1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Boots of Blinding speed zijn overal handig. Om sterker te worden gewoon wat wezens (ratten, cliffracers etc) opzoeken en afmaken, of langs je bedje trainen. Als je geld genoeg hebt kun je ook wat lvl's kopen, maar dat moet je niet te snel doen. Het geld heb je (vooral in het begin) nog nodig om uitrusting te kopen.

Laatst bewerkt: 18 mrt 2003
  2. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    Dederic scrine's quests doen...
    krijg je ook leuke items LOL..

ben nou Lvl 102

3. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    Je moet wel rekening houden met 100% blindness .......

4. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    oke en dan hebje die beker en niemand die hem koopt van je voor die prijs..... en bij de weg mischien heb je deze nodig voor een quest?

ik zou het nog niet weten... LOL

en welke staff heb je het eigenlijk over????

5. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    whow weer een mega intressante schooldag 8er de rug... vanalles geleerd, veel motivatie gevonden, kortom... alles wat een mens van een dag zou verw88....AAAAAAAAARGH!!!! gellukig zijn er ook mensen die er anders over denken

maar dat even terzijde... ik heb ATLAST de pelgramige gedaan en dat was erg leuk om te doen. weet iemand waar ik de telvanni kan joinen?

6. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Telvanni zit in sadrith mora.

7. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    ok thx

ik hoorde trouwens ook eens iemand over een spell finder op internet, waardoor je elke spell die je wil leren daar kan opzoeken. weet iemand heir meer over?

8. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet er meer over. Zal ik m geven? Nou...ok

http://home.twmi.rr.com/hanu9/mwind/spellsearch.htm

Om precies te zijn in de counsil hall

Volgens mij heb je die n keer nodig.

Hij heeft t over de staff die je moet hebben om in de magesguild een wizard te worden.

Vergeten, je moet iets met resist magicka hebben. bv cuirass of the savior's hide of zelf iets enchanten (moet je wel sterker voor zijn)
    Zo heb ook weer een hoop dingen beantwoord.

9. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    hey thx voor de uitgebreide post man

10. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand trouwens waar ik deadric Pauldrons ken vinden?

11. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Kwam net voor het eerst een wilde Golden Saint tegen, ik heb m met moeite verslagen en gesoultrapped. Heeft iemand tips om m te verslaan, want het was echt lastig. Heb levitate gedaan zodat ie mij niet kon raken nadat ie mij bijna afgemaakt had. En toen maar fireballs gecast. (ik heb dus ook soultrap gedaan, maar de golden saint deed niks om er vanaf te komen)

12. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
  13. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    hey kan iemand me ff zeggen waar precies die guild halls zijn ik zoek me al een half een de t*ring...

14. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    in welke stad? En welke guild? Thieves hebben geen appart gebouw, die hebben een herberg of club ofzo.

Moet nu weg, dus als niemand anders antwoord heb je pas over 2,5 uur antwoord }:]

Laatst bewerkt: 18 mrt 2003
  15. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    de house telvanni, sadrith mora

16. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    die kan je vinden achter de haves in zo'n gebouw die half op het water staat

17. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind meer dan 70 pagina's doorlezen voor een vraagje wel een beetje veel werk, daarom vraag ik het volgende dus toch (ondanks dat het waarschijnlijk wel een keer gevraagd is):

heeft iemand nog een beetje tips voor als je net begonnen bent (hoe kan je een beetje snel levelen)? Ik ben een battlemage met ipv axe als major een longsword en verder bijna identiek, ben nog steeds level 1 en heb al beetje door senya nenn (?) gelopen en een beetje in de wildernis eromheen tegen wat ratten en andere kleine beesies gevochten.

18. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    probeer naar balmora te lopen, dat is een beetje rechtsboven en vecht in de tussentijd met wat beestjes en dan gaat je skill wel omhoog hoor

19. AVENGER

AVENGER Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe nu opdrachten in Ald' rhun voor de Fighters Guild, 1 opdracht daarvan is dat je iemand moet vermoorden die in een grot zit, die grot heet Sargon dacht ik. Het moest ergens ten noord-westen van Vas liggen, daar ligt 1 eilandje, ik ging dus daarheen maar de grot lag daar niet!!

Wie weet wel waar die grot is??

20. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb het spel heel lang niet gespeel maar ik he bhet vanmiddag weer eens gespeeld en ik ben weer helemaal in de ban van.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina