1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil nu een constant effect maken, maar nu moet ik ook een magnitude instellen. Als ik bv 1/100 maak. Kan ik dan als ik pech heb fortify intelligence 1 hebben?

2. <doggy>

<doggy> kooool

Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar als je je helm dan weer afdoet, kun je een hele andere rating krijgen, dus je kunt hem steeds weer af & op doen totdat je het meeste intelligence drbij krijgt, snappie;)

3. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Dark-C & da_master_chief, maak er aub geen slowchat van, gebruik dan liever MSN.

4. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2003
  5. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    wtf ik kijk ff 2 dagen niet meer op t forum is er ineens een hele andere blijft deze wel altijd? of niet? en kan je als je een slaaf koopt hem kleren en wapens geven?

6. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    mijn msn is b_boyharry@hotmail.com
    check it maar out...
    weet iemand voor mij waar ik in GODSNAAM een mouth kan worden bij de teelvanni? ik word gek van al dat gezoek....

7. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Nu zit ik vast. Ik moet in Sadrith Mora voor de fightersguild Rels Tenim doden. Hij zit in Shallit. Ik ben in die grot geweest, maar hij is er niet. Ik heb wel een slaapplaats met wat kisten gevonden, maar niemand in de buurt behalve een vrouw in de tombe die via een deur bereikt kan worden. Maar met haar kan ik niet praten.

Deze opdracht krijg je tegelijk met de opdracht om een Corprus Stalker te doden die bij Berwen (Tel Mora) rondloopt.

8. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, Mages Guild missie 2, opzich heel simpel, maar ik vroeg me één dingetje af. Ik moet een fake Soul Gem in zijn bureau leggen als hij weg is (naam kwijt), en ik zag daar een Soul Gem met iets erin van 60K liggen, dus ik heb die maar voor het gemak meegenomen. Heeft dit verder geen consequenties (moeilijk woord :p)?

9. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Offtopic: JEEEEEEj sneller internet :) nou kan ik xbox-live nemen :D betekent wel waarschijnlijk minder morrowind :'-(

10. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    master chief is er geen geheime doorgang of iets? Heb je al gekeken met detect animal of zoietS?

11. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Xenox :) ik heb al die gems van haar in me zak zitten, tot nu toe nog geen problemen gehad ;)

12. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Da's mooi, dan ben ik 60K rijker :cool:

13. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet een Parton vinden tog? Mijn patron heet Aryon en zit in de Aryon's chambers in Tel Vos. Je heb wel levitate nodig om er te komen.

14. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    aaargh waar is de telvanni counsil seat daar in sadrith mora?? ik ken em niet vinden.

15. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Ga je de Telvanni joinen? Je hebt voor je stronghold 2 grand soul gems nodig met een Winged twilight, golden saint of een storm attronarch, daar heb ik hem voor gebruikt :)

16. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Counsil seat?? waar je moet joinen?
    Zit niet bij wolverine hall. Vanaf het haventje, door het gebouwtje ( stenen deur) dan links langs een aantal kraampjes, daarachter.

Laatst bewerkt: 19 mrt 2003
  17. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt.

(ik zei sadrith mora niet wolverine hall)

18. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    In sadrith mora heb je een gedeelte dat wolverine hall heet....

19. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat weet ik

20. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik niet eens aan gedacht, dus ik kan het beste 0/tot het maximum dat ik kan doen in dat voorwerp.

Helemaal geen consequenties, gewoon een leuk extraatje voor de beginnende mage :D.

Weet je zeker dat t detect animal is? Daarmee kun je toch alleen dieren zien op je map?

En Goldfish, uiteindelijk de counsil Hall gevonden?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina