1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dirkbroek

dirkbroek between dusk & dawn

Leuk Bevonden:
    0
    ja ja ik weet t, maar ik kwam de grot bij toeval tegen toen ik voor de main quest bij haluu alle councilors moest vinden....Ik dacht dat er 1 op zon eilandje woonde dus ik ga daar zoeken en ik vind die leuke onderwater grot... handig he?

volgens mij is het wel de beste cuirass in het spel, fet relaxed

2. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Deze vraag is al zeker vaker gesteld. Waar is de Dwemer Puzzle Box. Ben nu helemaal onderaan in de ruin in de Deep Ore Passage. Maar daar ligt ie niet. Ben denk ik al de hele ruin doorgelopen, maar nog niet dat ding tegengekomen.

Graag de naam van de ruimte in je beschrijving gebruiken.

3. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar zitten, heb m gevonden. Ben helemaal voor niks de hele ruin doorgerend. Was best groot vergeleken de meeste ruins waar ik in ben geweest. Ben toen maar rond gaan zweven om verborgen gangen te zoeken. Ben de hele grot dus ook weer terug gevlogen om te zoeken. Zit dat ding gewoon helemaal in het begin AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH.
    Maar nu verder met de 2e opdracht, het begin van het verhaal klinkt al zeker goed. Heb er helemaal zin in om na de toetsweek (morgen de laatste dat) weer lekker te chillen met morrowind.

Nog ff een paar vragen over de mainquest (wordt dit toch nog een echt nuttige post).
    Ik kwam een sleeper of zoiets tegen toen ik weg ging uit de fightersguild. Die zag er uit als een gewone dark-elf, ik had hier gelezen dat dat rare wezens waren.
    En 2, die man in de fightersguild heeft het over een paar boeken over neravarine en moon and star en nog een paar dingen. Is het de moeite waard om die te zoeken en lezen? (maakt dit het verhaal beter, dieper of wat dan ook?)

Eigenlijk best raar dat je al maanden bezig kunt zijn zonder maar een beetje verhaal te volgen. Met deze wijze woorden besluit ik deze post 8) :D

4. AVENGER

AVENGER Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je die Robe vinden met resist 50% magic??? Ik heb m nodig voor Boots of blinding speed!

5. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    ja ja...8) dat mini eilandje ligt wel een héél eind in zee hoor...en het ligt onder Ebonheart..die hlaalu councelor zijn eiland ligt net rechts van Vivec:D

6. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    je moet niet die robe zoeken ga naar tel fyr en als je naar binnen gaat gelijk naar rechts dan moet je omhoog zweven dan zie je diviat fyr staan dan moet je ff rondlopen dan zie je een kast met 100 lock die moet je open maken er daar is cuircas of the saviors hide 60% resist magice en constant effect maar wel light armormaar is die robe ook constant effect?

7. AVENGER

AVENGER Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry, ik bedoelde saviors hide 60% resist magice en constant effect.
    Maar wat bedoel je met zweven? En kan het ook zonder?

8. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0

*SPOILERS ALERT*

wel, kijk kheb net de mainquest voltooid en inderdaad die boeken maken het weldegelijk dieper. maar kzou er niet naar zoeken als ik jou was, want doorheen de missies krijg je toch kopies ervan dusssss....en als je ze nu leest verderf je eigenlijk je plezier aan de main quest.:{ volgens mij lagen die kopies in de secret library in Vivec...niet doen hoor!
    en dan die sleepers, wel sleepers zijn zwakke mensen die door de geest verbonden zijn met Dagoth Ur, ze willen natuurlijk niet gecontroleerd worden, maar door de zwakte van hun geest heeft Dagoth Ur ze gevonden en heeft ze nu in zijn macht:D
    je hebt waarschijnlijk al gehoord van sleepers? wel, in sixth house bases kom je ascended sleepers tegen, dit zijn ook wezens die door dagoth ur worden beinvloed. eigenlijk zijn al deze wezens (zowel monsters als die dunmer) spionen van dagoth ur om te zien dat de bevolking geen neravarine zou maken en/of krijgen. zo, khoop dat dat duidelijk was:p

9. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon levitate, en nee je kunt niet zonder te levitaten.
    die tower is trouwes een telvanni tower en in al deze towers zit een belangrijk persoon (meestal een councelor) en die kun je alleen bereiken d.m.v. een tunnel (hier moet je dus door levitaten). :)

10. Da Mo

Da Mo Unseen, Unnoticed

Leuk Bevonden:
    0
    heeft ut zin om naar die maan te gaan vlak boven vivec temple?

11. <doggy>

<doggy> kooool

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar je een Summon Golden Saint spell kunt vinden? K had een keer gehoord dat dat kon in de toren van tel naga in Sadrith Mora , maar daar kan ik dr geen vinden , weet iemand waar ik er wel 1 kan vinden?

12. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    daar moet je voor de main quest....en nee, kzal nie spoilen:D
    en ga nu niet!!:cool: ....damn...cant ...keep...secret...ok! er zijn ordonators die er wacht houden en als ze je zien vallen ze je onmiddelijk aan!!!....phew, das eruit:p

13. Da Mo

Da Mo Unseen, Unnoticed

Leuk Bevonden:
    0
    pf denk je dat die ordinators mij kunne kille
    ik kan de main quest nie doen
    kep cosades vermoord LOL
    mar is dur wat te vinde?
    magische wapens kleren blablabla yadayayadaya

14. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    in de toren van Tel Branora zit een mage met een opvallende robe..en die verkoopt 'summon golden saint' en 'summon winged twilight'

15. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    waaaaaa!!!!! caius vermoord:eek: :mad: zo mis je al het goeds van het spel!!! okéé...vermoord ze maar
    trouwes...nee er is niets te vinden...maar als je geld nodig hebt dan staan er ongeveer 20 ordonators op je te wachten:D

Laatst bewerkt: 27 mrt 2003
  16. Da Mo

Da Mo Unseen, Unnoticed

Leuk Bevonden:
    0
    lol
    rustig maar ik heb heel veel mensen vermoord
    ik ben zon moordenaar/dief die overal zonder boetes vanaf komt weet je wel
    ik weet trouwens nie zker of dak die chippendale vent vermoord heb ut kan ook da da een andere keer was
    mar moek nou nar die maan gaan of nie??

[edit] ok dan weet ik genoeg
    dan gaak er nie nartoe
    ik ga wel nar tel nogwat om die robe te halen

17. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    ok mense, kben mijn lvl 125 Breton f**king beu!!!
    ik kreeg alles en iedereen veel te makkelijk dood (1 slag, enkel Dagoth Ur kon zich nog een beetje verweren:D )
    dus, sinds ik xbox live maar in den great vakantie krijg...ga ik nu herbeginnen.
    nu vragen jullie zich af, hoe kan hij achter zon goed save game opnieuw beginnen..wel nu pak ik geen mage-fighter..
    maar direct een assasin-like:
    name: Eranda
    race: Bosmer (Wood elf), Female
    custom class: major skillz: -shortsword
    -sneak
    -marksman
    -acrobatics
    -athletics
    minor skillz: -light armor
    -security
    -illusion
    -speechcraft
    -mercantile

ff mijn sig aanpassen...

18. Da Mo

Da Mo Unseen, Unnoticed

Leuk Bevonden:
    0
    shit man hoe kom je ooit op 125
    dan moet je wel heel lang gespeeld hebben
    weet je wat ik denk dat ik de main quest is ga doen
    weet ik ook is waar jullie over aant lulle zijn
    he thomas ik zou speechcraft in de major skillz stoppe
    handig om te tauntuh

19. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    jup, heb inderdaad 4 maanden bezig geweest.
    heb trouwes de laatste 20 lvl's bij een master trainer ff langs geweest:p
    en die speechcraft...dat doe ik nie want dan maak ik geen goed gebruik van die bonussnelheid bij major skillz:{ , acrobatics en athletics stijgen nu eenmaal héél snel:D

20. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    nee is helemaal niet handig vinnik. speechcraft kan je makkelijk omhoog kopen, als ie op 40 zit ben je goed genoeg om iedereen te taunten, admiren is een ander verhaal, ik bribe altijd.

duszzz

maja ff vraag:

Ik zit nu bij de imperial legion en nou moet ik naar die eggmine bij gnisis. aaaargh waar de fak is de eggmine van gnisis??!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina