1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Die zit in de servicetower. Volgens mij heb je daar levitate voor nodig. In ieder geval zit ze op een van de bovenste verdiepingen (staan nog 2 mensen bij). Heb dit ook een tijd terug gevraagd, maar toen was er nog niemand die Telvanni had gedaan.

2. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    heb haar nu... Was vergeten de potions te kopen :| gelukkig stond naast haar een mevrouwtje met blight potions :) die maar ff gekocht en aan haar gegeven :D

3. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je trouwens al die ring??

4. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    8) , ik dacht dat ze daar een tekort hadden aan potions.

Nog steeds niet, mijn enchant is pas lvl 55. En ik ben te lui om een golden saint te summonen en te soultrappen. Ben nu lekker bezig met wat quests. Heb m ook uit mijn sign gehaald. Als het niet 100% is dan voegt het weining toe bij mijn amulet of shadows. ALS ik m ooit nog maak laat ik t wel weten. :D

5. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    wat zijn we toch weer lui, en anders gebruik je toch azura's star als je level 55 met enchant hebt.

Ps hoe krijg je die zo hoog, traine ofzo?

6. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, wat is een handige manier om je enchant te trainen?

7. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Moet nog aan de mainquest beginnen, dus nog geen azura's star.

enchant heb ik getrained door onder het lopen de hele tijd enchanted items te gebruiken. Gaat zo best snel

/edit.

Of gewoon ratten vangen in kleine soulgems en dan een item rechargen. Dat lukt zelfs met een lager lvl.

Laatst bewerkt: 17 mrt 2003
  8. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    Is iemand hier lid van de temple? die pelgremiges zijn wel leuk vind ik!

9. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet, maar wat voor andere dingen krijg je daar dan bij? Lijkt het op de fighters/mages/thieves. Als ze leuk zijn ga ik ze ook maar doen na de fighters.

10. DarkRyder

DarkRyder The darkness is near

Leuk Bevonden:
    0
    in mijn eerste save game ben ik zelfs de Primate van de temple, ik vond de pilgremages wel leuk jah, maar erg vervelend omdat je bijna nergens een beloning krijgt

11. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    ik was al een tijd geleden arch master van telvanni en de tempel lijkt op allemaal een beetje de ene keer mag j iemand niet dood maken de andere x weer wel dan moetr je wee riemand genezen met een spell dan wee rmet een potion ik vin de tempel echt dom ben er alleen bij gegaan omdat ik alle factions wil uitspelen

en waar kan je imperial cult joinen en wat voor opdrachten krijg je dan?

12. DarkRyder

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em gejoined in Ebonhearth, pas als je iets hoger bent en opdrachten van het orakel krijgt wordt het leuk, krijg je allemaal supergoede enchanted wapens die je moet zoeken en dan ook nog mag houden!

13. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    hey weet iemand hoe ik in het puzzle canal kan komen? en waar ik in vivec ergens een silver longsword kan krijgen, alvast bedankt.

14. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    In welke stad kan ik redoran great houde joinen?

15. DarkRyder

Leuk Bevonden:
    0
    Pilgremage
    3 de lvl aan de linkerkant van de trap volgens mij, en dan naar het midden van die buis rechts, dan moet je jezelf laten verdrinken en wordt je wakker en is er een brug om erheen te gaan

Redoran
    in Ald Ruhn kun je Redoran joinen, ga dat grote gebouw in , loop rechtdoor en ga door 1 van de 3 aan elkaar grenzende deuren, dan praten met zo'n vrouwtje die er staat

16. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik soultrap doe op mijn gesummonde Golden saint, moet ze doodgaan voordat ik haar soul heb? of heb ik haar soul ook als ze na 60 sec verdwijnt??

17. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    huh? darkryder een beetje vaag, kan je niet ergens een faq laten zien?

18. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    Is er trouwens ook EEn LEGALE manier om aan EEn deadric Cuircass te komen, ik bedoel zonder Lord Fyr te killen? zoja waar?

19. DarkRyder

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, geen FAQ, die moet je zelf zoeken, ik bedoelde ermee dat je het hekje (in het zuidelijkste paleis (paleis van Vivec zelf)) moet nemen waarbij staat : 3rd lvl Puzzle Canal, je moet dan het hekje nemen aan de linker kant van de grote trap als je naar boven loopt. Als je daar binnen gaat moet je uit het water, en naar de tussengang gaan. Daar is dan nog een hek naar het centrale deel. Om het zwaard af te geven zul je eerst door een muur moeten, om die muur te openen moet je jezelf laten verdrinken. Als je dan eigenlijk dood zou zijn word je wakker in het water en is de brug er.
    waar je een silver claymore kan krijge weet ik niet

Naar mijn weten is er geen legale manier voor een Daedric cuiras, maar er zijn betere dus dat is ook niet nodig,

De golden saint moet doodgaan terwijl de soultrap spell actief is, Golden Saints hebben wel de kracht om de soultrap ongedaan te maken dus het kan lastig worden.

ik hoop dat alles duidelijk is

Laatst bewerkt: 17 mrt 2003
  20. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Jeej kep 1 golden saint soul voor me stronghold, nu nog 1 voor me zelf :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina