1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkRyder

DarkRyder The darkness is near

Leuk Bevonden:
    0
    nee hoor
    corprus en vamier zijn is iets anders, bij corprus wordt je een zombie, geen vampier dus
    maar het zou best kunnen dat je wel een grote weerstand hebt tegen vampier worden met die bonussen

2. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    OK, het is iets anders,maar eu... ik kan het zeker nie meer krijgen hoor, kan het allemaal ontwijken, mijn agility zit op 155:D

3. Bacardi

Bacardi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In het begin van mijn morrowind carriere heb ik goed Balmora verkend (fascinerend :) )

Toen kwam ik hem tegen, opvallende naam fast eddy, nooit vergeten kennelijk

4. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    hey, heb ff een vraagje:
    ik heb nu bij de main quest net die ring van Azura gekregen , de moon and star (ik zit dus nu bij the fourth trial), maar kweet nie wa je nu moe doen. moet ik nu bij elke great house en elke ashlander camp succes verkrijgen ofzo:confused:
    en waarom stonden die geesten daar allemaal rond Azura in the cavern of the incarnate? waren dat de onsuccesvolle neravarines ofzo?

5. DarkRyder

Leuk Bevonden:
    0
    die geesten waren idd de neravarines die het niet gered hebben, ze geven je items die je kunnen helpen
    nu moet je naar de 3 Great Houses en naar de 4 ashlander camps en moet je voor de ashlanders en houses quests doen om de counsilers en bazen over te halen, best wel veel werk, ik weet dat je voor Redoran en Hlaalu in Vivec kan beginnen en bij Telvanni in Tel Vos. Bij de Ashlanders moet je bij sommige je ook nog bewijzen voordat je de baas mag spreken, ik ben volgens mij bij alle wise women geweest.

6. Mikau

Mikau HK-47

Leuk Bevonden:
    0
    Ga naar elk House en vraag rond. Je wordt vanzelf geleidt naar 1 van de councilers en die vertelt je wat je moet doen. Bij de Ashlanders moet je naar elke Wise Woman gaan.

Precies ja.

7. DarkRyder

Leuk Bevonden:
    0
    haha, dat zei ik dus ook al

8. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het net ff opgezocht het is een common disease en als je de main quest hebt uitgespeeld kan het nog steeds maar dan moet je wel de spells weakneas to common diseas gebruiken en dan moet je naar een vampier gaan en die je laten aanvallen maar voor iemand die nu ook een vampier wil worden niemand in het hele spel wil nog met je te maken hebben alleen telvanni en mages guild maar hun geven je ook geen services en je kan niet overdag reizen dus zou wel ff saven voor je er 1 wordt

Laatst bewerkt: 9 mrt 2003
  9. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    ik weet trouwens nog een index te vinden voor ook een van die kastelen, in die koepel in Gnissis, helemaal bovenin, op een kast, ik ga hem zo ff halen, en dan kijken bij het kasteel met die naam, wieweet kei ik daar wel wat mee doen dan:D

10. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    trouwens ik liep net in een grot, met allemal deadric deuren etc, lijkt op een hele grote gezonken Deadric Shirene, waar gevochten of oorlog, of een ardbevind is geweest, en je moet daar heel veel leviteren en lockpiccen en veel sterke vijanden, mmaar weet je wat ik daar gevonden heb( gelijk een antwoord p een eerdre gevraagde vraag op t forum) een Ebony bow, de Deamon Bow en die is 11000 waard:D:D:D:D (ik Blij)

11. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    die grot is trouwens als je op je papieren kaart kijkt ongeveer met een lineaal gemeten 2,5 cm onder Die Stad Vos
    (neem genoeg levitate, nigth Eye, Healing, magica, restore potions mee) TIP

12. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    wtf, wat is er met mijn morrowind aan de hand:D:D:D:D, na die vondst van net , ga ik de eerste cave binnen die ik zie, kom ik een lockeddoor tegen met een lock van 100, dus ik die open maken, komt er eert een ofandere gast naar met toe renne, die heeft een ebony staff bij zig, zie ik op een tafel een Boog liggen, Bow of Shadowa, die is 42000 waard:D:D:D:D, ik nog blijer dan net, die dungeon heet trouwens: Venin Ancestral tomb, en ligt precie een heel stuk zuidwesten ten Vos

13. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    nee dit is echt fucked op man die bug hebben we niet.... maakt het wel een stuk moeilijker. Ha ha ha.... LOL.

14. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    Klopt volgens mij niet en bij Ivo ook .... wij hebben hier niemand die ons verder leert dan 100% dus er klopt iets niet....???? HHHmmmm

15. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    al deze bloemetje vind je bij kumma fields.. LOL

16. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    het is niet je XBOX die crasht omdat er geen programma's zijn geinstaleerd het komt omdat hij veel info direct moet lezen van de cd en dat wil wel eens mis gaan..... Heeft dus geen reed met je XBOX te maken

17. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    Die heeft een vrouwtje bij de thieves guild heeft dit zei staat als je binnen komt direct voor je.

18. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    Jep voor de main ... quest....!!

19. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb hem ook op de PC... LOL... en zelfs tribunal.... ha ha
    alleen de besturing is klote... op de PC...

20. Bacardi

Bacardi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus je kan alleen aan "een" deadric armor komen na de mainquest?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina