1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik wil echt niet iemand afzeiken ofzo, maar wat is er nu nog leuk aan het spelen van Morrowind als je alles gaat lopen opzoeken in die Map of op sites als Gamefaqs. Nogmaals ik wil niemand beledigen maar ik vind het echt doodzonde.

2. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook niet dat er iemand is die alles opzoekt. (ik probeer alles zelf te doen) Alleen zijn af en toe de aanwijzingen zo onduidelijk dat je wat hulp kunt gebruiken. Als iemand een vraag heeft over een quest en de plaats niet kan vinden, laat ik ze de map maar downloaden en daar opzoeken. Niemand kent hier de grotten uit zijn hoofd. En wat is het verschil tussen op het forum iets vragen en het opzoeken in de map of gamefaqs?

Maar je hebt gelijk, zonder hulp ervaar je morrowind het beste. Maar dat is gewoon af en toe moeilijk (en onduidelijk).

3. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    jullie hebben gelijk, qua het beleven van Morrowind zonder hulp betreft. Maar soms zijn die missies (vooral van Blades) zo onduidelijk beschreven dat ik me echt afvraag of er iemand uberhaupt wel zonder hulp dit spel speelt. Ik zit nu bijvoorbeeld met een corprus disease in Tel Fyr.
    Je kan niet via een trap naar boven, want je hebt daarvoor een levitation scroll of potion nodig. Ok, logisch.
    Ik ben er, sta bij het gat waar je naar boven moet gaan, kijk in mijn inventory en zie.... GEEN levitation scroll of potion!
    Ik begin in paniek te raken, kijk in m'n journal, waar toch echt staat dat Caius me levitation potions heeft gegeven!
    Betekent dat ik nu weer half dood, naar Balmora moet strompelen? Zo ja, dan ben ik niet bepaald blij.

O ja, over vastlopende games, dat doet mijne dus erg vaak.
    Heb het spel sinds januari, en het is plus minus 11 keer vastgelopen, met het bericht dat m'n disc waarschijnlijk beschadigd of vies is, maar dat is 'ie dus niet, geen enkel krasje, of vuiltje.... weird

4. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    O ja, over vastlopende games, dat doet mijne dus erg vaak.
    Heb het spel sinds januari, en het is plus minus 11 keer vastgelopen, met het bericht dat m'n disc waarschijnlijk beschadigd of vies is, maar dat is 'ie dus niet, geen enkel krasje, of vuiltje.... weird [/B][/QUOTE]
    jup, en mijn spel crasht toevallig altijd als ik naar Ebonheart ga (dan moet ie enorm veel laden)

5. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het vaak in vivec, maar ook op onverwachte plaatsen.
    vorige keer bijvoorbeeld toen ik de mages guild in aldruhn wilde binnnentreden, werd mijn scherm blauw toen hij klaar was met laden. hoppa, weer overnieuw doen alles.

en ik heb ook vaak last van vastlopers als ik de silt strider van welke plaats dan ook naar balmora neem. OF hij loopt vast, OF er gebeurt iets heel vreemds, vorige keer werd de regen blauw en paars van kleur .....:{

dat vind ik echt kut aan morrowind...

6. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    nog iemand vragen:{
    het is hier zo stil....
    ben net 10 dagen afwezig geweest en er zijn nog maar 9 nieuwe paginas gepost:{

7. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    ik heb een vraag... .waar kun je Levitation potions of scrolls kopen, overal gekeken, maar nergens gezien?

8. DarkRyder

DarkRyder The darkness is near

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij staan er een paar in de toren van Tel Fyr (waar je ze ook nodig hebt) kijk eens in de slaapkamer van hem op het kasje of misschien in de kamer er tegenover. dus in de toren waar je de levitate nodig hebt

9. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    Of train je alteration en koop dan een levitate-spell:confused:

10. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    weet het niet zeker, maar volgens mij bedoel je Feather, die kun je zo'n beetje overal bij de Mages guilds kopen...

11. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    feather is wel jezelf lichter maken hoor:confused:
    da bedoelt ie niet

12. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Zolang ik maar kan vliegen:)

13. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    cool

ben nou Lvl 120 loop met 500K rond in deze game ik heb zeker nu 45 grand soul gem's a 80.000

nog ff en ik ga de main quest af ronden ha ha LOL....
    dan nog alle facties af ronden zodat ik master van de meeste ben wwhhoooaa ha ha ha ha ha ... sorry liet me gaan

maar ooit kom je ook zo ver ....

een oud chinees gezegde luid:
    één reis van 1000 mijl begind bij een enkele stap.

14. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    Damn he waar bij jij geweest zeker XBL ha ha LOL

Maar goed.

Lvl 125 toe maar zit ik net achter je beter... maar ik ben veel bezig geweest met quest....
    beter!!!
    heb jij ook alle dederic quest gedaan?
    bij de weg ben jij ook al die visser tegen gekomen erins ten oosten bij Dragon Fell hoe hij percies heet ..... the lair.. zo iets of zo.
    hij's fun man.

Ben pas Lvl 120. and climbing.... LOL

15. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    nope, kheb nog geen deadric quests gedaan en ...die visser ben ik nog niet tegegekomen...ernaaartoe dus!:D

16. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    moet je wel doen ....man
    van die dederic quests krijg je veel constant effect items.
    handig.....ik spreek uit ervaring.

zelfs in vivec zit een dederic shrine onder st. Delyn.
    en die is lachen dederic prince of insanaty LOL.... !!!

bij de weg die visser staat gewoon op een eiland in de middel of Nowhere !!

Laatst bewerkt: 24 mrt 2003
  17. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    het zelf beleven van het visueele schoonheid van MW.
    en je moet het pas gebruiken als je uren aan het zoeken en er nog steeds niet uit komt.

je mot eens weten hoe freaken groot MW is (voor een singel player).

als je hem koop krijg je er al een map bij dus ik bedoel maar ....LOL
    plus ik moet toe voegen ze zeggen hoe verder je komt (ook qua Lvl) maar de fun blijft er wel zeker in en voor al na maten je er verder in komt dan kan je tenminste nog eens wat exploren.
    zonder weer op nieuw te loaden.

mijn kaart is bijna vol ik ga ook wel eens gewoon rondlopen om stukken kaart zich baar te maken.

18. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    je mot eens weten hoe freaken groot MW is (voor een singel player).

Tuurlijk weet ik hoe groot Morrowind is. Ik heb het niet voor niets 3 maanden achter elkaar gespeeld. Voor mij was echter de charme van het spel dat wanneer je dus iets niet kon vinden je tijdens het zoeken weer andere geheimen ontdekte en daarom ben ik niet zo´n fan van die Map die je kunt downloaden, maar ik begrijp ook wel dat niet iedereen het geduld of de tijd heeft om zoveel tijd in het spel te steken.

19. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit al een tijd terug gevraagd. Toen heb ik antwoord gekregen, maar nu pas heb ik morrowind weer aangezet om verder te spelen. En ik kom nog steeds niet verder op dit punt.

Ik moet Rels Tenim vermoorden in de grot Shallit. Ik ben die grot binnengegaan, voorbij 2 plassen water gekomen, een trap omhoog gegaan en sta nu bij een slaapplek. Er is een deur, maar die leidt naar de Drethan Ancestral Tomb. Daarbinnen stond een Skeleton Champ die ik afgemaakt heb. Dan is er een trap + deur naar buiten en een deur waarachter een vrouw staat met een skeleton champ. En daar ligt ook zo'n offerbad of wat dat ook is. Waar moet ik die vent afmaken?

20. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    waar zit telvanni van die magic stronghold

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina