1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    A.u.b? Die vrouw in ald'rhun zegt niks over een detect animal potion terwijl het blijkbaar wel een quest is van haar. Ik heb voor iedereen in de mage guild al quests gedaan en ben nu warlock. Ik moet verder met skink om hoger te komen. K heb nu wel nog een quest openstaan voor zo'n mannetje in balmora, k moet een of andere staff vinden voor hem(dat ventje waar je ook die bloemen voor moest zoeken) K heb wel de wizard staff gevonden maar ik kan niet hogerop omdat ik nog quests moet doen zeggen ze.
    Wat moet ik doen?

Thanx

**Sorry voor de dubbelpost, verbinding loopt niet echt soepel***

Laatst bewerkt: 9 mrt 2003
  2. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    A.u.b? Die vrouw in ald'rhun zegt niks over een detect animal potion terwijl het blijkbaar wel een quest is van haar. Ik heb voor iedereen in de mage guild al quests gedaan en ben nu warlock. Ik moet verder met skink om hoger te komen. K heb nu wel nog een quest openstaan voor zo'n mannetje in balmora, k moet een of andere staff vinden voor hem(dat ventje waar je ook die bloemen voor moest zoeken) K heb wel de wizard staff gevonden maar ik kan niet hogerop omdat ik nog quests moet doen zeggen ze.
    Wat moet ik doen?

Thanx

3. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, zoals al eerder aangegeven loopt de verbinding niet echt lekker en dan wil je nog wel eens op refresh duwen als het niet lukt, excuses, excuses

4. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je zeker dat je alle opdrachten voor die vrouw in Ald'Ruhn gedaan hebt? Dat drankje is echt een quest van haar. Kan je rang niet te laag zijn ofzo? Kijk anders ff op gamefaqs bij de magesguild walkthrough. Misschien kom je er dan achter wat er niet goed is.

5. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zij zegt zelf dat ze geen duties meer voor mij heeft. En ik ben warlock dus dat moet volgens mij hoog genoeg zijn. Maar ik zal ff kijken wat die walktrough zegt

6. Bacardi

Bacardi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heej morrowinders :+

(off topic)Gister gezopen en f1 idd gekeken :)

(on topic)

Ordiran had ik eerst ook moeite mee om te vinden, en is een van de moeilijkere opdrachten maar ik heb hem ook voor mekaar gekregen.

Vraagje aan thomas 63: Jij ging toch je alchemy trainen bij valenroyn ofzo? Daar was ik ook alleen al die orcs vielen me aan hebben jullie daar ook last van?

Verder heb je bij valenroyn en falsryon (ik schrijf ze verkeerd) van die propylon chambers, wat kun je daar doen als je wel de indexen hebt en hoe kom je aan die indexen?

7. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    eej Bacardi A.k.a Dave, hoe heb jij die missi kunnen doen, dat is toch een Telvanni Missi, en Jij bent toch Haallu Of Redoran, of zit ik nou Fout.?

8. Bacardi

Bacardi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hlaalhu maar ik moest ook die missie doen ik moest iemand bevrijden die door een evil telvanni werd vastgehouden.

Diegene die vast zat was van hlaalu.

weet iemand een antwoord?

9. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    die index..... Snap ik ook nix van, als ik er op klik komt erbij mij te staan, You do not have The index For That..... Vreemd.

10. Bacardi

Bacardi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn broertje heeft de index voor valenryon maar wat het nou inhoudt

EDIT * lama ik weet waar het voor is.

Als je de index voor je bestemming hebt kun je telleporten tussen strongholds die propylon chambers hebben.

ala mark en recall

11. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    XboxRulez4ever! ik hoop dat jij al zo ver bent dat je kunt zeggen waar Fast Eddy zit, weer een opdracht voor Telvanni. Ik kan hem niet vinden in Balmora.

De eerste fase van mijn stronghold is klaar, maar ik kan er niet in. Vanaf welke fase kan ik er wel in?

12. Bacardi

Bacardi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fast eddy is een koekkie hij zit alsje van de silt strider naar rechts gaat helemaal aan het einde bij het bruggetje aan de linker kant van het water. Je moet een trappetje oplopen deurtje is boven

laat effe horen als je er niet uitkomt...

13. AVENGER

AVENGER Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je trouwens een spell kopen waarmee je lock's van 50 of hoger mee open kan maken?
    Ik heb nu alleen een spel die tot 50 gaat!

Alvast bedankt.

14. DarkRyder

DarkRyder The darkness is near

Leuk Bevonden:
    0
    dat is de hoogste
    een betere moet je gewoon laten maken(heb ik ook gedaan) kost me 60 magicka voor een 100/100 open on touch

15. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    he ik heb ff wat vragen over vampiers: 1 hoe wordt je dr 1(kan het als je de main quest al hebt uitgespeeld)? 2 je hebt 3 van die huizen he krijg je daar ook een stronghold van net zoals telvanni redoran en hlaalu? 3 waar kan je een vap worden?

16. DarkRyder

Leuk Bevonden:
    0
    als je met 1tje vecht, kan het zijn dat hij je bijt dan komt er ook een berichtje in je scherm
    (ik denk dat het ook kan als je de main quest hebt uitgespeeld maar dat weet ik niet zeker)

dus bij elke vampier die je tegenkomt kan je het worden

van die stronghold weet ik niet, maar ik denk wel dat dat gebeurd, misschien je eigen House

17. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt Bacardi, heb m gevonden. Hoe weet je dat? Heb je hem ook nodig voor de quests van Hlaalu?

18. DarkRyder

Leuk Bevonden:
    0
    z'n huisje staat op de kaart van Balmora, moeilijk issie dus nie te vinden
    en in balmora zelf wordt hij beschuldigt van de moord van zo'n ventje. daar ken ik em tenminste van.

19. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0

20. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    je kan geen vampier worden als je de main quest hebt uitgespeeld! denk es na man!:confused:
    in de main quest heb je 100% resist corprus desease constant effect gekrege en corprus is net de ziekte dat je vampier maakt.:D :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina