1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    Hell yeah !! deze gaat als een trein... ( geen NS LOL :D ).

ik hou het niet meer bij waar jullie zijn en hoe en wat ... but no prob.
    laten we kijken wat zijn de prob.

ik zelf heb er op het moment geen ben met de fighters guild bezig en daar na ge ik de thieves doen... zo ver zo goed heb helaas nog geen Mastertrainer gevonden die me verder liet leren dan 100% ( zo dat ik wel nog levels omhoog ging maar goed ) ik heb wel al iets van 23 Grand soul gem's gevuld met golden saints.
    heb alleen nog niet echt de tijd genomen om lekker te enchanten!! komt nog.
    ben pas level 62 bijna 63, 250.000 drakes bij me bijna alles op 100 ik denk dat ik straks maar ff in de bak ge met mijn charackter zo dat ik weer makelijk kan stijgen... LOL want dit schiet niet echt op,.......
    Hebben jullie niet een tip voor mij ik hoef nog maar drie skils van mijn major en minor dan zit daar alles op 100%......

2. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een goede map op je pc wilt hebben met alle mijnen/huizen/tombes/ruins moet je ff de Morrowindforums doorzoeken. Een hele tijd terug stond een link naar een erg goede kaart. Kun je echt ALLES op vinden. Ik gebruik hem best vaak. Bij de map staat ook een site, moet je maar kijken of die werkt.

http://morrowind.freetime.md/tesmap

3. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een probleem met het stijgen van lvl's. Ik heb op Speechcraft, Mercentile en Light Armor na, alleen maar magicskills bij mijn Major/Minor zitten. Intelligence en Willpower zitten al op 100. Dus als ik een lvl stijg (wat erg langzaam gaat nu) dan krijg ik er bijna geen multiplier bij. Ik heb nu maar een paar stukken medium armor aangetrokken omdat dat er vetter uitziet en ik train mijn Blunt Weapon nu de hele tijd. Daardoor krijg ik nog een paar extra bonussen die ik nodig heb.

Ik ben bang dat ik er verder weinig aan kan doen behalve opnieuw beginnen en een paar skills veranderen, maar misschien heeft nog iemand een idee.

4. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    K denk dat ik maar weer opnieuw begin.
    Ik kan sommige quests niet meer uitvoeren, ben een hoop belangrijke zooi verloren en m'n savegame is verrot aangezien dat m'n xbox hing tijdens het saven.
    Maar toch een vraagje: ken je dat ventje van de Blades waar je je eerste opdrachten van krijgt vermoorden en vervolgens hoogste rang van de blades worden? K ben nu bij operative blijven hangen namelijk.

5. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Waar haal je die grand soul gems vandaan en waar zitten die Golden Saints?????

6. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook IN de grotten de map zien??

7. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, zo ver lukt het niet. Maar die map moet je zeker downen. Echt alle plaatsen staan er op (zover ik gezien heb)

Over die Grand Soul Gems, die kun je in sommige huizen stelen. Denk ook wel kopen bij sommige handelaren. Die Golden Saints lopen rond in de Grazeland Regions, maar pas als je ze aan kunt denk ik. Toen ik lvl 20 werd kwam ik voor het eerst een Ogrim tegen. Of je kunt ze summonen met een spell of scroll.

Laatst bewerkt: 12 mrt 2003
  8. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    Als je luck hoog zat is kan je ze hier en daar gewoon in een grot en of tombe vinden mijn luck is 67 dus ik vind ze geregeld... LOL
    en dan is er natuurlijk het rippen van kisten ...

9. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4

he een tip

Maar je je bent toch arch mages of niet?

zo ja dan moet je toch wel amulet of necromanser hebben dan komt je Int. op 125 en op die amulet heb je nog meer constant effects...

10. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    Goldensaint vind ik meestal ( Vaak ) bij de dederic ruins.....

11. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Had Trebonius die amulet niet? Die verdween toen ik hem afmaakte, toen dacht ik dat het zo hoorde en heb doorgespeeld.

12. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    das toch die map van +/- 2.9 mb

die heb ik ook je kan er ook van alles op aan geven ... erug handig ...

13. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Ook maar even de map gedowned ;)

14. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    Nee een necromancer één ik zal eens kijken bij welke quest dat was....
    maar niet bij hem... dat weet ik zeker. ono moment.

15. DarkRyder

DarkRyder The darkness is near

Leuk Bevonden:
    0
    dat issie wel
    voor de eggmine die gesloten is staat een ventje, als je die over haalt krijg je de sleutel, als je eenmaal binnen bent moet je zo diep mogelijk gaan en daar ligt de blueprint

16. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    darn toch nie bij de mage guild ...Hmmmm ik d8 van wel maar goed als ik het weer weet laat ik je wat weten. ok

17. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Kep hem :) Ik d8 dat Bethezda ofzo een eigen grot ergens was... Maar ik heb hem nu dus.. thx

18. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    dit vind ik wel weer onder mage quests:

boost your Spell Absorbtion to 75% by equiping the constant effect amulet "Necromancers Amulet"

Maar bij welke Quest dat is weet ik niet???

ik zoek dat nog wel ff

19. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    Hey gast die die map gegeven heeft... VET BETER man, je kan er echt alles mee vinden/doen/maken/onderzoeken en noem maar op.

ff nog een vraagje. ik had ergens in een faq gelezen dat er in de buurt van Seyda Neen een super robe lag met constante heal fatique en healt effect. weet iemand daar meer van?

20. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt (Het is echt VET BETER dat je dit compliment geeft man :+ ) Die map is erg handig en als iemand een vraag heeft, ff met stukje map kopieren en posten.

Ik heb niks over die super robe gehoord.

Maar je bent nieuw in deze topic, dus welkom in de VET BETERE wereld van morrowind :+ 8)kun je misschien je morrowindstats posten. Lvl van je skills, dagboek, eigen lvl, items, wat je al gejoined hebt, ras. Edit deze post zo ff met een complete lijst om in te vullen.

*edit* kan de lijst niet zo snel vinden, maar geef maar gewoon wat algemene info. Als iemand meer wil weten vraag ie het wel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina