1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat doe ik ook..

Beat ik de Dremora lord in die grot... hebtie een dreugh club :mad: had wel op iets waardevollers gehoopt

2. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    yes, kheb eindelijk de wraithguards van Vivec gekregen.
    en BTW, kvind dat de clichématige verhalen van FF en andere RPG écht niet tippen aan het verhaal van Morrowind hoor.:9
    zeker als je naar Vivec moet bij de sixth trial van de main quest
    (heb dit net gedaan). hij vertelt wel bepaalde dingen over dwemer en veel over 'assault on dagoth ur' natuurlijk.
    Next stop: Dagoth Ur:D ga dat wel ff morgen doen, heb nu geen zin om 7ash vampires te killen, 150 ratten en 550 cliffracers te doden en de Keening en Sunder artifacts te halen duss....:D
    *edit* kben nu trouwes zwaar aan het preparen voordat ik dus naar ghostgate vertrek.

Laatst bewerkt: 15 mrt 2003
  3. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    he master chief ik dacht dat jij op een hoog lvl was ( 60 ofzo) en ik heb net ff iets bedacht waardoor je maby 2 stroghold kan krijgen je joint bij redoran of telvanni (NIET BIJ HLAALU) en dan laat je nog geen stronghold bouwen dan speel je de mainquest uit en dan join je bij hlaalu dan doe je recall bij de hlaalu stronghold maker en ga je naar redoran en laat jetegelijk die dingen bouwen dan moet het denk ik lukken en die duke wil je geen 2 construction contracts geven mar dan soop je hem

4. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    damn , ik had Hlaalu al gejoined, geen 2strongholds dus.:D

5. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft niet zo moeilijk te doen. Je stronghold krijgt toch niet jouw naam, dus waarom niet iedereen uitmoorden in de andere 2 strongholds. Dan heb je ze ook.

Maar het zou misschien kunnen op de manier die jij zegt. Maar ik heb Telvanni al. Waarom dacht je btw dat ik al een hoog lvl had?

6. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    trouwes, Dagoth Ur, gebruikt hij veel vuur?
    zo ja, dan ga ik mijn dragonbone cuirass aantrekken (100%resistfire)

7. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... Heb ik me wizards staff... zit ik vast in een deur... :|

8. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon devine of almsivi intervention doen als je niet loskomt (hebt toch wel een scroll of amulet daarvan?)

9. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    ja dan ben je er uit. weet iemand trouwens geen truukje om bij 2 houses te gaan? ik zit nu bij redoran maar ik ben eigenlijk een soort van mage.

10. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan door een bug Hlaalu joinen als 2e house (weet niet hoe dat precies werkt). Volgens mij kun je wel iets verkeerds doen zodat je uit je House geschopt wordt. Dan kun je wel een ander House joinen. Mages =>Telvanni

11. ivohansen

ivohansen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me iets vertellen over het zwaard keening ik hebt het maar als ik het gebruik ga ik bijna dood kan het nog net tegen houden.

12. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Leg eerst eens uit wat voor effects daar dan op zitten, anders kan ik je niet helpen.

13. ivohansen

ivohansen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er zit een constant effect op int en zo voort

14. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt de wraitguards nodig. de wr. hebben de special power om de artifacts keening en sunder hun power te controleren.:)
    eerst ff de main quest doen! lord vivec geeft je bij de sixth trial de wraithguards.

15. ivohansen

ivohansen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar geen drain health of zo

16. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    euh, mijn post gelezen?

17. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    --> lees post hieronder

Laatst bewerkt: 15 mrt 2003
  18. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    aaaargh verdomme ik lees net dat als je de ghost die de bonebitter bow heeft hebt doodgemaakt zonder de bow te pakken en dan de burials verlaat, dat je de bow niet meer kan krijgen.

AAAAAAAAAAAARGH DAT HEB IK DUS GEDAAN!!!!
    NU MOET IK ALLES DOEN WAT IK VANDAAG, GISTER, EERGISTER, DE DAG DAARRVOOR, DE DAG DAARVOOR, EN DE DAG DAARVOOR HEB GEDAAN; KORTOM DE HELE WEEK!!!! AAAAAH

WAAROM ZEGT DIE STOMME ASHLANDER NIET DAT DE GHOST ZELF DE BOW HEEFT???!!!! K HAD VANDAAG OOK NOG EENS EEN GOLDEN SAINT GESOULTRAPPED, KAN IK DAT OOK WEER OVERNIEUW DOEN!!

19. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    ik dach dat je zo hoog was omdat je bijna overal antwoord opgeeft en die bug werkt als volgt: als je bij redoran (fighters) of telvanni (mages) joint en dan speel je de main quest uit dan moet je naar ebonheart gaan en met duke blablabla praten en dan op commona tong klikken dan maakt hij je lid van hlaalu

en keening en sunder kun je alleen hanteren als je de wraitguard draagt er zitten geen drain healt dingen op alleen maar fortify dingen

20. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    daarom save ik telkens op een nieuw save game:D rot voor je natuurlijk:eek:
    inmiddels neemt morrowind al meer dan 7000 blocks in op mijn harde schijf:D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina