1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    kijk op je paper map...kijk naar Vivec ...dan ten noord oosten...je ziet de ruines van Mzanch(dwemer ruins)...kijk naar de 'h' van Mzanch en je zult een mini mini eilandje zien....daar zit den talk.mudcrab

2. ~X-Box Junkie~

~X-Box Junkie~ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    das nou duidelijk :)
    bedankt heb dan weer wat cash

3. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    Net als t egte leven alles draait weer eens om geld:D

ben nu trouwes de eerste missie aant doe n voor de fightersguild(pffffffffffff wat is doe moeilijk NOTTTT):D

4. DarkRyder

DarkRyder The darkness is near

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nou toch een fijne robe, echt aan te raden, helaas ziet hij er niet uit.
    hij heeft constant : +10pt intel, 25% reflect en 25% resist fire, echt super fijn.

De drager ervan zit in de Telvanni toren van Tel Aruhn, in de private chambers ergens bovenaan, ze heet Senise Thindo en het beste is gewoon taunten en mollen

Laatst bewerkt: 25 mrt 2003
  5. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    maar als k t goed heb heb je die senise nog nodig voor een of ander missie dacht ik.(een sitequest je weet wel voor zon maannetje die ergens langs de weg staat.)

6. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    hey, thanx! eindelijk nog es iets om morrowind voor op te starten.:D

7. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    Heej man, voor de 3e keer de vraag:

Wat voor stronghold krijg je als je koning/baas/grandmaster van Hlaalu bent?

2e vraag:

Ik moest voor de vrouwelijke Hlaalu opdrachtgever in Vivec (weet de naam niet meer) naar een grot in de Azura's Coast Region, en die grot heb ik nou wel gevonden, maar hoe kun je die gasten daar ooit verslaan, die skeleton champs zijn te sterk, en de andere Hlaalu gozers blijven als planken staan als ik de skeletten naar de kamer leidt waar de andere Hlaalu gasten staan...

8. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    als ik jou was zou ik dan maar nog ff wachten me t doie rot en ff een beetje trainen zodat je wat sterker bent en daarna gewoon een x terug komen, t maakt immers niet uit hoelang je over een missie doet.

9. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    1.ziet er cool uit, zo cool dat ik er mijn thuisbasis van heb gemaakt:D }:] het ziet eruit net zoals dat hlaalu council gebouw in Balmora (dezelfde stijl bedoel ik)
    . maar dan +2 huizen +een guard+2 verkopers+ muren+ guard tower. je hebt wel nie veel opslagruimte.

edit, en 2de vraag, wel......train!!|:-

10. Da Mo

Da Mo Unseen, Unnoticed

Leuk Bevonden:
    0
    ik vin taunte zo vaag he
    lekker onstrafbaar moorden
    mijn speechcraft is op lvl 83 ofzo
    ik ben al in die kluis van vivic enzo
    redoran en Hlaalu maar zon ventje had zon bewijs dat hij zon mansion ownde en daar staat nou mijn naam onder
    dat ik dus de eigenaar ben van 1 of andere gebouw vlak bij balmora maar wa moek dar nou mee doen?

11. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    al je spullen er in opslaan, t is nu van jouw:D

12. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    ik zit nu ook egt vast met een missie voor de fighters guild in Balmora.

Dura gra-Bol heeft een bounty van 250, maar voor de rest snap ik niet wat ik hier mee moet doen, en als ik met die knakker praat, zegt hij er ook nix over:confused:

13. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Hij moet dood }:] . gewoon taunten en je opdracht is klaar.

14. <doggy>

<doggy> kooool

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil de thieves guild joinen maar dan zegt die khatjitt in balmora iets van hun standards en dat ik dus niet kan joinen, wat moet ik dan doen ? die skills trainen? ik heb sneak & security al rond de 30 of hoger duzzzz

Laatst bewerkt: 25 mrt 2003
  15. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    ok thnx geen probleem}:] :cool: }:]

16. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    dit is gewoon een algemene tip voor alle MW spelers

doe gewoon wat dederic quest en train veel verkoop veel shit aan de creeper en of de mud crab.

handige tip toch ( a hoe wel ik nu al erug in de herhaaling val )
    blijkt dit toch nog steeds niet door de meeste niet uitgevoerd wordt, werdt, is LOL }:] :p
    }:] je wordt er lekker sterk van plus je vind en krijgt er genoeg ships... om te verkopen.

p.s.: door die dederic quest krijg je veel constand effects items!!! 8) 8) :p :9 ;) }:]

Laatst bewerkt: 26 mrt 2003
  17. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    je hebt zo veel geld en dan nog niet in de thieves guild komen das bijna onvoorstell baar???

das is een kans die gelijk staat tegen het tegen komen van 3 draken die naar jouwn character op zoek zijn..... NOOIT DUS }:] ... je doet toch echt iets verkeert...
    lees je de text dan wel.......??????????

HHmmm ik heb hier mijn bedenkingen over??

en wat is hoog in house hluula ??? explain

18. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    gewoon sterker worden en tjoppen die hap, of een paralize op je sword die in gaat when hit.

( moet je maken of kopen )

19. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    weet er misschien ook imand een speer of staff te vinden met een lekkere paralyze spreuk r op?

20. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    als je iets verder gaat met the mages guild krijg je een wizard's staff. zit een levitate spell op van 120 seconden

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina