1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkRyder

DarkRyder The darkness is near

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben opnieuw begonnen dus heb pas intelligence 45 ofzow, ben een redguard, maar Apritence is volgens mij 1.5 bonus intel. per lvl of iets, met ook nog 50% zwakte voor magicka, en The mage heeft alleen 0.5 keer bonus en das allez, ik wilde ook goed tegen mages zijn met vechten, dus die 50% zwakte kon ik nie gebruiken

2. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik ben breton dus die zwakte wordt weer gecompenseerd door de weerstand. En nu ook cuirass of the savior's hide en ik heb nergens meer last van. Misschien idee om dat in je sign te zetten, ik vind het wel handig om te volgen waar jullie mee bezig zijn. Bv achter de stats die je nu hebt staan.

Kan iemand mij nog helpen, heb dit al een paar posts terug geplaatst:
    Ik moet voor de thievesguild in Sadrith Mora een recept voor een dispel potion stelen bij Anis Seloth. Ik ben nu al aan het zoeken in dat huisje maar kan het niet vinden. Ik ben bang dat ik die al een keer gestolen heb toen ik Sadrith Mora aan het verkennen was. (al zeker een week of twee terug). Waar ligt dat recept precies, of heeft iemand anders ook zo'n recept.

3. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    hey ik dank dat ik ook maar eens op nieuw ga beginnen, maar dan zonder mijn oude popptje weg te gooien, gewoon 2 chars...

4. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    dan wil ik meteen een paar vraagjes stellen... ik wil alles gemixt en een stoer popptje.... als class neem ik gewoon weer battle mage maar welk ras en sign zijn handig voor mij??? ff snel antwoorden please ken nu al niet meer w88 met overnieuw beginnen

5. DarkRyder

DarkRyder The darkness is near

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb redguard gekozen, met sign The mage en een eigengemaakte class met alles wat ik stoer vind om te doen, The battlemage is ook wel leuk maar het is toch makkelijker om een eigen class te maken omdat je dat de dingen die je niet leuk vind van de battlemage kan veranderen in een betere.

6. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    j adat ga ik ook doen, bijv marksman gebruik ik nooit dus dat s zonde om in mijn minor skills te hebben, maar het ras weet ik niet cker, ik kijk gewoon wel ff

7. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Dark Elf zal wel iets voor jou zijn denk ik. Heeft Magicskills, Fighting en Thiefskills. Ff precies: Long blade +5, Destruction +10, Light Armor +5, Athletics +5, Marksman +5, Short Blade +10

Alleen de thiefskills zijn niet echt goed dus een thief sign. Shadow, Thief, maar een magic of fightersign kan ook goed. Ligt eraan of je veel wilt gaan stelen.

8. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    nee, alleen als het voor het oprapen ligt eigenlijk. ik neem denk ik dus de dark elf met een aangepaste battle mage class... sign..... weet ik niet, mage? aprintence weer?

9. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    De volgende keer ga ik ook skills kiezen die ik stoer vind. Nu heb ik alleen skills die intelligence, willpower en personality omhoog laten gaan. Intelligence en Willpower zitten al op 100, dus als mijn andere skills genoeg gestegen zijn moet ik ff wat magic trainen zodat ik een lvl kan stijgen. Dat is best k*t, maar ik vind mijn character te goed om nu overnieuw te beginnen.

10. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de weakness tegen magick niet erg vindt -> Apprentice. Dan heb je veel meer magicka dan Mage. Anders Mage.

11. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    ah jog, goldfish dan.... die had een sterker poppetje als jij dus het valt allemaal wel mee... als we nou eens allemaal tegelijk een 2e char maken en dan kijken wie er het snelts is ofzow.... zou wel leuk zijn

***(EDIT)***

dan neem ik maar apprintence, ik heb geen zin om met allemaal potions rond te zeulen... dan maar een klein beetje weakness. je kan later nog amuletten maken die dat tegen gaan en dat gaat wat minder met je magicka

Laatst bewerkt: 16 mrt 2003
  12. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    welke armor type is het handigst, ik wil niet met allerlei zware ****zooi rondzeulen maar ook niet een lage def rating hebben. heeft medium wel mooie en goede armor?

13. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Ik draag light armor. Glass is best mooi. En een voordeel met als Sign Apprentice is the Cuirass of the Savior's Hide. Die heeft 50% resist magicka en is een sterk light armor. Past ook bij jou character. Light armor +5.
    Zou niet weten hoe goed Medium armor is. Ben wel Orcish en Bonemold armor tegengekomen en dat ziet er wel mooi uit. Of het goed is weet ik niet, ik draag alleen Orcish armstukken en mij mediumarmor is pas lvl 15

/edit. Heavy armor blijft het beste armor in het spel.
    Trainde in het begin mijn strenght helemaal niet dus moest toen wel light dragen. Nu train ik mijn bluntweaponskill en als ik nu een sterk stuk medium of heavy armor tegekom trek ik dat aan en sla mijn glass op in mijn Stronghold.

14. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    aaha ok light armor it is thx ken ik weer verder

***(EDIT)*** dan neem ik aan het begin gewoon light armor en train ik later heavey, stop ik die bij de minor skills

15. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    stil hier

16. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Dat krijg je als je huiswerk moet maken. Denk dat de meeste het te druk hebben met Morrowind. En als niemand mij helpt met mijn probleem kan ik ook niet verder spelen. (check een paar posts trug als iemand mij wil helpen, ga het niet voor de 3e keer posten)

17. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    als je weet hoe dat ding heet kan je hem toch gewoon opzoeken opde morrowind.nl database?

18. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik gedaan, maar daar staat geen locatie bij. En in het huisje zie ik het niet liggen. Is de 1e opdracht voor de thieves in Sadrith Mora. Kun jij misscien ff naar sadrith mora gaan. (kan met de teleporter in de magesguilds) en dan kijken of dat ding ergens ligt. Dan weet ik of ik het al een keer gestolen heb.

19. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    done like DINAAAAAH maarre hoe heet dat huisje?

20. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Anis Seloth (is een alchemist, weet zo niet of dat er ook bij staat)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina