1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    mar goed...in gebrekkig duits: ich gehe nu zu meinen schlafzimmer. tot de volgende keer maar weer.

2. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    of misschien een special sword, zoals je the staff of magnus hebt...het staat misschien onder een custom name op de Buttersky site?
    zoals je hebt "tha bonebitter bow" ofzo..

3. DarkRyder

DarkRyder The darkness is near

Leuk Bevonden:
    0
    tjah, zou kunnen, maar alleen de Golbrand (o.i.d.)(van de speciale zwaarden) heb ik nog niet. Dan zou dat speciale zwaard in een smugglers cave moeten liggen en dat lijkt me niet

4. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    ik ben behoorlijk slecht in Morrowind, maar ik heb een vraagje, wat houden Strongholds in?

5. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    strongholds zijn zeg maar kastelen. Als je ver vorderd in 1 van de 3 great houses in morrowind, mag je er zelf een bouwen. als ie af is heb je een stronghold voor jezelf. je kan er slapen en je spullen bewaren. voor de rest is het een beetje stom. je eigen naam staat niet eens op de deur.

en nog even over dat ene zwaard, het zou idd goed kunnen dat dat zwaard een unique is. net als Eleidon's ward. das een shield die ik nu heb, en dat ding is verdomd moeilijk te vinden, ik ben er per ongeluk tegenaan gelopen in Ibar-Dad.

In elke cave kan je volgens mij wel een soort ''geheime'' ingang vinden. Alleen als je uit jezelf naar een cave of iets dergelijks gaat, loop je dat soort dingen mis. je gaat alleen naar de duidelijk aangegeven paden/deuren.

De moeilijke ingangen enzo zoek je pas op als je bijvoorbeeld in een walktrough gelezen hebt dat daar iets ligt. Dan denk je van: damn hoe heeft die kerel dat gevonden.

6. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Zo kwam ik ook voor de Mage guilt in een dwemer ruin die opgegraven werd. Maar alleen met de walkthrough kwam ik erachter dat ik schakelaars om kon zetten om in een lager gedeelte te komen. En zo ook een keer voor Telvanni, lag er een schedel op een bureau. Dat was dus een schakelaar voor een geheime gang om een mage te vinden (dit was wel in een hint gegeven)

7. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ja kijk dat bedoel ik dus. daar kom je dus zonder walktrough/tips/hints of iets dergelijks nooit achter.

8. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat maakt Morrowind wel dieper. Je kunt dus lang bezig zijn met het onderzoeken van grotten, maar heb jij ook al zo'n geheime gebieden meegemaakt? Altijd handig om te weten als ik er ook ns voorbij kom

9. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik ben nog maar 1 nuttige verborgen ingang tegen gekomen en das die van dat shield;

je moet naar ibar dad(als je dat map programma nog niet gedownload hebt moet je het even zeggen want dan zet ik in mijn volgende post waar je de cave kan vinden), en dan loop je door totdat je een mage-vrouw ziet en 2 scamps, killen die hap, dan open je de deur die al open is, en daar is nog een mage-vrouw, op de tafel daar ligt een ring of night eye en die kan je wel gebruiken. pas wel op, want ergens in die ruimte (niet de kamer) zit nog een daedroth.
    open het gelockte hek, en ga het water in. nu word het moeilijk uit te leggen, omdat ik niet weet hoe ik precies gegaan ben.

je moet namelijk onderwater, en ergens weer naar boven, maar er zijn 2 plekken waar je weer naar boven kan. de goede plek is de plek waar 2 dremora's je staan op te wachten. als je die plek hebt gevonden (als je geluk hebt ben je er in 1 keer, zoniet word het zoeken) kill je de dremora's, en open je een getrapte en gelockte deur daar. in dat kamertje staat een golden saint, killen die hap.
    nu, sluit de deur, dan ben je tenminste veilig, in de kamer zijn 4 kisten, ik weet niet meer precies wat er in zit maar ik kan me herrineren dat er wat goud en wat gems inzitten. er zijn ook nog skulls daar met dolken erin, niet pakken (tenzij je ze leuk vind) want als je er 1 pakt verschijnt er een ancestral ghost en nog meer undead zooi.

er ligt ook nog een skelet, en daar ligt de mooie zooi. naast hem liggen een daedric battleaxe en the face of inspiration. en dan het mooiste van allemaal, kijk naar boven en dan zie je een glimend schild.

das eleidon's ward met een AR van 240 en hij healed 50 to 100pts cast when used.

10. AVENGER

AVENGER Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat code boek nu. Ik heb gewoon die Satilde vermoord (zonder haar te tauten) en toen pakte ik dat code boek en rende ik naar buite :D
    Ben nu wel gelijk uit de Thieves guild maar dat maakt niet zoveel uit. Het enige grote probleem nu is me Bounty, die is namelijk 1040 nu, maar bij wie kan ik die bounty nu laten weghalen??
    Eerst kon het natuurlijk in de Thieves guild, maar dat kan nu denk ik niet meer }:]

11. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    drop al je zooi voor de zekerheid en geef jezelf aan. nu krijg je 10% korting op je bounty:D

want ik denk dat 900 en nogwat geen probleem is toch?

12. AVENGER

AVENGER Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    Nope , dat moet geen probleem zijn.
    Maar nog ff een vraagje, is het erg dat ik nu uit de Thieves guild ben? heeft het geen ernstige gevolgen ofzo?

13. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Niet voor de rest van het spel, maar als je de thieves guild wilt halen, moet je weer lid worden. Je moet met een hogere baas praten en dan wat gold betalen en dan kun je weer verder.

14. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    je zit otch ook bij fighters guild? dan maakthet geen ene $#^@%^ uit want je moet voor fighters guild alle dieven bazen dood maken en voor ehtdieven gilde moet je alle fighters guild bazen dood maken dus je moet maar ff gaan kiezen welke je leukeer vindt en al kies je voor dieven gilde dan moet je naar een baas gaan en sorry zeggen dan ben je er weer in en ik denk dat dat swaard een deadric short sword is want daar lijkt hij heeeeeeeel erg op

15. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet voor de fightguild zo een codeboek halen nou heb ik haar heel veel geld gegeven en ze vind me wel aardig maar ze geeft hem niet

16. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    tsjpnge jonge rare figuren hier hehe, komen om half 10 uit hun nest om op het forum te posten.....8) beetje gaar. maarre ik moet ook blueprints halen voor de mages guild, en ik weet waar... maar daar staat een orc op je te w88 (binnen waar je moet zijn) en die heeft me in 3 slagen dood. ook mijn fire astronarch is niks voor hem. ik ga veel te snel dood heefr iemand tipssss?

17. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Je krijgt weliswaar opdracht van de Fighters Guild leider in Vivec om de Thieves leiders te vermoorden, maar dit hoeft niet. Als je naar de Fighters Guild leider in Ald´ruhn gaat kun je de opdracht krijgen om juist de Fighters Guild leider in Vivec te vermoorden aangezien deze corrupt is. Op deze manier kun je ook Master van de Fighters Guild worden.

Laatst bewerkt: 15 mrt 2003
  18. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Tsja aangezien je nog maar een level 6 bent kun je maar beter eerst oefenen tot je sterker bent. Zeker bij de latere opdrachten bij de verschillende factions heb je anders geen schijn van kans.

19. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    dat is dan mooi *** ik moet gewoon de mages guild master worden AAAAAH

20. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    maarre dat gaat ik dan maar eens doen...... met mijn lvl spells wel te verstaan. welke skill gebruikt endurance als attribute?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina