1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    kan mij iemand ff helpe...
    als ik die map van morrowind open bij "mijn documenten"
    open ik altijd op adobe acrobat reader maar op wat moet hij normaal openen en hoe doe ik dit. (ik wil de map echt, sorry ik ben nie echt op de hoogte bij downloads enzo, khad vroeger zo een enorm trage verb., heb nogmaar net breedband:D )
    HELP!!:{ :confused:

2. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    En ik Las dat de xbox verzie en de pc versie, geen ENKEL verschil hadden:d

3. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    In de map TES_Morrowind (of hoe jij de map genoemd hebt) Zit een icoontje van de map, daar gewoon op klikken en de map opent.

4. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar als ik dat open, dan zegt dat programma adobe dat het die techniek niet ondersteund.:confused:
    logisch, adobe kan toch moeilijk zo een map openen.:{

5. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Dan weet ik niet wat er fout gaat. Heb je ergens in Adobe iets ingesteld dat die automatisch voor die files gebruikt wordt? Zou niet weten wat het anders moet zijn.

6. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk wel ja:{

7. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    ik loop overal rond waar de quest me brengen maar het liefste bij de graze lands en uvriths grave ik HAAT molag amur want ik heb daar zo lang rondgelopen omdat ik iets zocht en het lijkt allemaal ook op elkaar overal weer die domme bergen waar je niet over kan. en thomas als je die kaart nog wil dan moet je een nieuwe map maken bv morrowind en dan moet je die map weer downe maar dan als er komt te staan openen od opslaan sla hem dan op in die nieuwe map morrowind bij mij werkt eht (maar ik had geen probleem zoals jij)

8. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    ok, thanx iedereen voor de info, ga dit ff oplossen

9. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    wel, kheb nu die map aangemaakt en de vroegere downloadbestanden weggewerkt. maar nu moet ik ook nog die map openen met.... een of ander bestand (daar had ik dus adobe acrobat reader aangeklikt)....so what now...met welk programma moet ik later die map openen...:confused:

10. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    heyj hoe lang doe je ongeveer over de mainquest? en wie weet er nog een leuke side-quest is (een quest die niet bij een guild of house hoort) waar ik een vette beloning voor krijg??

btw die map RULED!!!!!!! echt relaxt k ga er denk ik flink gebruik van maken. bij elke locatie een note zetten wat ik er gevonden heb enzo.

11. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt geen programma nodig. Je moet op dat icoontje met die maan en ster klikken. Die map is een programma met een aantal functies

12. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    verdomme, is die map zo vet, please reply op mijn post 2posts hierboven.:confused:

13. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    je moet de quest van azura doen en andere deadric status daar krijg je echt dikke rewards voor zoals azura's star endergelijk

14. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat bedoel ik , daar staat geen maan of sterretjes:confused:
    ik weet zeker dat je in het begin een programme moeten kiezen hebben waarmee je die map kan openen:{

15. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Pak je wel de goede download? Ik heb Download High-Res version (map size 3300 x 3800 pixels) - 2.9 MB. Die kun je dan unzippen (ik gebruik winrar, maar dat maakt niks uit) in een folder die je aanmaakt. Dan kies je dat icoontje en zie je de map.

16. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    oow ok isgoed. maar waar kan ik die andere daedric statues vinden dan?

en wat is het beste zwaard van het spel? want die ga ik de ziekste enchant ooit geven.

17. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    hoe doe je dat unzippen?

18. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat jij het programma winzip moet downloaden. ff op www.download.com zoeken. Als je dan op de file die je gedownload hebt klikt, moet je door wat menuutjes heen tot je unzip kunt doen.

*edit* wie kan ff snel zeggen waar Tel Naga ligt. Ik ben er al een keer geweest, maar ik kan het niet op de map vinden. :confused:

Laatst bewerkt: 12 mrt 2003
  19. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hele enchant gedoe heeft naar mijn mening trouwens totaal geen zin het beste voorwerp (dat ik tot nu toe heb gevonden) kan maar tot 120 en daar heb ik dus niet genoeg aan. ook kan ik niet meer tot 100 trainen in enchant skill want dat mens viel me gelijk aan. En verder is die Azura's star niet zo heel erg goed (wel cool als je een golden saint er in hebt zitten is 2000000 waard). Maar verder is ie niets beter, alleen kan ie telkens weer gebruikt worden.

20. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    uhm, het beste zwaard is al zwaar genchant daarom is ie ook het beste

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina