1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een Daedric Dagger van 12000 goud... (of welke munten ze ook hebben) maar ik weet niet meer waar ik hem vandaan heb... Volgens mij ligt ie in de Canalworks van Vivec: Arena...

ik dacht, ik ze het ff voor iedereen die in Vivec wat centjes wil... :)
    (btw, masterchief, kheb je net ge-pmt..)

2. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    hey welk item heeft de meeste charge? tot nu toe is de daedric tower shield het item met de meeste charge (240) die ik gezien heb. of is er een betere?

want k wil weten hoeveel constant effect heal je maximaal kan maken:D op die daedric towershield kan je 5 to 10 pts maximaal enchanten ofzo, maar dan kost et wel 170K. maar geld maakt niet zoveel uit, daar kom ik wel aan. de charge is een ander verhaal

ennn die sign the warrior, is dat handig of merk je niks van die fortify attack 25pts?

3. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    hey goldfish, ik heb een ring nu met charge van 120, die van de tax collector in seyda neen hehe. maar voor de rest nog niks gevonden

4. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ja hey vertel me dat voortaan over msn k ben online

5. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal wel enorm dom zijn maarre, hoe kom je in godsnaam door ghostgate heen in de ghostfence??

6. Mikau

Mikau HK-47

Leuk Bevonden:
    0
    De threads gaan te snel voor mij om ze te volgen :p

Ik speel nu met een Bosmer Thief en een Dunmer Sorcerer, beide rond lvl 5, zodat ik bij Hllaalu en Telvanni kan. Maar ik heb nu ook UC gekocht (geen XBL) en me broer heeft een SNES geleent (teh pwn) dus van Morrowind komt er weinig meer van terecht..

7. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    weet niemand hoe ik erdoor moet?

8. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    laat maar ik weet het al

9. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    tering het gaat cht snel als je 1 dag niet kijkt is er al wee reen nieuw deel of 5 nieuwe pages. ik ben een tijdje geleden ook met een nieuwe begoonen 1 maand ongeveer en me speed is nu hoger dan 344 en me destruction is ook 140 ofzo en nog veel meer boven de 100 en ik zit op lvl 19 (maar ben een vampier en heb de can aurdrea al uitgespeeld dus nu speel ik niet mee rop die save) en weet iemand wat je krijgt al ga je naat mount kand in die grot en je hebt al die raadsels goed (zet plz ook ff de antwoorden van die raadsels als je het weet:9 )

Laatst bewerkt: 16 mrt 2003
  10. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    in de boot bij sadrith mora is een ring met enchantwaarde 240:D

11. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    Merkwardig normaal is het bij ringen max 120....

hoe heet deze ring....???

12. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    Ja Mensen ik ben er weer heb dit weekend lekker ge-morrowind.. ben nou eindelijk lvl 100.... yeah baby !!
    Nu is het niet meer moeilijk alles en idereen is gewoon geen uitdaging meer LOL. guard zijn pinuts maar ik w8 ff met zo maar iedereen te tjoppen, ga nu verder met de main quest als ik die heb uit gespeelt dan de rest van de facties doen... zo dat ik alles heb ..MMMMmmmmuuuaaaha haha hah ha ha ha ha !!! LOL

Maar volgens mijn is Ivo .... verder dan MIJ... of niet Ivo...

13. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    Jep dat kan je wel zeggen bent er één weekend ff niet op geweest en fwoala ben nou ook de draad kwijt maar bij de weg ga het nu ff lezen... ha ha ;) LOL tot over een uurtje of twee of drie LOL

14. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    Nou nou ik heb genoeg gemist maar met Lvl 100 ben ik nog steed niet de hoogste ik heb nog drakes 140K LOL..... !! ha ha van avond lekker verder LOL...
    met 140K moet toch te halen zijn... of niet :D lvl 150 here I come

Maar goed ik heb nog genoeg te doen in deze game LOL

B.v. tempel guild, Imperial Legion guild, Imperial cult guild, enz...

nog een paar dederic shrine's en dan zitten deze er ook weer op.
    hhmmm.. we zijn nog lang niet klaar 8) LOL,... hiep hiep hoera...

die vrijheid hier in deze game is zo masive slank nee deze game is beyond boundery's
    ik kan niet w88 op Sea Dogs II , wat qua game play the same is als MW maar in een pirate setting... dus dan moet je ook je boot in oorde houden en crew behouden plus er zijn verschillende eilanden...
    check dit maat:

http://seadogs2.bethsoft.com/

zeker ook de moeite waard zou rond mei in de us kommen.. dus tot die tijd nog ff MW en zeker SW KOTOR als deze er dan als is....

Laatst bewerkt: 17 mrt 2003
  15. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    nou, ik moe verdomme alles OVERNIEUW doen!!!
    aaargh k word er ziek van.

16. <doggy>

<doggy> kooool

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand al die deadric quest gedaan voor malacoth, ofzo , dan moet je ene Oreyn afmaken, en dan krijg je een vet goeie helm, the helm of Oreyn Bearclaw, constant effect: agility+40 & endurance+40, en het heeft ook nog een goeie armour-rating en hij is 125.000 K waard(en het is heavy trouwens)
    /edit: die shrine bevind zich trouwens onder Vas ongeveer waar je een x heen moet voor de fighters guild, (En voor degene die de TES-map hebben heet het trouwens ''Assurdirapal'' suc6 :p )

17. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hmm ga maar even kijken dan

18. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    Ja ik heb hem en das lekker LOL.....

19. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    Hier wat oplossingen voor je.

op tijd saven werk echt....

meerdere save games mischien...

een memory card....

een tweede XBOX (en met je memory card alles over setten)...... Ha ha LOL :D

Neem de tijd?....

20. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet 3 Blight potions naar Andil brengen, een apotheker in Tel vos, maar waar zit dat mens??? (Telvanni quest)

K heb er al...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina