1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    een silver longs word kan je kopen in foreign quarter plaza en dan in 1 van die 2 smiths

ik heb ooit is gehoord dat er onder vivec ergens een groot doolhof is dat bewaak wordt door deadra maar waar is die?
    en die quest voor de deadric shrine ten westen van ald velothi is niet de moeite waard je krijgt dan een dolkje van maar 5000 met een paar klote enchantments:'-( heb ik voor niks een hele avond me tepletter gezocht:'-(

2. DarkRyder

DarkRyder The darkness is near

Leuk Bevonden:
    0
    dat is het puzzle canal volgens mij, ik heb namelijk niets anders kunnen vinden

3. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand nog leuke geheimen? leuke plekken ofzo ik ben wel ergnes een sunken vault tegen gekomen met iemand die bijna het hgele ebony armor aan heeft en ergens boven 3 schatkisten met deadric bij en werp sterren weet alleen niet meer waar het is |:-

Laatst bewerkt: 17 mrt 2003
  4. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de ring met de hoogste enchant waarde? en waar kan ik die kopen/vinden??

5. DarkRyder

Leuk Bevonden:
    0
    exquisite ring heeft de hoogste waarde met 120, ik zou niet weten waar je em allemaal kan vinden,

ik heb niet veel geheimpjes te vertellen, ik heb veel in de vorige threads gelezen en daar stonden er een boel in , alleen vergeten waar alles nou precies was

6. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. Ik moet voor mij patron in de Telvanni GH 3 rudimentary wizard spells weten, voorzover ik weet : Recall en (greater) Fireball. Wat is die laatste? :confused:

7. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Er is zeker geen spell met restore magicka.....? Ik wil nl. een ring maken met constant restore life, magicka en fatique..

8. DarkRyder

Leuk Bevonden:
    0
    over telvanni weet ik nog niets dus daar kan ik je niet helpen en jah, er is geen restore magicka, net zoals er geen bound pauldrons en bound greaves zijn (voor als je constant bound armor wil maken ( is wel handig want het weegt nix en verhoogt je skills))

9. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    ALLE THREADS ZIJN GEMERGED, VOORTAAN ALLES IN DEZE THREAD POSTEN. ER KOMT GEEN NIEUWE MW HELP THREAD!

10. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    rustig maar...

Hmm.. redelijk duur zon enchantment met constant 3pts life restore.
    Zelf maken is zeker bijna altijd failed???

Laatst bewerkt: 17 mrt 2003
  11. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    iedereen naar de sheogorad area en dan dan naar ald redaynia na een paar gevechten een beker van 100000!!! yeah!!!

zegge Dark-C heb je die wizard's staf gekocht of ben je hem weesten halen??? ben je hem weesten halen: ik kan die plek vinden waar is dat. in de buurt van dagon fell toch??

12. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    Volges mij was trouwens die laatste spell die je moest leren, gewoo restore health ofzo

13. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    klopt tenzij je natuurlijk een hoge enchantskill hebt

14. Rodger Young

Leuk Bevonden:
    5
    is er niet anders zou het spel wel heel makkelijk worden :D

15. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Het was toch levitate? Best logisch eigenlijk als je bedenk wat je nodig hebt in iedere Telvanni Tower (niet als verwijt bedoelt)

Toen ik net weer op de site kwam schrok ik wel ff. Meer dan 77 blz en ik ben maar een uur weg geweest. Maar het is dus achter elkaar geplakt. Ook de nutteloze stukken weggehaald? Scheelt weer 30 blz 8) :+ :D

16. Rodger Young

Leuk Bevonden:
    5
    is wel wat overzichtelijker inderdaad ja

17. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    dat grote doolhof onder vivec is het puzzle canal, en daar moet je jezelf laten verzuipen om de pelgrimage te doen hehe wel leuk gedaan. iemand hier heeft het vanmiddag aan mij uitgelegt, bedankt ken je naam ff niet meer herineereen. ik ga slapen... ben moe

18. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    Jah dat was hem Levitate

19. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Wat moet ik nu doen nu alles bij elkaar is *jank*

Maarruh, als ik jullie zo lees he, moet ik toch weer is verder met Morrowind. Ik had aantal opdrachten, maar ik was er allemaal nog te slap voor (lvl 12). Maar nu komt Xbox Live morgen hoop ik ook.. en dan zie ik morrowind alweer stof vangen.. tis jammer.

Kword alleen Vivec beetje zat, je moet zo lang lopen! Of zijn de boots of blinding speed hier de oplossing?

20. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heette die grot?? benk alweer vergeten|:-

Ben hem wel wezen halen.

Laatst bewerkt: 18 mrt 2003
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina