1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Start ik net Morrowind op, is mijn laatste save niet gesaved. Kan ik zeker 2 uur overnieuw spelen. Dat is dan saai omdat je precies weet met wie je moet praten etc.

2. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kun je het ook doen zonder te vechten, gewoon door praten en chantage geloof ik.

3. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    wat krijg je bij elke stonghold

4. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg bij mijn Telvanni stronghold een Grandmaster's Mortar and Pestle, een paar boeken en dan de goedkope troep zoals kleding, borden, bestek etc.

5. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mijn Hlaalu stronghold kreeg ik niet zo veel, een ebony longsword, dat was geloof ik het beste. Maar het ging mij vooral om het huis zelf.

6. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    i kreeg bij mijn telvannie house een masters mortar and pestle ofzo en nog 2 andere algemy dingen en een paar gems en wat dure kleren en een lijk in me kelder maar de stronghold is het leukste van alle houses want bij redoran en hlaalu is het maar 1 verdieping en hier heb je er 3 alleen heb je maar 1 kist en geen muur om je house en geen mensen maar dwemmer dingen die je house beschermen

en bij me redoran kreeg ik een house met maar 1 verdieping helemaal vol met mensen waar je amper mee kon praten en 3 ebony throwing stars een paar ebony pijlen en een ebony long sword en een hoop kisten en wat bonemold armor maar wel een murr om je storonghold en een hoop huisjes met mensen en een hoop bewakers en een uitkijk toren

en voor de mensen die een vampier willen worden niet doen het zuigt vreselijk na 3 opdrachten ben je al weer klaar en je krijgt helemaal niks van ze:mad:

Laatst bewerkt: 14 mrt 2003
  7. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    ik was de gems vergeten. En die dwemer wezens zien er zeker vet uit. Had ook wel een paar van die spinnen gehad. ipv die muur rollen buiten wel twee van die bal achtige wezens en een steam centurion rond

8. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat balletje in me huis irri hij staat telkens in de weg had ook veel liever die spinnetjes gehad waar leg jij al je wapens in je stronghold dan (als je ze niet gelijk verpatst) ik in me dugeon en al me amuletten en ringen en scrolls en boeken in me upper tower

9. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    hey, moet je bij the fourht trial van de main quest eigenlijk ook iets doen voor die andere ashlander kampen?
    ik ben nu hortator voor alle 3 great houses, maar ze zeggen ook dat ik de neravarine moet zijn voor de 4 ashlander kampen:confused:
    HELP!!!

10. DarkRyder

DarkRyder The darkness is near

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, je moet naar alle Wise women, dan moet je meestal naar elke baas en die geven je dan opdrachten

11. AVENGER

AVENGER Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    SHIT, ik zit nu nog steeds vast bij die opdracht van dat je dat lompe code boek moet halen, bij de thieves guild..

Ik heb haar al meer dan 10000 gold gebribed en ze wil me nog steeds niet dat klere boek geven , ik snap er echt niets van.
    Ik ben nog wet ear bij de Thieves guild en bij Fighters guild journeyman.

Weet iemand of je dat code boek nog ergens anders kan halen, of een goede manier om het te krijgen van haar?

12. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon taunten:confused:
    dan heb je het code boek en heb je je 10K terug:9
    maar dan moet je 1K betalen aan de thieves guild want je bent net geexpelled.:D

13. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    en hoeveel opdr. geven ze je in het totaal?
    want ik wil echt direct Keening, Sunder en Wraitguards halen om Dagoth Ur ff zijn poepje te late ruiken.}:]

14. AVENGER

AVENGER Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb haar al heel vaak geprobeert te taunten maar dat lukte niet echt, ze wou niet vechten, die skill waardoor dat goed kan lukken is bij mij volgens mij best wel laag.

Maarja, ik blijf het nog maar proberen..

15. DarkRyder

DarkRyder The darkness is near

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen id, ik weet dat je bij het ashlander kamp onder in de Grazelands eerst een vampier moet verslaan en dan nog een vrouw moet zoeken voor de baas om mee te trouwen, dus dat zijn 2 questen, en bij het Ashlander kampboven Tel Vos moet je een Deadrick Ruin gaan schoonvegen (iedereen mollen dus), dat is er weer 1
    dus reken maar op zo'n 1 a 2 opdrachten per kamp

16. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    dan gaat het nooit lukken om haar te taunten.
    probeer anders ff een 'frenzy humanoid' spell (je illusion moet wel op 35 zitten ofzo).:{

17. AVENGER

AVENGER Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    ok, ik zal ff proberen die spell ergens te kopen, en als mijn illusion skill nog laag zit, koop ik m wel omhoog.

[edit] weet je toevallig waar ik die spell kan kopen?

Laatst bewerkt: 14 mrt 2003
  18. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet er drie liggen, maar Zainab camp, is dat ook zon ashlanders camp?

19. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    in temples, en ik denk zelfs de tempel in Balmora.ga daar ff checken.

20. AVENGER

AVENGER Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    ok, zal ik doen.
    Bedankt!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina