1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    Tamriel, Skyrim,Cyrodiil, black Marsh= Tamriel

Ascadian isles, the ashlands, azura's cost, the bitter coast, the grazelands, Molag Amur, red mountain, the west gash, sheograd.=vvardenfell.

k weet niet of je dit bedoelt maar toch.

edit* te laat :D

Laatst bewerkt: 29 mrt 2003
  2. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, hier is hij dan: Wat zijn de Nine Divines die de Imperial Cult aanbidt (worships)

Hint:Ga naar een Oracle in Fort Moonmoth, Balmora (zijn er nog 3 in morrowind, maar die ken k niet uit mn hoofd)

3. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    he dit staat ff los van dat spel

hoeveel gildes zijn er? ik ken de mages,thieves,fighters,morag tong, de great houses,imperial cult/legion, tempel, ashlanders,blades zijn er nog meer?

Komen er ook expansion packs zoals blood moon die voor de pc verschijnd?

4. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt nog de vampires joinen, Aundae Clan, Clan Berne en Quarra Clan. Verder heb je ze allemaal al genoemd dacht ik.

Die expansion packs komen volgens mij niet naar de XBOX. Nu we het over die expansion packs hebben, komt er eigenlijk nog en 4e deel van The Elder Scrolls? Ik hoop het dat het komt, en dan een versie die voor de xbox gemaakt is, dus echt het maximale uit de xbox.

*edit, mijn vraag is toch niet zo moeilijk. Of is iedereen tegelijk offline gegaan? :confused:

5. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Waar zitten de Aundae Clan, Clan Berne en de Quarra Clan?
    En zijn het grote clans of bestaan ze uit 3 mensen. En zijn het legale of illegale clans?

6. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    hoe kun je die clans joinen, en waar zitten die?
    (aundar clan, clan berne en quarra)

en hoe kun je een vampier worden, en is dat relaxt?

7. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik wil ook een vampier worden, maar mag je dan mensen leegzuigen, en zijn mensen dan bang voor je

8. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    waar vind ik sowieso vampiers en hoe zien ze eruit? ik ben er namelijk nog nooit (ook niet met me oude poppetje) tegengekomen.

9. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    moet je een beetje rondzoeken in graftombes ten oosten van gnisis zit een clan. Had gehoord dat er ook een clan zat ten oosten van Vivec en ten westen van tel mora op het vasteland.

Je moet zorgen dat je wordt geinfecteerd (als je met de main quest bent begonnen en je immuun bent voor blight kan dit niet meer, het is namelijk een common disease (ja hoor heel gewoon vampier worden)). Dan moet je naar buiten gaan en een paar dagen w8en totdat je vampier bent geworden.
    Het enige probleem is dat je niet meer kan kopen van andere mensen en de enige mensen die nog met je praten de mensen van de mages guild zijn. zorg dus dat je eerst veel restore health potions hebt. Oh ja je kan natuurlijk ook nie tmeer met boten en silt striders reizen omdat die mensen niet met je praten.

Je herkent de vampiers zo, gewoon goed naar de ogen kijken.

10. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    ik was vampier, maar t is egt kl*te spelen, omdat je niet in de zon mag lopen:D

aan masterchief: ik ken het egt niet vinde, heb vrij lang gezocht, heb je nog een aanwijzing misschien:D

11. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook niet meer tegen licht en een paar skills stijgen. Weet verder niet veel over Vampires.

Aan XboxRulez4ever. Als je veel met mensen praat zal het ook wel in je journal staan onder imperial cult. Maar ik weet zeker dat het Oracle het ook vertelt.

12. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    die vampiers was ik ff vergeten ja

ik wou zelf ook een vampier worden dus na lang zoeken heb ik het gevonden maar het is niet leuk en ikraad het je zeker niet aan.

je kan een vampier worden als je geraakt wordt door een vampier met een mes of met zn handen dan loop je een common decease op deze(dus als je al ver bent in de main quest is het niet mogelijk) moet je niet genezen dan wacht je 3 dagen( wel ergens binnen) en dan krijg je een droom over een meisje dat huilt en dr tranen zijn rood en zoet dan ben je een vampier

dan kan je bij 3 clans gaan de mages (audrea) de dieven(berne) en de fighters(quarra)en ze zitten op de volgende plekken

De Audrea clan zit op het eiland zuid west van dat waar dagon fell op ligt daar zit een tombe genaamd ashmelech daar zitten ze in

en de andere clan Quarra ligt op de weg naar het urhsilaku camp ofzo als je via maar gan oost langs de silt strider loopt en dan de kloof volgen naar links en dan kom je na lang lopen een dwemmer ruine tegen rechts van je op een berg dan loop je nog iets door en kom je er weer 1 tegen daar zitten ze.

en dan de Berne zit in de buurt bij uvriths grave als je van urvirths grave naar onder loopt kom je bij een lava rivier dan moet je die naar het weste volgen endan kom je ergen een dwemmer ruine tegen daar zit de vampier clan die bestaat uit vooral dieven enz.

maar ik zou wel zorgen dat je snel kan rennen en dan je en heal spreuk hebt want niemand wil nog met je praten alleen mages guild en telvanni maar die willen ook niet met je barteren je krijgt wel een enorme stats boost waardoor je op lvl 6 al bewakers kan dooden en je krijgt een spreukgenaamd vampier kiss waarmee je 10 to 30 point absorb healt hebt veder kan je niet in het licht lopen en je hebt constant effect 1 fatigeu erbij als je er dan 1 bent en je wil weer normaal worden moet je naar de shrine van bal fel en die quest doen maar daar weet ik ook niks vanaf en de quest die je krijgt van de clan leaders zijn er super weinig 3 bij de Audrea clan bij de ander weet ik het niet

Laatst bewerkt: 30 mrt 2003
  13. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    thnx lijkt me geen ruk aan om vampier te zijn, maar toch bedankt!

14. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    dat is het ook niet:D, het is egt f*cked up spelen, en vooral omdat je alleen snacht ken spele

15. le_dion

le_dion W00t!!

Leuk Bevonden:
    0
    waar is daedric ruin?? het is bij fields of kummu maar waar dan?

16. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    is het egt in de fields of Kummu?, er staat er wel een op je kaart, maar dan moet je wel eerst ff over die bergen heen bij de kummu fields.

17. <doggy>

<doggy> kooool

Leuk Bevonden:
    0
    ja, nadat je je hebt gemeld bj die olaf, in zijn hutje bij het meer, die geeft je verdere aanwijzingen.(dit is toch voor de fighters guild neem ik aan?)

18. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    eej ff een vraagie tussedoor, wat dopen jullie altijd als eerst als jullie net een niet character heb gemaakt en alle missies in seyda neen heb gedaan, wat doen jullie dan altijd het eerst met je geld?

19. DCS

DCS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nog maar een paar dagen bezig met morrowind.
    Ik zit momenteel in Vivec in de kanalen, maar als ik daar in het water kom geraak ik er niet meer uit. kan er iemand mij hier mee helpen?

20. <doggy>

<doggy> kooool

Leuk Bevonden:
    0
    Als je ff zoekt is er meestal wel een pad dat voor de helft in het water ligt, daar kun dan oplopen en dan ben je het water uit!anders moet je ff een savegame laden voordat je in het water bent gevallen.:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina