1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    wat krijg je voor stronghold als je de koning van Hlaalu bent??

en trouwens: hoe kun je een beest in je gem krijgen, ik heb nu namelijk een lege Grand gem, maar ik krijg er geen beest in, en ik kan ze ook niet beleefd vragen er vrijwillig in te gaan?:+

Laatst bewerkt: 19 mrt 2003
  2. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet een soultrap doen (spell, scroll, enchanted item) En dan binnen de tijd (staat bij de spell) het wezen doden. Dan gaat het wezen in de grootste lege soulgem die je bij je hebt. Je kunt het ook proberen door het lief te vragen, maar ik denk dat dit beter werkt. 8) Opletten bij golden saints, zij kunnen soultrap ongedaan maken, dan moet je de spell opnieuw doen.

3. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    daar heb ik nooit iets van gemerkt hoor, die stronghold kwam toch op de odai-plateau?

4. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    Hello fellow morrowind'er

darn poepletjes jullie gaan quick zeg...!! darn.. :confused:

maar goed hoe.!!!! LOL

ik ben nou eindelijk lvl 110

fighters guild: guild master
    theives guild: guild master
    mages guild: Arch mage
    House Hluula: Grand master
    Tempel guild: layman
    Imperial legion guild: oprative
    Imperial Cult guild:net begonnen
    Morratong guild:net begonnen
    Comarratong guild:____

Strenght: 118
    Agility:140
    Endurance:140
    Intelligence:125
    Luck:100
    Personality:100
    Speed:300
    Willpower:100

nou zijn we weer op de hoogte...

Bij de weg ik heb alle Dederic quests af.. LOL

vragen?

5. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    og ja blade vergeten ha ha LOL

daar ben ik oprative.

6. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    het is vast en zker wel eerder gevraagd maar hoe kom je in godsnaam aan die dingen boven de honderd? ik kan mijn strenght niet boven de honderd krijgen...:| moet je dan Neverine worden ofzo?

7. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik neem aan dat je te lui bent om een paar blz terug te lezen :D :+ . Dus hier opnieuw mijn vraag omdat ik zie dat jij de fightersguild al gehaald hebt dus jij moet het weten:

Nu zit ik vast. Ik moet in Sadrith Mora voor de fightersguild Rels Tenim doden. Hij zit in Shallit. Ik ben in die grot geweest, maar hij is er niet. Ik heb wel een slaapplaats met wat kisten gevonden, maar niemand in de buurt behalve een vrouw in de tombe die via een deur bereikt kan worden. Maar met haar kan ik niet praten.

Deze opdracht krijg je tegelijk met de opdracht om een Corprus Stalker te doden die bij Berwen (Tel Mora) rondloopt.

En jouw attributes zijn toch + bonus (of zijn daar ook al trucjes voor?) /edit, ik zie dat de vraag al gesteld is. Kan er wel antwoord op geven, weet alleen niet of het in dit geval ook klopt. Je kunt items enchanten met fortify blablabla, als je dat item draagt wordt die attribute hoger. Zo krijg je ze boven de 100.

Laatst bewerkt: 20 mrt 2003
  8. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Items met constant fortify stats

9. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    Dederic quests en constant efect items....

10. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    Als je bij die kisten bent is er nog een deur en daar stont hij in een kamer en volgens mijn had hij een chintin armor aan.( ik ben zelf eerst naar die corprus stalker gegaan getjoped en toen naar die cave en daar alles getjoped).

nope no tricks constant efect itemes Dederic ruins quests.

enchant wil ook helpen.. idd.. mot je wel grand soul gems hebben met golden saints er in.. en de juiste spell.

oke...

bij de weg... nee had ff geen zin om alles te lezen.... sorry hoor.

11. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    een tip boots of blindning speed en haal ff een armor in Tel Fyr.
    daar kan je een armor krijgen met resist magika 60% help.

boven in tel fyr in een locked closed met er op 100.

12. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet voor mijn Mouth een Key voor Tel Nage vinden, hij zegt dat er veel mensen zijn met zon ding, welke is het makkelijkst te vinden? waar? en hoe?

13. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    In Tel Naga bovenin die Tower bij de ingang staat een mannetje met aan allebei de kanten een deur de een lock en trap heeft. Die kun je makkelijk taunten zonder dat iemand dat in de gaten heeft. (aan het einde van die gang staat de baas van Tel Naga). Zullen wel andere mogelijkheden zijn, maar deze heb ik gedaan. En ik heb er tot nu toe nog geen problemen mee gehad.

14. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
  15. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    What the fuck...stomme Mages Guild, moet nu weer 4 bloemetjes verzamelen ofzo. Grmbl. In m'n journal staat dat ze rond Suran te vinden zijn, maar daar vind ik er maar 2 v/d 4 :'-(

Trouwens, kan iemand mij ff vertellen op welke pagina dat hele Creeper gebeuren staat, moet 'm ff een Soul Gem van 60K verpatsen :9

16. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Welke kun je niet vinden, dan weet ik wel waar ze zijn? Stoneflower petals zijn die blauwe bloemen die bij bijna iedere rots groeien rest weet ik zo niet wat je moet vinden.

Creeper helpt niet bij die soulgems, die koopt ze niet. Het wordt erg lastig om die te verkopen. Mudcrab neemt die dacht ik ook niet aan, dus dan blijft er weining over. Ik zou m gewoon houden om een keer wat te enchanten.

17. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    de 'bloemtjes vind je ook bijna allemaal in huisjes.
    En van creeper is gewoon. 60K verkopen en 55K weer terug kopen. Volgende dag (ff snel 24 uur wachten) 5K verkopen enz..
    Je moet dus 55K aan gold hebben en creeper moet voor 55K aan spullen hebben.

wat een onzin!

18. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    3 v/d 4 heb ik inmiddels, staan allemaal in een huisje in Balmora. De 4e en laatste die ik moet vinden is Heather.

Maar fuck it, heb pas 2K gold, en heb een armor van 5K, helm van 2K, dagger van 4K en die Soulgem van 60K en wil ze het liefst allemaal verpatsen, maar dan moet ik dus zelf 55K hebben om die Soulgem te kunnen verkopen...

19. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Heather zijn die kleine groene plantjes met rode bloemen. Die groeien ook overal langs de weg. Denk dat je vanuit Balmora het beste naar fort Moonmoth kunt lopen en daar ff langs de weg kijken waar ze staan. (ben niet 100% zeker dat ze daar staan, maar iets verder door naar Pelagiad groeien ze zeker)

20. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    als je vanuit Forth Moonmoth naar de fiels of kummu loopt (over de weg natuurlijk) dan kom je ze vanzelf tegen. Ze groeien alle vier toch echt aan "lake Amaya". Ik heb net zelf deze dutie ook gedaan en had ze best wel snel gevonden moet ik zeggen.

heb ik ook, kan iemand aub nog een keer uitleggen hoe ik die het best kan verkopen? Jullie hebben het over creeper, wat is dat precies?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina