1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    :D:D:D k probeer r wel ff een te kopen

2. <doggy>

<doggy> kooool

Leuk Bevonden:
    0
    Oww neej neej neeéééj!!!
    Ik heb mijn morrowind savegame (met mijn mage cariere) gewist voor een andere savegame van morrowind, |:- :mad: ,
    en k was al best ver , lvl 24 , day 168 ofzow,
    Damn! Damn!! DAMN!!!
    wat ben ik ook 'n stomme baviaan, k hah niet het goede savegame aangeklikt , want ik was met m'n fighter cariere bezig, en toen save-de ik over mijn mage savegame:'-(
    *Zucht*

3. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4

In de special ed. van de film zie je wel wat meer... maar nog niet alles.
    en dat van Invisibility lijk meer het op de one ring daar ging het me om.... niet om de functionalitied...!

En ook een goede middag... als je werkt ben je niet meer zo lucky :mad: dus mot nog een paar uur!! maar het is wel relaxed vandaag ... ha heb ff een route uit gestippelt wat ik van avond gelopen ... LOL :cool: .... ja en dat van die wizard met thiesskills... het is wel één van de weinige games die je in staat stelt als wizard toch een heavy armor te laten dragen...
    Dus toch wel genoeg plus punten.

4. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    |:- |:- |:- :cool: :cool: , dat doe je toch niet goed, da heb ik ook al een x gahad, met mijn warrior lvl 17

5. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    O, dat is echt K*T. Mijn zusje heeft mijn fighterscarriere ook een keer gewist (was toen mijn enige game) Zij wilde Morrowind ook een keer proberen. Had een week lang iedere dag 3-4 uur gespeeld. En toen alles weg. Ik leef met je mee. Maar ik kon mn zusje ten minste de schuld geven. Had eindelijk een reden om haar te verbieden om aan mijn XBOX te komen }:]

Laatst bewerkt: 11 mrt 2003
  6. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
  7. <doggy>

<doggy> kooool

Leuk Bevonden:
    0
    Ja , das echt k*t , kweet nie echt wat ik nou zal doen, overnieuw beginnen met een mage, of verder met mijn fighter, ik weet trouwens wel een wizards staff te finden in die Cave , genaamd :Urshilaku, Astral burial. daar moet je voor de mainquest een x heen om de bonebitter bow te halen (die heeft een enchantment met damage agility 20 points on target), maar om bij die wizards staff te komen moet je levitate gebruiken , hij ligt bovenaan in de grote ruimte waar je naar al die zijruimtes kan , bij zo'n mummie.

8. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    Ja das welminder had eens een klein defect aan mijn XBOX stuur hem op voor repair krijg binnen 4 werkdagen hem al terug en ja hoor een nieuwe daaaaaag alle save games ...... :mad: maar goed heb er nou twee lol zo dat dit niet nog eens gebeurt.. ;)

want al mijn games gaan niet op die memorycard's heb gelijk ook een link kabel zelfgemaakt van +/- 25 meter lol en het werk lekker één staan onder en de ander boven... LOL

9. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Mages guild in ald ruhn is irritant... Steeds heel ver weg om een lullig iets te halen :mad:

10. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    is seker erritant, maar goed, die missies in sadith mora zijn wel leuk dus

11. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    maar als je het goed doet ben je er zo van af... LOL sadrit mora heeft de zelfde shit.

12. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Dagon Fel... kan ik daarheen silt strideren op de een of andere manier? of moet ik zwemmen?

13. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    BOOT helpt LOL

14. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    okeee :) thx

15. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe je in die verborgen grot onder ebonheart komt???

16. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    jep via het water ten noorden... pal naast het kasteel.

17. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    ik moest ff een chore voor fast eddie doen, een sleutel halen, maar nu ben ik terug in zij hijs, en nu is hij er niet:confused: wat moet ik nu?

18. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Eddie zit nu In Sadrith Mora in de Counsill Hall, hij is een Mouth geworden die jou vertegenwoordigt (niet vergeten dat je Telvanni al bijna gehaald hebt en dus al een hoog mannetje bent) Fast Eddie is btw een paar extra opdrachten die je niet nodig hebt om House Father te worden. Maar je krijgt er wel een paar leuke dingen heb ik gelezen. Ga ze doen nadat ik House Father geworden ben.

Laatst bewerkt: 11 mrt 2003
  19. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
  20. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    voor iedereen die deadric stuff zoekt, ik heb net de boots gevonden, in een dwemertomb , die schuinlinks onder Uvirits grave:D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina