1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    ow he ik ook nog niet gedaanmijn beste mannetje is op lvl 53 breton ben een mage (zelf gemaatk class) destruction, conjuration, acrobatics, athletics, medium armor, heavy armor en long blade op 100 heb bonebitter en lords mail en me hele kelder ligt vol met 4x alle glas dingen en een paar deadric spullen en ebony en ben master van: house telvanni, mages guils, fighters guild, morag tong en nog lid van tempel, blades, bijna leider van imperial legion en ook lid van ashlanders. heb armor rating van 294 ofzo en me speed is 320

2. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hij had hem ook hoor

3. Rodger Young

Leuk Bevonden:
    5
    ik zou eerst maar een hoger leveltje krijgen als k jouw was. Ik kom ze nu best wel vaak tegen omdat ik een hoger level hebt. nu moet je waarschijnleek HEEL goed zoeken wil je er eentje vinden.

4. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    ik kom ze overal tegen maar ik ben over nieuw begonnen en nu kom ik er geen 1 tegen op plekken waar ik er nu wel veel tegen kom dus je vind ze pas op hoger level en de meeste zijn op de gras lands niet in deadric ruines ( tenzij ik bij andere kijk dan jullie)

5. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    check mijn sig voor mijn stats... nog f over die robe, ik hoorde iemand er over praten bij een vorige thread. p1m heette die volgens mijn. weet echt niemand hierover??

6. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kun je in een walkthrough op deze site wat vinden over de robe. Als je wat vind, laat t maar horen, iedereen vind zo'n robe interessant denk ik.http://www.gamefaqs.com

7. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je Trebonius? Dat is dan K*T, ben iets erg goeds misgelopen :mad: |:- :'-( .

Maar je zegt OOK, kan ik m dan ook ergens anders vinden?

8. Rodger Young

Leuk Bevonden:
    5
    ik denk dat je de robe of st.roris bedoelt. Die geeft constant 15 health en 15 fatigue erbij MITS je de pc-versie hebt. Bij de xboxversie hebben ze hem er uitgegooid

9. Rodger Young

Leuk Bevonden:
    5
    check www.morrowind.nl en daar heb je zo'n itemfinder. Ik heb hem wel ergens anders gezien ja maar weet niet meer waar

10. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens die itemfinder is er maar een, die had trebonius :'-(

11. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    das bale voor jouw, ik hb tribonius nog nie afgemaakt:D, da komp nog wel

12. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet ik zelf maar n keer mijn armor enchanten met fortify magicka. Maar ik kan nog steeds niet spelen, allemaal toetsen :mad:

13. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    Die Toetsen Zijn Idd eri, ik krijg ze pas over 2 weken:D

owja k heb trouwens nu 298 parels:D

14. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Is wel ff offtopic. Ik krijg de toetsweek ook pas over 2 weken, maar zelfs nu geven al die leraren die dingen op.

15. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb trouwens in Die map, van morrowind volgens mij een foutje gevonden( die Download map van 2,9 mb, ik ken nerens op die kaart die grot vinden vaar je Lordsmail Ken vinden:D

16. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je op die site een mailtje sturen met de locatie van die grot + naam, denk dat de map dan wel geupdate wordt.

17. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    jah, dat doe k morge wel ofzo, nu ff geen zinn( me Pc Flipt)

Wat Vinden Julli trouwens De Mooiste Plek in Morrowind? een plek waar je vaak naar terug keert,( of een gebied bijv: Molag Amur)

Bij mij Zijn het Pelegaid, Caldera en De Sheogorad Region( Gewoon liggen lekker veel parels, en Ziet er wel mooi uit:D

ik

18. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0

19. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit bijna de hele tijd in de Telvanni buurt. Dat gebied waar de Telvanni towers zitten (Zafirbel Bay, Sadrith Mora, Uvirith's Grave (1x raden waarom) en de Grazelands rond Vos, Tel Mora en Tel Vos), ik vind die towers wel vet. Ik kom veel in Caldera (creeper). En ik warp de hele tijd tussen de mageguilds.

De meeste dingen kunnen zo weer veranderen als ik me bij een nieuw guild aansluit. Maakt mij niet echt veel uit waar ik ben.

20. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    hey xboxrulez4ever je hebt gelijk met die map! ik kan hem ook niet zien bij ebonheart. nogsteeds ff over die robe 8) hehe ik had gelezen dat hij er in de xbox versie juist wel zat in plaats van in de pc versie.

|---| ***EDIT*** |---|

Ik hang trouwens heel erg veel in het zuid westen want daar zitten belangrijke dingen(voor mij) en volgens mij is dat in het algemeen ook wel zo.

Laatst bewerkt: 12 mrt 2003
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina