1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    De meeste vragen weet ik omdat ik het al gedaan heb. Magesguild, Telvanni heb ik al gehaald. En nu ben ik met de Thieves bezig. Veel vragen gaan over algemene dingen, die weet ik omdat ik ze zelf doe. En ik lees veel op forums, waardoor ik ook veel weet over andere quests en dingen in Morrowind.

2. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook 3 saves, ik gebruik steeds de laatste als ik iets belangrijks gedaan heb en tussendoor nog de autosave voor kleinere dingen. Bij mij neemt Morrowind ongeveer 500 blocks in.

3. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik typte was dus als compliment niet dat je denk dat ik je beledig. ik had laatst iets mafs ik klikte op een kist en toen begon hij zomaar te saven (ging niet rusten) en toen viel hij uit toen zetten ik hem weer aan toen stond er inees een save genaamd ''restore'' en ik heb nu dus 4 save met 2 verschillende mannetjes

4. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    eej peaps

iik heb net een staff gevonden Staff of Hasedoki , maar ik weet niet wat voor soort staff het is, het is niet ebony steel of deadric enz, hij blauw:confused:, en is 70000 waard:D, en op de kop van die staf zit een soort van hoofd met horens, die staff is egt bizar, hij ligt in de Gimoihzan Ancestrall Tomb in het molag amur gebied

5. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    Goede morgen mensen,

Bedankt kippetjes ik heb er wel zin in om bij hlaalu te gaan. maarre als ik met iemand in de mages guild praat en dan over house telvanni, dan zeggen ze dat die tegen alles is waar zij voor staan, weet je heel erg zeker dat house telvanni voor magicians is?

6. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    he ik moet nu voor zn standbeeld een blablabla razor vinden in alas tomb. ik heb die tombe gevonden en helemaal onderzocht maar nog steeds heb ik hem niet gevonden weet iemand mischien waar hij is?

7. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    welk stanbeeld moet je dat voor doen?

8. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    nee laaty maar ik heb hem al het nl geen enchanted dagger en ik dach van wel

9. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Had ook wel in de gaten dat het als compliment bedoeld was, maar vond het wel grappig. Staat zelfs in mijn sign dat ik lvl 26 ben.

Dat restore heb ook gehad toen Morrowind (1e en enige keer) crashte.

100% zeker, Telvanni en Magesguild kunnen niet met elkaar opschieten, maar Telvanni is voor mages.

10. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    ok kewl dan. kan er alleen niet meer bij wel jammer... kan ik mezelf niet uit de redoran laten schoppen en dan bij de telvanni gaan ofzow? ik heb er niet speciaal behoefte aan om in 2 houses tegelijk te zitten maar als ik ze allebij kan doen zou het wel lau zijn

11. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is btw de manier voor zoveel geld. zorg wel dat je 10000 hebt op ze minst. ga naar balmora en dan in het noord westen naar een alchemy shop. ga naar binnen, bribe het figuur dat daar verkoopt tot 100 en koop 6 mortar en pestilence van haar voor 9038. als ze het eerst niet doet gewoon nog eenkeer drukken en dan doet ze het wel en anders gewoon blijen drukken. voor je weer gaat barteren koop je haar eerst weer naar 100 disposition . verkoop nu de gekochte mortart en pestillence weer terug, maar nu voor 12037. hopla........ 2899 golde verdiend. slapie doen en proces herhalen..... heeel simpel als je het door hebt en je hoeft nooit meer laue wapens die je misschien niet gaat gebruiken nooit meer te verkopen, want je hebt toch geld zat.

|-=-| EDIT |-=-|

ik ga morrowinden, later allemaal....

Laatst bewerkt: 16 mrt 2003
  12. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet voor de thievesguild in Sadrith Mora een recept voor een dispel potion stelen bij Anis Seloth. Ik ben nu al aan het zoeken in dat huisje maar kan het niet vinden. Ik ben bang dat ik die al een keer gestolen heb toen ik Sadrith Mora aan het verkennen was. (al zeker een week of twee terug). Waar ligt dat recept precies, of heeft iemand anders ook zo'n recept.

13. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    aaaargh shit ik heb nu een nog groter probleem; ik had toch dat probleem met die bone biter bow??? nou, de save voordat dat ik dat spook heb dood gemaakt, heb ik al van me harddisc gegooid.

dit betekent dus dat ik de mainquest niet meer kan doen. ik ben nu overnieuw begonnen, en ik waarschuw iedereen even voor dit feit; ga de Urshilaku burials NIET in voordat je er naartoe moet voor de mainquest. als je dat spook per ongeluk dood maakt en je gaat weg, heb je hetzelfde probleem als ik nu.

je KAN er wel naartoe gaan, maar check dan ff elk spook als je em dood hebt. en dan die bow goed bewaren natuurlijk:)

maar goed. er komt nog een vraag;
    ik ben nu dus weer overnieuw begonnen en ik heb de sign the ritual gekozen, alleen ik snap niet wat ik met die turn undead spells moet. (sorry, k kan me boekje niet meer vinden)

14. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Hier de definitie van de spreuk Turn Undead: Verhoogt tijdelijk de Flee Rating (vluchtwaarde) van een ondood wezen (d.w.z. hoe snel het wezen geneigd is om te vluchten voor een aanvaller). Impact: de waarde van de stijging van de Flee Rating.

Snap jij er iets van? Ik niet echt. :confused:

/edit. Is zeker zwaar K*T voor je. Hoop dat zoiets mij niet overkomt. Ga je nu alleen de main quest doen, of ga je alles weer opnieuw doen?

Laatst bewerkt: 16 mrt 2003
  15. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    zooooo das dan mooi zwaar verrot kut voor je

16. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm best wel een kutsign. k denk dat ik dan nog een keer overnieuw ga beginne. welk sign is het best?? (ik vecht met:conjuration, destruction en voor de rest vecht ik alleen met een long blade)

17. DarkRyder

DarkRyder The darkness is near

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb The mage gekozen om opnieuw te beginnen en het is heel handig voor je magicka

18. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Als je je magic wilt gebruiken zou ik The Apprentice gebruiken of Atronach (de nadelen zijn wel behoorlijk erg). Anders Warrior. Ik ben Breton met Apprentice.

Maar omdat je magicka en zwaarden gebruikt kun een combinatie maken door bv een vechtras (bv redguard) met als sign Apprentice. Omdat een redguard weinig magicka heeft, krijg je door de apprentice weer wat extra.

Zie nu dat Dark Elf wel iets voor jou zal zijn. en dan kiezen wat je het liefst doet, Magicka of Fighting en daar het beste sign voor.

19. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    owke dankjewel. k ga nu echt een goed poppetje maken. die vorige waren stuk voor stuk allemaal poep.

20. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel magicka heb jij zonder bonussen? Ik ben wel benieuwd wat heb verschil in magicka tussen The Mage en Apprentice is.

Met intelligence op lvl 100 heb ik 300 magicka. (ben wel Breton)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina