1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    nog 4 min... en dan weekend kan ik ff lekker MW spelen... LOL

2. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    dus pretig weekend....later.

3. DarkRyder

DarkRyder The darkness is near

Leuk Bevonden:
    0
    kom net van school af, en jah hoor NOG een bladzijde erbij noujah, nog maar 1 bladzijde erbij, nog ff offtopic, ben vorige week (7maart) 16 geworde

en jah ik heb nu al een aantal van die Deadric quests gedaan, voor die standbeelden bedoel je toch??

4. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb pas 1 deadric quest gedaan:D,
    toen ik vampier was, om weer normaal te worden:D

5. MaGoC

MaGoC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uhm, ben nog helemaal nie ver (level 1 :D) maaruh, doe nu die 2e Hlaalu missie uit Vivec dat je zo'n gast naar Pelagriad moet brengen, maar in Pelagriad blijft hij me gewoon volgen, dus waar moet ik hem heen brengen ???

6. DarkRyder

DarkRyder The darkness is near

Leuk Bevonden:
    0
    naar de tavern/ cafe/ hotel, hoe je et ook wil noemen....

Laatst bewerkt: 13 mrt 2003
  7. AVENGER

AVENGER Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast bij die opdracht die je krijg van Ciuas Cosadas (fout geschreven denk ik :D )
    Die opdracht luid:
    Je moet 3 mensen opzoeken in Vivec, en aan hun moet je informatie vragen.
    Ik heb er dus 2 gevonden. De 1e kan ik niet vinden, hij zit bij de fighters guild in St. Olms staat er, en zijn naam is: Addhiranirr

Wie weet waar ik hem kan vinden?

8. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die zit beneden St. Olms , in de canalworks ofzo in ieder geval onderste verdieping in St. Olms.

9. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    kben ook 15, bijna 16

10. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    proficiat met morrowind, en die gast moet je naar de pub brengen...dan zal er staan:"your journal has been updated"...

11. AVENGER

AVENGER Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    ok , ik heb die gast nu gevonden. Hij stond inderdaad helemaal beneden, maar nu wil hij me nog niks vertellen.
    Ik moet iemand voor hem vermoorden , een Cencus and Exsice agent.
    Waar kan ik die vinden??

12. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Meestal kun je doorvragen over het onderwerp door op een ander topic te klikken, dan krijg je de informatie die je nodig hebt. Als hij niks meer te zeggen heeft. Dan andere mensen vragen (bijna altijd krijg je wel een hint van de persoon waarvan je de opdracht krijgt) Ben nog niet aan de main quest begonnen dus kan je niet verder helpen.

13. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    die zit gewoon in de waistworks:D
    en je moet em nie vermoorden, gewoon liegen, dat liegen kun je trouwes in een topic van em vinde

14. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Zit ie niet in de Lower of Upper levels??:confused: dacht dat ik hem daar had gevonden

15. AVENGER

AVENGER Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, hij stond gewoon in de waistworks.

16. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    okeej |:-

17. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    hij staat in de waistworks en boven dus niet in die soort kuil/put/whatever en als je met hem praat dan zegt hij dat hij die gasty zoekt

maar is vampier zijn een beetje leuk dan kan je in rang stijgen net zoals bij de great houses en kan je een eigen stronghold laten bouwen?

18. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    eyj mensen om nog even terug te komen op die robe van st. nogwat, die robe die 15 restore health en fatigue constant was, ik zat em vanmiddag nog een keer te zoeken in die grot (Assemenu), en ja hoor, na 15 minuten zie ik ergens boven een kist, k open em, en zie die robe liggen. MAAR DAT DING IS GVD !!!CAST WHEN USED!!!! AAAAAAAAAAAAARGH!!! IK WERD ECHT GEK!! GISTEREN OOK AL EEN HALF UUR NAAR DAT TERING DING GEZOCHT!!!!

NIET naar zoeken dus, et is een waardeloos ding. ik heb em gelijk in het lava gedropt daar}:]

nog een vraag; ik wil heeeeel graag een daedric longsword. weet iemand waar ik em kan vinden? ik heb vandaag al 50miljoen keer een dremora gesummoned, en sommigen hebben em, maar als ik em dood heb gemaakt verdwijnt ie heeeeeeel snel. ik KAN volgens mij niet eens op zijn nergevallen ''steen'' (of hoofd?) klikken.

euh dit waren dus eigenlijk 2 vragen. hellup?

btw ik ben 13 jaar, 24 april word ik 14

19. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Vampiers hebben geen eigen stronghold, ik heb ook ff op gamefaqs gekeken. Maar de quests bij een vampier zijn snel klaar en dan moet je weer terugveranderen.

20. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Dat verdwijnen heb ik ook altijd bij wezens die ik summon. Best irritant. Maar bij wezens die rondlopen gebeurt dat niet (behalve bij Creeper)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina