1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    jah das waar, dus gooi er ook gewoon maar 1point constant poisen op:D da lijkt me welt t best, en dan lijkt ie nog een beetje egt ook:D

2. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    alleen jammer dat er geen gouden ringen zijn in Morrowind

3. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nu de beste ring? Bedoel dan de enchantwaarde

Laatst bewerkt: 10 mrt 2003
  4. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    extravant ring ofzo, met 120point enchant waarde

5. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    bestaat er ook excuisitve of zoiets? Heb wel zo'n jurk achtig ding aan

6. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    ik weet niet zeker welk t is, maar volgens mij was het extravant, een beetje Zwarte ring met een steen erop ook zwart, ik weet dat ze er zo uitzien, maar weet de naam niet meer uit me hoofd

7. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    Warlock's ring misschien, zijn value is vooral hoog doordat hij moeilijk te vinden is dusss... maar hij heeft wel reflect 30% for 60sec. en dan nog een shield ofzo.:D
    heb ook gelezen over de Vampiric ring op de treadt "Morrowind vraagjes" vroeger... ga ff kijken zeg ik dan.:p

8. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    neej, hij bedoelt een ring om zelf te enchanten, maat toch bedankt voor de info:D

9. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    OW !|:-
    je bedoelt de beste ring om op te enchanten?|:-
    dan is het de exquisite ring! zekers da, hij heeft 120 enchantwaarde en extravagant heeft maar 60 enchant waarde.

10. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Niet goed opgelet waar we het over hebben |:- :+ . Ik heb het over mijn versie van The One (lord of the rings) Dus heb nu nog een niet-enchanted ring nodig om te enchanten.

Laatst bewerkt: 10 mrt 2003
  11. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben nu trouwens bezig om die ring te maken, allen het enchanten is al 2xmislukt, terwijl mijn enchant skill op 80zit, maar maakt zie uit, ik heb tovh10goldensaint souls opzak:D:D

12. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    hij is glukt, enk heb hem ook nog eens op een toepasselijkt plek gemaakt:D in zo'n lava kamer in zo'n dwemer ruine, maar hij is alleen prongelijk90% constant gemaakt klein foutje, en er zit poisen op 1point constant:D

13. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Constant effect!! Als dat zo is ga ik mijn enchant ff trainen|:- Dom, niet goed gelezen, je zegt al dat het constant effect is. Zit nu op ongeveer 55. Hoeveel souls zijn mislukt?

14. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    jij bent écht een die-hard lord of the rings fan:D
    respect:cool:

15. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    uuuuuuhhhhhhhhhhhmmmm5ofzo, maar ik laad me vorige spel nog maar een x ander ist een beetje zonde van me gems:D

16. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben hier de Lord of the Rings fan, XboxRulez4ever! heeft alleen voor de lol de ring gemaakt 8) +). Ik heb m op het idee gebracht omdat ik het zelf ook wil doen, maar dan zonder poison denk ik. Maakt het wel iets makkelijker om te maken.

Nog een paar Lord of the Rings dingen, Mijn 100/100 firball heet eye of sauron. Mijn poisonspell heet Nazgul's Revenge. Meer heb ik nog niet zelf gemaakt. Mijn Character heet Gandalf the White, mijn zelfgemaakte class is Ringbearer (had eigenlijk thief moeten worden vanwege die naam en de ring die erbij hoort, maar ben toch happy met mijn cariere als mage)

Ik geef je geen ongelijk, maar ik zou het opnieuw proberen totdat het de 1e keer lukt. En dan zonder poison en 100% chameleon. Dan kun je alles jatten zonder betrapt te worden, of niet?

17. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij wel Jah:D maar word t dan niet veel te makkelijk????
    das toch ook niet leuk meer

18. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een thief wilt zijn is het toch juist je doel om niet opgemerkt te worden :confused:, maar het is idd wel erg makkelijk.

Ik vind het wel grappig dat je overdag als iedereen moet werken/naar school gaat veel mensen op het forum zitten, en 's avonds zitten er veel minder. Terwijl je dan juist vrij hebt. Zitten nu zeker allemaal achter hun xbox :D

19. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    just the 2 of us:D

wel lkkr rustig:D

20. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    En een beetje Thomas63, heb jij je pc ook bij je xbox staan? dat je aan t spelen en lullen tegelijk bent.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina