen? 8)

3. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    jup, en zeker die screen met die vrouw met indoril armor!:9 :)

4. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    en hebbe jullie al die deadric fortress gechecked, das echt vet!!!:9 :9 :9
    ik maar klagen dat alle huizen wel te klein waren en dat het stronghold tegenviel, wel die PC-morrowinders kunnen hun eigen kasteel bouwen...8)

5. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu al bij hey, heres some screenies (Img Heavy). De rest allemaal al gezien.

6. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt n beetje stil hier in het Morrowindtopic. Maar ik heb weer een vraag: Ik moet nu voor van Master Aryon (telvanni Patron) Milyn Faram helpen. Hij wordt door Hlaalu aangevallen in Odirniran. Ik sta nu bij de dwemer ruin Nchurdamz, Interior. En daar vlak bij ligt de deadric ruin Shashpilamat. Maar waar ligt Odirniran? Of ligt dat in een van de twee ruins? Ben al een tijdje aan t zoeken.

7. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    ik zit trouwens ook met die zelfde vraag, en ik heb nog een ander. ik moest eerst voor een knakker onder de telvanni council-club 2greatsouls en die construction blablabla kalen, dat heb in nu gedaan, maar als ik nu met dat mannetje praat, en ik klik op stronghold zeg ie: The constructio of you Stronghold wil begin soon ofzoiets, maar wanneer beginnen ze er nou aan? want ik heb nu nog steeds geen strong hold, en hij blijft heel de tijd het zelfde zeggen dus?

8. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu ook op mijn stronghold aan het wachten. Ik denk dat je weer een paar quests gedaan moet hebben voordat ie klaar is. Ik heb al ergens gelezen dat het ongeveer een week duurt, maar ik heb al een paar dagen gewacht omdat ik mijn stronghold wil zien, dus dat klopt niet.

Ik zou als je toch in de buurt bent ff die dwemer ruin inlopen, daar liggen wat leuke dure dingen. moon sugar, wat dwemer cog, best veel raw glass en ook nog een paar stukken armor en wapens. (je moet iets doen om je tijd door te brengen) En die deadric ruin moet je ook maar ff inlopen. De rechtste deur van de 2, daar zit alleen een orc. In die ruimte liggen ook wat leuke dingen.

*edit* heb een walkthrough gevonden, maar het helpt bij mij niet echt. Ik heb net die ruins geplundert, dus ik kan weer opnieuw er naar toe lopen vanuit Sadrith Mora.
    4.5.4 ODIRNIRAN
    A member of House Telvanni, Milyn Faram, is under attack from House Hlaalu mercenaries. Aryon asks you to travel to Odirniran to help Milyn turn back the attack. Odirniran is in the Azura's Coast region, west of the Shrine of Azure. If you travel south along the coast from the Dwemer ruin Nchurdamz, you will
    see a large dome coming out of the ground. This is Odirniran, and the entrance to it is built into some rocks just west of this dome. On the ground floor you will encounter some hostile Hlaalu. Be sure to kill Remasa Othril, the leader. Then go and tell Milyn the danger is over. You'll find him at the top of the tower. He will thank you and offer to share the results of his research with
    you. (NOTE: If you select to hear his research, he still won't tell you. I think this is a bug of some kind.)
    Reward: Nothing

Laatst bewerkt: 9 mrt 2003
  9. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    ik denk trouwens dat hij op die ene koepel staat die op je kaart is aangegeven, ik denk dat ik daat maar eens ga kijke, ff snel, met me boots of blindingspeed, en dan die wizzard staff(120 levitate) erbij ben ik er zo:D

10. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, is die koepel. Heb m nu ook gevonden, maar kreeg net bezoek dus kon het nog niet posten. Ik ben nu bijna bovenin, maar er zijn echt veel skeleton champs, Hlaalu mannetjes en nog een paar dingen waar ik de naam niet van ken. Suc6

11. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    #@#@@$*&$$&^het is egt moeilijk zeg, maar t gaat me lukken, ben nu denk op de helt:D

12. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m al gehaald. Gelukkig had ik 10 exclusive restore health gemaakt en had ik 5 restore magicka bij me. Had alles meteen meegenomen bij de lijken en meteen recall naar Sadrith Mora.

13. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    En ik had gelukkig genoeg spulle bij mij om een paar goede potions te maken(restore health 10point for 13 seconds, dus t gaat wel best, maar ben nog steeds niet aan het eind

14. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    eej trouwens, ik liep net ff rond en er kwam opeens in me beeld te staan: Journall is Updatet, you should speak whit Llunela, about my stronghold, ig ga dus ff met r prate, ik denk dat ze nu zijn begonne met bouwes:D

15. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Dan is de 1e fase compleet. Bij nog niet, ik ben maar aan de volgende opdracht begonnen.

16. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    Yep me 1efase is completet, k ga nu maar ff kijke hoe het er uit ziet:D

17. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    ow, k had het verkeert, ik ging daar heen, en er staat alleen een ventje die zegt, van dat ze nu gaan beginnen met mijn toren, maar goed:d ik wacht wel weer, ik ga nog maar een een paar opdrachtjes doen, trouwens, die stronghold komt wel egt in the moddle of nowere:D

18. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    Tis trouwens egt heel stil vandaag op t forum:confused:

19. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    vind ik ook, hebben zeker vanacht F1 gekeken en zijn u aan t slapen :D. Ik heb t opgenomen en vanmorgen gekeken. Ik keek net mijn Journal door, zie ik dat ik wel al kon praten over mijn stronghold GVD. Had m al bijna klaar gehad. Kreeg t berichtje zeker toen ik destruction aan t trainen was. Dan zit ik gewoon achter mn pc met aan de trigger te trekken.

20. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    A.u.b? Die vrouw in ald'rhun zegt niks over een detect animal potion terwijl het blijkbaar wel een quest is van haar. Ik heb voor iedereen in de mage guild al quests gedaan en ben nu warlock. Ik moet verder met skink om hoger te komen. K heb nu wel nog een quest openstaan voor zo'n mannetje in balmora, k moet een of andere staff vinden voor hem(dat ventje waar je ook die bloemen voor moest zoeken) K heb wel de wizard staff gevonden maar ik kan niet hogerop omdat ik nog quests moet doen zeggen ze.
    Wat moet ik doen?

Thanx

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina