1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet het d8 tot er niemand tussen kwam maar goed zal het wat vaker doen ok.

Eens kijken voor jouwn potions....Hhhhhmmmm....
    kijk hier eens op

http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/morrowind_potions.txt

of:

http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/morrowind_alchemy_potion.txt

of:

http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/morrowind_shop.txt

hoop dat dit wel ok is.... LOL veel plezier :9 :p ;)

2. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    Arch-Master bij wel faction? ke ik ik vat jouwn laatste zin niet... ?

3. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, was misschien een beetje onduidelijk. Ik bedoelde dat ik al Arch-Master bij de Magesguild was. Ik vroeg of die equipment chest dan ook nog bijgevuld word en of die alleen in Balmora staat. Jouw zin is anders ook niet echt duidelijk :D :+

4. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    eej masterchief hoever ben jij nu trouwens met je stronghold? ik ken er nog steeds nie in pfffffffffffffffffffff en ik heb zoveel spullen die ik kwijt moet:mad:

5. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    De tweede fase is klaar, ik moet nu master worden voordat de derde fase begint. Ik denk dat ik dat wordt als ik met mijn Patron praat. Heb net al de man in de stronghold van Redoran gedood. Ebony zwaard (weet niet meer wat voor een, 20.000 Gold, 2 glass blades 6500 en nog een paar leuke dingen)

Moet nog gaan kijken of ik er nu wel in kan, maar eerst ff regelen dat de 3e fase begint. Kan niet wachten.

6. Bacardi

Bacardi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yoow morrowinders, effe over dat gebeuren wanneer je morrowind speelt. Da_master_chief en ik hebben hetzelfde probleem binnenkort heb ik ook effe geen tijd meer voor morrowind, ivm toetsen en opdrachten voor school.

Maar ik heb ook vrije toegang tot internet gedurende de dag dus lees het forum vaak genoeg.

Hier is het forum een stuk gezelliger dan op morrowind.nl maar het heeft denk ook te maken dat die site wat meer pc gericht is.

Gaat wat meer over mods; tribunal en bloodmoon. Bij hun is het ook meer zo van (BV) als je een character mist tik dan -1,6 en 7,9
    Xboxproblemen liggen wat dieper en ben je meer afhankelijk van je medeforummers ;)

Grtz Dave

7. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    bij mij zijn ze volgens mij net met de 2e fase begonnen, ik moes 5000 betalen en naar die ruine gaan, ik ga strx ook nog wel weer ff kijken of ik er al in ken:D

8. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de xbox moet je meer hopen dat je geen bug tegenkomt waardoor iemand verdwijnt, of dat je iemand vermoordt waardoor je niet meer verder kunt, of dat je al iets gejat hebt en niet terug kunt vinden (met dat laatste slechte ervaring) En je hebt niet de mogelijkheid tot mods. Dat vind ik wel jammer, want ik heb toch een paar relaxte dingen gezien op pc forums :9 Misschien dat ik de pc versie ook maar moet downen

9. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb trouwens een tijdje geleden een x gevraagd welke dag julli waren, en hoeveel pagina's julli journall telde,

nu wilde ik weten op welke dag julli nu zitten enz

toen: day 104
    journal pages: 46
    lvl 22 volges mij

nu: day 163
    Journal pages 66
    lvl 28

10. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Toen heb ik het ook gepost. Ben wel veeeeel dagen opgeschoten. Heb een beetje getrained en op mijn stronghold gewacht. Zit nu ergens in de 269 dagen toen in de 100. Journal is nu bijna 90 blz, toen was t denk ik 40. Precieze stats komen vanavond.

11. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    ok is goed, hoelang duurt t trouwens voordat de 2e fase van je stronhold af is?

12. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    dag of 3, 4 denk ik. Ik heb een quest gedaan voor Telvanni. Iemand redden die aangevallen werd doorHouse Redoran(die hebben een redelijk duur armor aan, dacht bonemold. 3x compleet bonemold armor dus) en daarna was ie klaar. Weer zo'n onopvallende melding van your journal has been updated, meestal ben ik onder het laden ff op het forum aan t kijken. Nu zag ik het gelukkig meteen.

13. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    ok, ik ben nu volges mij alweer 2dage verder dus nog ff wachte:D

14. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    me stronholr ziet er egt gruw uit, en is nog maar fase2, en ja ik ken er nu in:D

15. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Is ie erg groot? Ik moet nog een hf economie leren voordat ik kan kijken. Ligt er ook een lijk ergens onderin? Heb het ergens gelezen. Zou het lijk van die man die in de heuvel begraven ligt zijn. Uriel of zoiets?

16. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu ook in mn stronghold, heb je de grandmaster's Mortar en Pestle al gevonden, dit is echt relaxed. Hopen dat na de 3e stage er wel wat opbergruimte bij komt. Die heb ik nu wel weinig.

Ik vind het wel grappig om te zien hoe er al trappen zijn gegroeid, maar de paddestoelen nog niet groot genoeg zijn voor huizen. Je ziet al op sommige plekken iets zitten waar later een deur komt. Ik hoop dat ik daar ook nog wat leuke dingen kan vinden.

Laatst bewerkt: 10 mrt 2003
  17. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    ik weet nix van dat lijk, maar waar liggen die grandmaster's mortar en Pestle? die stronhold is trouwens wel groot he, en dan moet er nog een laatste fase bijkomen, en ik ken trouwens ook no niet in elkekamer,want somige staan nog van die dieamante dingen voor

18. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Die mortar en pestle zitten in de kist bovenin. Jij hebt toch ook alleen maar een gang naar beneden zonder kamer, en een gang naar boven met daar een kamer met 2 bedden, kist en kast? Ik heb al ergens gelezen dat de stronghold door steam centurions bewaakt wordt als ie klaar is.

Ik vraag me btw af of er een spreuk is om een trap van een deur of kist af te halen. Daarvoor moet ik iedere keer een probe gebruiken, maar daar moet toch een spell voor zijn?

19. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    ik weet het niet, ik ben hem nog nooit tegengekomen dus

20. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe train ik snel mijn alchemy skill?? Dingetjes eten gaat beetje langzaam en is klote voor mijn stats ( Drain enzo)

B.v.d.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina