1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    ligt er aan bij welke mage guild je die staff haalt ?? heb ik horen zeggen, idd in balmora krijg je een staff met 120 sec levi. er op.

2. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    je zou natuurlijk ook een echantment kunnen doen?

of er een kopen! en of vinden ( in een dederic schrine ).

moet het trouwens een staff of een speer zijn ?

3. dirkbroek

dirkbroek between dusk & dawn

Leuk Bevonden:
    0
    wie van jullie heeft al een dragonbone cuirass? ik wel, bij toeval gevonden:D echt vet relaxed, armourrating van 300+ en 60% resist fire

4. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, de staff is overal hetzelfde. Levitate 1 pont 120 sec, en nog fortify unarmed 10 points 120 sec (die tweede kan ook iets anders zijn). Heb de mijne in Sadrith Mora gekocht

5. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Sneltje, niet dubbelposten en al helemaal niet tripleposten aub.

6. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    das beter maar ik draag aleen maar constant effect items..

zit dat hier ook op ?
    en waar heb je hem gevonden?

LOL.

7. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    zijn de post excact the same?????????

bij de weg quote deze dan ff thanks

Laatst bewerkt: 26 mrt 2003
  8. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    ooooh :eek: thanks wist ik nog niet thanks voor de reply.

9. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Dude, nu doe je het weer. Tripleposten betekent 3x achter elkaar posten, dat mag niet! Voeg ze dan samen ofzo. Ik heb je nu 2x duidelijk gewaarschuwd, volgende keer ga ik maatregelen nemen.

10. <doggy>

<doggy> kooool

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit niet bij Haallu maar bij redoran( die stronghold vond ik btw een beetje tegenvallen, klein en afgelegen)
    en over dat ik de thievesguild niet kon joinen , Ik citeer wat die khatjitt bij de south wall zegt:
    Join the Thieves Guild
    ''We have our standards, Dark Elf,
    en you do not meet them.''
    En ik heb voor de fighters Guild nog geen opdrachten gekregen dat ik luitjes van de thieves Guild moest mollen, en toen ik dat code boek moest krijgen van en thieves guild lid ( sottilde volgens mij) heb ik haar disposition gewoon zo hoog gemaakt totdat ze het boek gaf. Duzz heeft misschien iemand anders dit ook al meegemaakt?

11. p1m

p1m Guest

voor iedereen die in een huis iemand moet vermoorden buiten de stad val de gast aan als je bijna dood bij ga naar buiten en rest als je 1 iemand dood heb na lange tijd is het aabn te raden te saven!! geloof me zo heb ik UMbra ver slagen het kan natuurlijk ook anders om
    buiten slaan binnen rusten

12. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em ja , 100% resist fire constant (zalig zeg:9 )....
    maar hoe kun je nou per toeval deze cuirass vinden???...i smell something fishy:p ...

13. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    hey over mooie items gesproke, als je een vet constant amulet wilt, moet je die Trebonius vermoorden in de mage-guild in vivec(hij is de archmage van de mage guild). er zit een heal 1pt op, 25+int. , resist normal weapon 25%, resist magicka 25% en allemaal CONSTANT!!! als je niet van plan bent de mage guild te doen moet je taunte en dan killen, wil je de mage guild wEl doen, kan je ook wachten totdat je bijna hoogste rank bent. die kerel word dan boos omdat je archmage dreigt te worden blablabla hij valt je aan blabla je vermoord em.

14. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    maar waar kan ik nou levitation scrolls/potions kopen, want ik heb nu wel een spell gekocht (geleerd) maar ik heb er niks aan want mijn alteration is gruwelijk slecht en ondertussen rot ik weg door mijn corprus disease

15. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    voor potions check even bij een paar mages guilds, alchemists enzo. zo'n potion heet een rising force potion. scrolls zou ik niet weten

16. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou niet weten waar je ze kunt kopen, maar ik xou naast je bedje alteration gaan trainen (een spell die zo weinig mogelijk magicka kost blijven casten, en rusten als je magicka op is)

17. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    misschien een beetje laat maar toch,
    t maakt niet uit ik he bblunt en spear allebij in de 70 dus

18. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil mijn eigen soul gem enchanten met zo'n open spell, maar ik wil m best wel sterk maken en nou wil dat niet echt lukken. Hoe hoog moet mn intelligence zijn (ongeveer) zodat het wel lukt?

19. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    "OfFtoppic"
    :confused: ? :confused: ? :confused: ?

ik snap wat je bedoelt maar kan je mij een link geven waar dit staat a.u.b. ?

ok ik zal ze editten en of samen voegen !!!

vreemd...in iedergeval my appologies... !!!!

Ik zou het niet precies weten mijn int = 125 (doormiddel van die amulet van trebonius ) en mijn enchant is ook 100% en nog gaat het wel eens mis.
    Een tip zou zijn voor dat je enchant save eerst even, lukt het niet load je save game ( bespaard je soulgems ).

Laatst bewerkt: 27 mrt 2003
  20. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    Een tip zou zijn voor dat je enchant save eerst even, lukt het niet load je save game ( bespaard je soulgems ). [/B][/QUOTE]
    ja, maar dat laden duurt zo een 12 min.|:- 8)
    en mijn enchant zit op 85 en toch mis ik er vaak nog hoor!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina