1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Creeper koopt die soulgems niet. Maar als je iets duurs wilt verkopen moet je zorgen dat je eerst wat goedkopere dingen verkoopt aan creeper. Dan moet je dat dure ding verkopen en die goedkopere dingen terugkopen totdat je aan het bedrag zit wat creeper kan betalen. (steeds als creeper geen geld meer heeft 24 uur rusten, dan heeft creeper weer geld)

2. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    ok ik ga het zo ff proberen, maar waar kan ik die creeper vinden?

btw: ubermasterlijk is deze thread trouwens :+

3. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    In caldera in de Ghorak Manor, het is een klein beest (scamp) bij de kratten op de 1e verdieping.

4. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    vraagie:
    Ik ben nu bij de eerste hoofdmissie (van Caius Cassades moest ik naar de Fighters Guild, en de man van wie ik info moet krijgen wil de Puzzle Box uit de Dwemer Ruin vlakbij Balmora), maar ik kan die box nergens vinden terwijl ik toch zou zweren dat ik alles daar al doorzocht heb. En de robots onderin zijn nogal tough (als ze met zoveel zij) voor mij... (ben nog maar lvl 12),

maar goed; waar ligt die Puzzle Box??!

5. p1m

p1m Guest

voor de flowers ga naar de clothier in het noorden van balmora er staat een planten bak met de bloemen dacht ik..

6. p1m

p1m Guest

ik was level 82 en dan begint het ook wel weer saai te worden.. de hele kaart ge scand.. en die gast waar je mee over met multiplayer kan praten is vett grappig..

7. p1m

p1m Guest

je moet de spell soultrap hebben..

neem een swaardje en enchant het met 1 sec soultrap on touch en cast when strik dan klun je zo al je gems vullen..

easy peasy..

8. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    als je die grot in loopt voor die puzzle box, moet je vanaf de in gang helemaal naar benee(springen of lopen, dan zie je als je goed kijkt aan de rechterkant een plato klim er op en dan is het de 1e kamer links:D

9. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    je kunt ook gewoon de hele grot uitkammen is nog goed voor je skills ook. en je verdient er ook nog wat mee.

10. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    die mot je bewaren en gebruiken voor enchantments... LOL

je krijgt er namelijk maar 5000 voor terug......

en die kreeper vind je in caldera

11. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    je kan beter naar die talking mud crab gaan die heeft 10.000 tot zijn beschiking en dei refreshed ook elke 24 uur LOL...

hij is te vinden ten westen van Mzahnch pal daar naast hij zier er gewoon uit als een mud crad dus tjop hem niet!

hij koop alleen wapens, armor en flessjes...

12. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    klopt dat is die vissen .... the liar hij's echt super vooral als hij zegt

draken? Die zijn overal hier als je maar hoog genoeg komt LOL man.

maar hij heeft het wel over de talking mud crad.

idd hij's lol man

Laatst bewerkt: 21 mrt 2003
  13. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    is het btw mogelijk om i vivec in de arena te knokken?

14. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Je kunt sommige gasten uitdagen voor een gevecht in de arena.
    Het gaat dan meestal om Masters van factions die je dan moet verslaan om zelf Master van zo´n faction te worden.

15. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    ik zag namelijk screen van een gevecht met 2 scamps in een gebied die "leek"op de Arena

16. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dit zal dan niet in de Vivic Arena geweest zijn. Ik kan me wel een missie herinneren waarbij je een vrouw moest bevrijden die gevangen zat in een Dunmer Stronghold. Ze zat daar samen met een aantal slaven opgesloten in een soort van arena waar slaven tegen monsters moesten vechten. Misschien dat dat hem is.

17. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Holy Fuck, wat een replies, nou mijn vraag is erg simpel, maar ik weet niet het goeie trefwoord dus ik kan niet de hele thread door gaan zoeken, het spijt me. Ik ben nu bij level 3, en ik wil graag weten wát er nou voor zorgt dat je een level omhoog gaat!

18. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Je major/minorskills moeten in totaal 10 lvl's gestegen zijn. Maakt niet uit welke van die skills als je in totaal maar 10 lvl's haalt.

19. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Yes, ben zonet lvl. 15 geworden, en ben nu heel erg op zoek naar een of andere cave, waar een Sixth House Base schijnt te zijn. Maar waar is dat rotding (die cave) en wat kan ik erin verwachten?

20. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Iets meer info is handig, welke quest? welke faction? welke grot? naam?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina