1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de main quest wordt je genezen van Blight, dat is wat anders dan vampirisme.

Edit: of was het nou corprus?

2. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    Yeeeeeeeeessssssssss I'm Cured hhaahhaaha, met die missi vind je trouwens ook nog aardige dingen, en ik heb trouwesn een Halfgod in me soulgem Geschopt, een deadric God is 70000 waard:D:D

3. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    eej Masterchief, ben jij al in je Stronghold geweest, sinds hij helemaal af is, ik ben er nu, hij is egt gruw en grooooooooot das egt niet normaal, maar als je gaat, zou ik wel een amulet of ring met levitate er op maken:d, hij is egt mooi:D

4. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    je bent ook hééééél toevallig op het zelfste level als ik:confused: 8)

5. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    jup, ik de sixth house amulets dat alle dagoths drage:D

6. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    jup, ik ben de bibliotecaris8)

7. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0

8. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    hoeveel van die amulets heb je nu?

9. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    iets van 20 goeie en in totaal 4 met constant effect:
    1. constant effect restore health 5 points.:9 :D
    2. constant effect restore fatigue 5 ponts:p
    enz..

10. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    dat doe je goed, ik heb nu trouwens al weer 105 parels:D, k ben alleen nog maar aant parelduiken:D

11. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    wow, das ook waar die parels zijn veel waard!8)
    ....105x100,wow!8) 105000gold bij man, als je ooit geen geld meer hebt natuurlijk

12. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    :D:D:D, das waar, maar ik ben ze nu allemaal in een schaal aant schoppen, met wat lempjes ernaast, t ziet er wel grappig uit:D, k heb er nu trouwens al weer124:D t gaat hard

13. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ey om nog ff terug te komen op degene die mij antwoord gaf op mijn; ''waar kan ik daedric armor vinden?'' vraag, ik had in Tel Fyr idd Divyath Fyr verrot gemaakt maar hij is inderdaad belangrijk, maar als ik in de mainquest dus al ''gebruik'' van hem heb gemaakt is het legal om hem te vermoorden?

ps. ik ga nu het verzamel-vak in. k heb al heel wat mooie shit; daedric bijlen, daedric claymores, 2 daedric shields, face of inspiration, eleidon's shield (240 AR:D ; uniek shield, hij is wit met een raar teken erop, heals 50 to 100 points. ) 3 sets ebony armor, maar in mijn stronghold zijn niet zo heel veel kisten (jammer), kan ik mijn zwaarden en armor ook gewoon in kasten enzo leggen zonder dat het na een tijdje verdwijnt?

met andere woorden; heeft iemand wel eens gehad dat veel dingen gewoon verdwijnen?? (ik niet namelijk, k heb al 100 days een potion in de fighters guild in balmora op de grond lliggen.)

en nog iets, ik was ten oosten van suran een orc genaamd umbra tegen gekomen, ik heb hem vermoord (praat met hem en je komt erachter dat hij dood wilt) en nu heb ik zijn zwaard umbra. Ik had wel eens eerder gevraagd of er een ebony claymore bestaat en dit zwaard, umbra dus, lijkt verdacht veel op een ebony claymore. hij is 2 handen (ofcourse) en ik legde een keer mijn ebony longsword en die umbra naast elkaar en ze lijken veel op elkaar. dus misschien is dat dan de ebony claymore in het spel.

(leuk he:D)

14. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is volgens mij idd een ebony claymore, net zoals ze zijden dat er geen ebony Longbow in t spel is, maar neem nouw de Bow of Shadow, dat handvat ziet er net zo uit als t handvat van een ebony longsword, je weet wel zeldze tekens enz :D,

en dat van dat je spullen verdwijnen, dat is een Bug int spel, t heet volges mij een Lootbag, dat houd in als je teveel spullen in je hius dropt dat ze dan verdwijnen, en ergens in een kist gepropt worden, als t goed is moet het gewoon in een kist in je hius liggen, maar als eenmaal die spullen er uit zijn ken je ze er niet meer in terug stoppen, zoeiets had ik gelezen,

en als je deadric spaart zou ik ff naar die dwemer Tomd gaan teziudwesten wan urs..... Grave (staat op je kaart) daar ken je de deadric boots vinden:D

15. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ah ok. thnx
    maar wat is urs....... Grave? vlakbij Urshilaku Camp ofzo?

16. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel x moet ik dit nu nog zeggen!8)
    de lootbag is geen bug, het is om de laadtijden te verkorten en om te verhinderen dat het spel crasht. crashen doet het immers wel vaak:p

17. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    Molag Amur Region:D

18. DarkRyder

DarkRyder The darkness is near

Leuk Bevonden:
    0
    is dat niet Ulriths Grave???

19. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    Sorry hoor, maar dat is wat ik op een ander forum had gelezen, en ik dacht dat die info wel zou kloppen, maar als t niet zo is, nog thnx voor de info, dan weet ik dat nu ook:D

20. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    jah , ik wist nog wle dat t met een U begon maar was de naam ff kwijt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina