1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Liggen er veel leuke items in het Corprusarium in Tel Fyr?

2. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb dit al eerder gevraagd maar toen kreeg ik geen antwoord
    :mad: :

Wat voor stronghold krijg je als je de Grandmaster van de Hlaalu bent (of Master, of hoe het ook heet)?

3. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    sorry ff wat uitgebreider:
    Het is een blades missie.
    In het begin moet je naar BuckMoth Fort om daar info te krijgen van iemand daar (naam is me ontschoten) Dan moet je naar Gnaar Mok om te vragen waar die grot is (hilubu heet die grot)
    En dan moet je er heen

4. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nog niet zover met blades.. ik ben bezig met telvanni en mages..
    Hilubu, weet je dat zeker? ik kan hem nl. niet vinden op me map...

Kep wel een llunibi waarschijnlijk is dat hem.
    Het zit ten noord-westen van Gnaar Mok op het eilandje.

Laatst bewerkt: 21 mrt 2003
  5. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0

De link heb ik al een paar keer gegeven, maar het is te begrijpen dat niemand deze topic helemaal gaat doorlezen dus nog maar een keer. De map op deze site downloaden (high resolution is aanbevolen). Dan de naam bovenin invullen en Go. Als de plaats bestaat weet je waar t ligt.
    http://morrowind.freetime.md/tesmap/

6. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ja daar kan je de daedric cressent krijgen, dat is een daedric wapen in de vorm van een boomerang als ik het niet verkeerd heb, om dit ding te krijgen moet je dit doen: in die ruimte met die 2 vrouwen met bonemold armor aan staat een old dwemer chest, daar ligt een key in, dan moet je naar het corprusarium (die beesten NIET aanvallen) en ergens daar zit zo'n ventje die de daedric cressent heeft.

ik heb em zelf ook nog niet gehaald dus voor een meer gedetaileerde uitleg moet je et maar ff aan iemand anders vragen.

7. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik hier over het corprusarium hoor praten denk ik weer aan de quest van Trebonius die ik misgelopen ben. Daarbij krijg je toch informatie over de Dwemer?

Ik heb wel de boeken uit de Dwemer Ruins meegenomen, maar ik heb Trebonius meteen gedood toen ik Arch-Mage kon worden.
    Als ik nu naar het corprusarium ga kan ik dan toch die informatie krijgen? En welke boeken waren het ook alweer?

8. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb zelf de Daedric Crescent en dat is niet de manier om er aan te komen al zit je er niet ver naast. In het gebied waar jij zegt dat je die sleutel vind kun je ook een Daedric Amulet vinden en als je daar dan op drukt word je getransporteerd naar een soort van ruine waar je tegen een sterke Daedric Lord moet vechten. Als je dan wint krijg je de Daedric Crescent. Het is overigens geen boemerang of zo, maar een heel sterk soort zwaard.

9. cracker

cracker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dis wel een handige tip da dee me bro ook :)
    et werkt denk et best als je nog niet so hoog lvl sit (1 tot 6 ofso of probeer maar wat)

in vivec in dat ondergrondse nogwa met da riool enso... daar heb je erges een kamer waar een mannetje vor staat die als tie je siet meteen begint te meppe
    als je die ver mord heb (waarsgijnluk ben je flink geraakt) moet je ff slape en dan de duer die et mannetje besgermde binnegaan
    daar sit een aardug sterk poppetje dus slaan die gast
    dan als je ongeveer iets over de helft ben geraakt naar byuite gaan slape en weer naar binne gaan mannetje slaan en zo begin je weer van vor af aan.. elke keer als je met em vegt krijg je skils erbij en je vliegt daar egt lvls omhoog

mijn broertje heeft dit ook gedaan (van lvl 1 naar lvl 7 met dat mannetje)

10. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Als hierdoor verschillende skills stijgen zou dat een handige tip zijn, maar ik denk dat je zoveel lvl's stijgt doordat dat mannetje erg sterk is. Hierdoor slaat hij je vaak (armorskill stijgt veel) en jij slaat hem vaak (weapon of destructionskill stijgt veel). Als je deze skills dan in je major/minor hebt staan (bijna 100% zeker). Dan is het begrijpelijk dat je snel stijgt. Op hogere lvl's werkt dit niet meer omdat je het mannetje zo gebeat hebt. Maar er zijn voor bijna alle skills wel manieren om snel te stijgen.

11. cracker

cracker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wel kut da dit spel vaak vastloopt..:mad:

12. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Best raar, heb al van veel mensen klachten gelezen. Maar bij mij is het in bijna 3 maanden nog maar 1x vastgelopen

13. cracker

cracker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm... bij mij so ongeveer...... neej ff kijke keb dit spel nieteens een maadn en hijs mistens 10 kee vastgelope (waavan vandaag 2 keer )

14. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Mijne nu al 12 keer... maar dat kwam ook vooral omdat mijn disc niet echt goed meer is...

15. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    mijne nog nooit! ik heb hem al een maandje ofzo.
    je moet ook lief tegen hem zijn, aaien enzo. lieve woordjes helpen ook.

16. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Lol8)

Maar mijn Xbox heeft de DVD van MW gemold :mad:

17. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Yay! Ben lvl 2, Conjurer in de Mages Guild, heb 9K gold en die Soulgem van 60K op zak, bezig met nieuwe missie.

Moet naar Maar Gan, een necromancer ofzo uitschakelen. Maar htf kom ik in Maar Gan?

18. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    kijk op je papieren kaart, geloof dat je een stilt rider kan nemen vanaf Ald-ruhn

19. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ga meteen kijken :)

20. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Veel aandacht geven is al meer dan genoeg 8)

Die map die ik al een paar duizend keer gepost heb, geeft ook aan hoe de silt strider, boten en magesguilds de steden verbinden. Bovenin staan drie plaatjes

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina