1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    die toren op je kaart:D

2. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ga ik nu ff checken, net mn huiswerk af. Was toch meer dan ik verwachtte. Was al van plan om van Light Armor over te stappen naar medium of Heavy omdat ik mijn strength door blunt weapen redelijk goed aan t trainen ben (strength nu lvl 60)

3. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    :D me stronhold is finished:D:D ik ga er alleen nog niet naar toe ben ff een grot aantdoorzoeken, k zeg wel hoe hij is als k hem zie

4. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    Hebben jullie trouwens in morrowind iets wat je spaart ofzo, bijv beeldje opzo, ik spaar Parels, dat is tevens me nieuwe beroep parelduiker, ik heb er al 67, ben nog maar pas begonnen, had eerst maar ff een amulet met constant ffect water breathing gemaakt, das wel handig:D

5. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    Ik spaar helmen LOL en zwaarden eigenlijk alle wapens minimaal één hebben LOL.

6. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Ik spaar geld :D . Ik heb nu net pas mn stronghold (fase 2). Maar ik ga ook een bibliotheek aanleggen net zoals iemand anders op het forum (thomas63?), en ik wil een apotheekje maken met alle kruiden. Ben een alchemist, dan is dat handig. Verder dure dingen in mijn stronghold stoppen.

7. Mikau

Mikau HK-47

Leuk Bevonden:
    0
    Ik spaar helmen en Daedric weapons :)
    Heb er al veel :p

8. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    hhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeelllllllllllllpppppppp!!!!!!!!!!!!!!!!

ik kreeg een droom toen ik sliep, en nu ben ik vampier hoe kom ik hier vanaf?????????????

9. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    In Tel Fyr (weet niet of het die plaats is, maar het is die plek waar je de cuirass of the Savior's Hide kunt vinden) die man bovenin kan je toch weer beter maken?

10. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    ik ga het proberen

11. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    nope, het ken bij hem niet, maar ik las net dat het in Baluhr wel kom op een ander forum, dus k ga daar wel ff heen

12. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je de ziekte opgelopen hebt toen je naar Gallom Deus ging voor het boek. Ik denk er nu aan omdat ik dat boek ook ga halen. Ik ga mn amulet of Shadows maar gebruiken, heb geen zin om vampire te worden. Ik ben wel de Arch nogwat (is dit wel Master, sneltje?) van Telvanni

13. DarkRyder

DarkRyder The darkness is near

Leuk Bevonden:
    0
    in Bal Uhr staat bij een standbeeld een priesteres, die kan je verder helpen

14. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    jah l ben nu die quest aant doen, om van me vampirism af te komen:D

15. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    is die missi in Bal Uhr trouwens de enige manier om van vampierism af te komen?

16. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat je voor de main quest nog een keer genezen wordt door iemand (volgens mij in Tel Fyr).

Hoe zie je er uit als vampier, heb je speciale powers, items? Ik ben daar wel benieuwd naar.

Als vampier kun je je toch ook bij verschillende groepen aansluiten voor missies? Kun je ze dan ook allemaal kiezen of net zoals Great Houses maar een? Lijkt me wel leuk om een keer te doen, maar eerst maar als gewoon mens mijn missies doen.
    En kun je je vaker dan een keer laten genezen in Bal Uhr?

Als ik zo aan t typen ben, komen er steeds nieuwe vragen bij. Ik ben gewoon veel te nieuwsgierig.

17. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    vampier zijn is volop @$@##%#%T, als je in de zon looptgaat er per sec 2healt af, dus je kent alleen maar snachts rijzen, niemand wil meer met je praten, je nieuwe powers bijna alles 20points omhoog, resist common desease, resit normal wapons 50%, en voor de rest alleen maar vervelende Drain atributes, dus nix om blij over te zijn. je ziet er wel een beetje anders uit, je hebt witte ogen:D

18. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Dan denk ik dat ik die vampires maar laat zitten. Voor een paar witte ogen hoef ik niet al die nadelen.

19. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    als je ooit vampier wordt, zou ik ff een vorig savegame laden, :mad::mad:maar die had ik niet meer:mad::mad:

20. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Als je besmet wordt door die ziekte kun je het binnen 3 dagen stoppen voordat je een vampier wordt. Het is een common disease. Heb het net ff op gamefaqs opgezocht. Dacht er aan nadat ik de vragen had gesteld.
    Stukje uit de tekst van gamefaqs:

Then let the vampire fight you in melee
    combat until you contact "porphyric hemophilia" common desease.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina