1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik altijd doe, bij een alchemist 2 ingredienten zoeken die samen een potion maken (maakt niet uit wat). Die dan paar honderd x kopen. (iedere keer als je alles opgekocht hebt en weer opnieuw barter doet heeft ie het weer) En dan potions maken. Iedere 10-20 potions is een nieuw level. En die potions kun je weer met veel winst verkopen.

2. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    jup, ik ben net zo bezig:D :9

3. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    master chief heb je al een 100% chameleon spell gevonden voor je ring??? Ik moet namelijk ook zo'n ring maken :) maar kan nergens 100% chameleon vinden.

4. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    hehe:D ik neem volgend jaar informatica richting=12uur inform. per week:D en als het zo een leraar is (jeweetwel), a real dick is dan kan ik ook iedere minuut op t'net}:]

5. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook informatica kant op volgend jaar :cool:

6. DarkRyder

DarkRyder The darkness is near

Leuk Bevonden:
    0
    misschien een beetje laat maar hier is mijn tijd

705 dagen bezig
    444blz in mijn boekje
    nu lvl 71

7. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een ring enchant kun je zelf de waarde kiezen. Je hebt alleen een chameleonspell nodig. Als je de ring enchant zet je de magnitude op 100/100. Ik heb m nog steeds niet, maar ik begin nu wel lekker veel dure items te krijgen.
    Ben nu klaar met Telvanni (behalve Fast Eddie en de laatste fase van mn stronghold) Daarna ga ik de thievesguild doen, dus dan heb ik de ring nodig en ga ik m laten maken 8) . Ben nog aan het twijfelen of ik een constant effect of een tijd doe. Wat zouden jullie doen? Nog doorsparen voor constant effect, of iets goedkoper 100 seconds of zoiets?

8. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou constant :D wil ik ook zelf gaan maken, maar zelf enchanten heb je zeker kans dat het mis gaat?

En hoe krijg je constant? dat snap ik ook niet...

9. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    nu: dag 828
    jounal pages: 178
    level 82:9

10. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    so jij bent ook wel lang al bezig dan:D:D

444blzin je boekje pfffffffffffffffffffff, k weet nie of ik t zolang wel vol ga houden:D:D:D en dan nog een 705 dagen, nog ff en je bent al 2jr aant spele LOL:D

11. DarkRyder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb veel op mijn magische skills getraint terwijl ik een fighter was, dus ik moest de hele tijd slapen. Ook heb ik al heel veel verkocht aan de mudcrab en moest ik dus ook de hele tijd 24 uur slapen om weer te kunnen verkopen.

daarnaast heb ik de main quest en bijna alle fracties uitgespeeld(thieves en legion nog niet, thieves lukt niet meer omdat ik ze heb moeten mollen voor de fightersguilt) en veel mensen geholpen dus die blz in da boekje krijg je gemakkelijk vol

12. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    jup, maar ik zit nog nie zo ver in de factions, kheb int begin van het spel constant zitte trainen en als mijn magicka leeg was dan ging ik 8 uren slapen. heb zo mijn minor en major skills in het huisje van RAVIR in Balmora van 20 naar 50 getraint en daarna steeg ik regelmatig.:9
    wanneer ik begon aan de eerste faction,en da was de mages guild was ik al level 32. ik dacht dan, ik ga het nu makkelijker hebben bij excursies enzo maar die eerste quest was "BLOEMETJES ZOEKEN"!!|:- :D

13. DarkRyder

Leuk Bevonden:
    0
    dat gevoel had ik dus ook jah
    de eerste paar quests waren echt triest
    en toen werd et opeens iets moeilijker.... en dus ook leuker.....

14. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    mages guild vind ik toch t eind t leukst :d opeens kom je vanalles over de dwemmer te weten is wel interesant:d

15. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt constant effect kiezen als je een soulgem met Golden Saint gebruikt (weet niet of iets anders ook werkt). Bij zelf enchanten is de kans groot dat het mislukt, zou zonde zijn van de dure soulgem. Je kunt het wel proberen, maar dan eerst saven. Maar voordat je het probeert: Ik heb op een site gelezen dat het zelfs kan mislukken met je enchantskill lvl 100. 8)

Bij de mages heb ik ook veel geleerd, maar de eerste quests zijn echt triest. Dat vind ik een nadeel van Morrowind, zelfs halverwege Telvanni moet je van Sadrith Mora naar Ald'Ruhn reizen om 3 mensen om te praten. Van mij had er wel iets meer actie in mogen zitten, aan de andere kant is het ook wel weer leuk omdat de wereld veel realistischer is door de problemen die je op moet lossen door te praten etc en je leert de wereld goed kennen. Ik kan het nog steeds niet uitleggen aan iemand anders waarom ik het zo vet vind. Al mijn vrienden vinden het saai (hebben het ff gezien en gespeeld)

Nog iemand waarom ik een constant effect of juist niet moet gebruiken voor mijn 100% chameleon Ring to Rule them All (klinkt de naam een beetje? Misschien iemand een betere naam?) }:]

BTW de Leider van Telvanni was ook al zo'n kippetje :D. Amulet of schadows gebruikt en daarna dat mannetje en de twee deadra's afgemaakt }:] . Heb er nu wel een paar leuke dingen bijgekregen

16. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    The One Ring ofzo heetie tog in film?

17. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    volges mij wel jah

18. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Daar was ik ook al over aan het denken, de ring heeft niet echt een mooie naam, Tolkeen had er wel een mooie naam in het Mordor's (heet t zo?) voor kunnen bedenken. Denk dat ik hem toch The One zal noemen, zo wordt ie ook in de film genoemd.

Denk er nu aan, de ring in de film verandert je ook langzaam in een geest. Ik zou er als slecht effect nog poison 1 point aan toe kunnen voegen, zou wel zonde zijn van mijn geld. Maar de ring lijkt nog meer. Hm......... Nee dat doe ik toch maar niet, heb de ring nog nodig

Wat is btw de ring met de hoogste enchantwaarde? Ik heb er nu een paar van 240 gold, zijn er betere?

19. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    maar met doe poison zou wel beter zijn, dat je die ring alleen ga gebruiken wanneer je hem EGT nodig hebt:D

20. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Anders maak ik het me misschien te makkelijk :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina