1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0

je moet gewoon ebony of daedrc armor enchanten. daarmee kan je wel meer dan 120 hoor. en azura's star is gewoon leuk om te hebben en idd, je kan em meerdere keren gebruiken dus dat is echt het beste voordeel wat een soulgem kan hebben. beter nog met azura's star is lord vivec soultrappen volgens mij. dan heb je als ik het goed heb het duurste item van het spel.

kan je dagoth ur ook soultrappen?

2. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    he hier is het maar hij is wel van de pc versie heb hem nog niet gecheckt dus het kan niet waar zijn

Where is the Robe of St. Roris?
    The Robe is in a Sixth House Base called Assemanu. Assemanu is Southeast of Seyda Neen. Once inside, make your way to the Shrine. You'll find the Robe in a chest that's lying on top of a narrow walkway near the bells. You'll need to be able to levitate or use telekenesis.

3. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0

4. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ja kijk daar waren chephisus en ik vanmiddag dus geweest. een extreem vreemd wezen genaamd dagoth hlevil ofzo (echt het raarste wezen wat ik ooit in morrowind ben tegen gekomen), we zagen een open kist maar daar zat enkel wat corprus zooi in. maar omdat er in je post staat dat je levitate of telekinesis moet gebruiken, denk ik dat de robe boven de kist ligt. bedankt, we zullen er nog een keer langs gaan.

5. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    da raar wezen dat je zegt is een ascendet sleeper en die ga je in de main quest wel 10000 keer tegekomen:D

6. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ff toevoeging; we zagen inderdaad ook bellen daar, je kan er op spelen, heeft dit nog nut? bijvoorbeeld dat als je wat speelt dat er een wezen tevoorschijn komt ofzo?

7. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ow ok:D
    kut sixth house:D

8. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    yes, het is me alleszins gelukt die map te unzippen maar met wat moet ik het nu openen?:confused:
    je krijgt dan een lijst met je programmas en je moet eruit kiezen.

9. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ok ik zal even een handleiding geven vanaf het begin;

-je download het programma. (duh)

-je kiest opslaan als en vervolgens maak je een nieuwe map aan en klik je erop. als je nu op opslaan klikt download je PC de zipfile naar de nieuwe map

-open de zip file. browse naar een andere directory, (ik ga er nu van uit dat je winzip gebruikt) maak een nieuwe map aan in je andere nieuwe map. extract de files in de nieuwe map.

-ga nu naar de map en open het .exe bestand. nu word de map geinstalleerd.

-eenmaal klaar met de installatie staat er een snelkoppeling op je bureaublad. klikke hoppa klaar, mooie map waarmee je alles kan doen. vanaf dit moment kijk je naar je oude map alsof het een stuk vuil is.:D

10. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Oeps, de verkeerde quote gepakt, bedoelde die van Thomas63.

Kies dan uitproberen, kun je een paar keer gratis iets unzippen. Heb je wel de map. Ik zal eens kijken waar je het gratis kunt downen, ik heb het ook gratis.

Weet iemand btw waar Tel Naga ligt, kan het niet op de map vinden.

En XboxRulez4ever!, die stronghold is echt groot geworden. Maar de opbergruimte valt me een beetje tegen In die onderste ruimte alleen maar een kale ruimte, daar hadden wel wat kisten mogen staan

Laatst bewerkt: 12 mrt 2003
  11. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    sorry, kzeg het misschien een beetje laat maar toen ik de 2de keer ging kijken bij bij die www.downloads.com zag ik die download staan en hupla, voor ik het wist had ik de morrowind map:D
    en hij is vet:9

12. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik dat net uitgelegd.

Denk niet dat je die post nog leest dus: Waar ligt Tel Naga, kan m niet op de map vinden

13. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    normaal kun je toch alles op die map vinde?
    down ff die update en die nieuwe files... ik kan moeilijk overal op die int.map gaan inzoomen8)

14. DarkRyder

DarkRyder The darkness is near

Leuk Bevonden:
    0
    ja kan em toch ook zoeken, klik op het vakje waar de naam staat en typ daar Tel Naga en dan "go to"
    dan krijg je meteen te zien waar et is

15. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, die optie had ik nog niet eens gezien. Het blijkt gewoon in Sadrith Mora zelf te zijn. (is voor fast eddie)

16. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    In sadith mora, moet je dees hebben? Tel Naga Greathall?

17. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    wie is die fast eddie eigenlijk precies? ik heb al erg veel over hem gehoord

18. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    enne die kist is er volgens mijn niet daar, ik zal het morgen nog wel ff checken want ik heb volgens mijn ouders al te veel ge xboxt hehehe 8)

19. DarkRyder

DarkRyder The darkness is near

Leuk Bevonden:
    0
    Fast Eddy is een persoon in de game die je tegenkomt bij quests voor de Telvanni House, hij wordt dan je adviseur

20. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    Aaaaaah daarom ken ik hem niet, ik zit bij redoran.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina