1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je naar een andere manor gaan kijken, er zijn er een stuk of 5? en je hebt er 3 nodig. Noem de namen eens, misschien dat ik ze nog herken.
    Dat van de mouth weet ik niet meer. Maar zou best kunnen.

2. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu bij een Athyn Serethi, ij heeft wel een topic over mg monopoly maar hij zegt dat hij daar niet over wil praten en dan Goodbye.

3. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Bovenaan staat eerst nog een topic. Heb m opgezocht: Appeal to fairness, daarna gaat stemt hij wel in met die monopoly. Dat moet je nog met minimaal 2 anderen doen. Weet niet of er wat extra gebeurd als je met meer praat.

4. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    staat er niet bij... bij mij, misschien eerst een andere council?? die dat wel heeft?

5. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Your next task is to play diplomat to the Redoran councillors at Ald'ruhn. Aryon wants to end an unfair monopoly held by the Mages Guild which allows them to teach spells to non-members, and Aryon thinks that he can end the monopoly with the support of at least three Redoran councillors. He suggests that you try to speak with Athyn Sarethi first, etc

Heb ff op gamefaqs gekeken, maar zoals je hierboven ziet moet hij het wel hebben. Ik weet zeker dat ik ook met die man gepraat heb. Kijk voor de zekerheid nog ff in je journal of je de opdracht ook echt gekregen hebt. Dus niet alleen op chores geklikt, maar ook op het topic zodat je journal had been updated.

6. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Ja in me journal staat het ook. en kan ook niemand anders vinden die het wel heeft. Dat appeal fairness

Ik ga nog wel ff alle topics bij aryon af...

Laatst bewerkt: 19 mrt 2003
  7. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Pff het staat er echt niet bij :mad: heb nu me game opnieuw geload, alle topics bij aryon afgeweeste n nog geen Apeal of fairness :'-(

Ik probeer wel te briben...

8. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet niet bij Aryon voor apeal of fairness zijn, maar bij de counselors die je over moet halen. Dus bij Athyn Sarethi en de rest.|:- |:- , of heb ik het gewoon slecht uitgelegd? :+ 8)

9. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Okeej dan, na het briben vind hij het wel oke en nu staat er wel Appeal to fairness :)

Ik snap ook wel dat ik niet bij aryon moest zijn :) maar misschien was ik daar een topic vergeten zodat mijn journal niet volledig was geupdate of iets snappie?

10. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    dan vonden ze me al zeker aardig genoeg :D, ik heb niet hoeven briben

11. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister voor het eerst en golden saint gesoultrapped, en nu wil iets gaan enchanten. Ik ben aan het twijfelen tussen een fortify intelligence of fortify magicka (allebei constant effect). Mijn intelligence is lvl 100 en mijn magicka 300. Ik heb een magicka bonus van 1,5x. Met welke van de twee krijg ik het meeste magicka erbij? (Kom niet met, jij moet nog die ring maken. Dat doe ik ooooooiiiiiit ;) nog wel n keer)

Zal nog wel veel loaden en nog eens proberen worden, maar ooit moet het lukken.

12. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Je meot nog de ring maken.:)

Ik heb ook een golden saint getrapped gister al. weet alleen niet wat is zal constant effecten... hoeveel fortify magicka wil/kan je doen??

13. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil mijn glass helm gaan enchanten. Nu wil ik weten of ik met 100 fortify intelligence meer magicka heb dan met 100 fortify magicka. Getal is maar een voorbeeld, denk niet dat ik dat haal. Heb een bonus van 1,5x omdat ik breton, apprentice ben

14. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    een 100% chameleon ring kan niet, te weinig enchant waarde op een ring....
    Waar heb je die glass set vandaan?? die moet ik ook :)

Me stronghold is nog een kleine lieve paddestoel :p

15. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft ook n stuk trug in deze thread gestaan, maar ik ben aardig dus.... :D hier nog n keer.

Ik heb ze in Ald'Ruhn uit de fightersguild gejat. Deur met locklvl 80, en dan kisten met locklvl 100. Alleen de armstukken en het schild ontbreken. In Ghostgate kun je ergens een complete set halen, vraag me niet waar precies. En ook nog ergens boven een kamp in een deadric ruin. Zou ook niet weten waar precies. Heb zelf alleen het stukje uit Ald'Ruhn

16. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    hmm een lock van 100 :| eigen gemaakte open spell??

17. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    precies, magnitude 100/100. kost ongeveer 500 gold. Erg handig. Heb Ondushi's open gekocht. die gebruik ik tot lvl 50. En voor hogere mijn eigen gemaakt. (Grand Theft Stuff :D). Lvl 50 is genoeg voor die skill om redelijk vaak een slot te openen.

18. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Wel irritant lage % chance to cast.. :mad:
    de Glass set zit in een chest zonder lock.. zit ook nog een chest met 100 maar die moet ik nog openen :)

19. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    niet als die skill lvl 70 is en willpower (of heb je intelligence nodig) op 100 zit. (intelligence ook btw). lukt bijna altijd. :cool:

20. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    In die chest met lock level 100 zit t hele orcish armor.

Maar weet niemand waar ik die glass pauldrons en gloves een beetje makkelijk kan krijgen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina