die vampiers was ik ff vergeten ja
ik wou zelf ook een vampier worden dus na lang zoeken heb ik het gevonden maar het is niet leuk en ikraad het je zeker niet aan.
je kan een vampier worden als je geraakt wordt door een vampier met een mes of met zn handen dan loop je een common decease op deze(dus als je al ver bent in de main quest is het niet mogelijk) moet je niet genezen dan wacht je 3 dagen( wel ergens binnen) en dan krijg je een droom over een meisje dat huilt en dr tranen zijn rood en zoet dan ben je een vampier
dan kan je bij 3 clans gaan de mages (audrea) de dieven(berne) en de fighters(quarra)en ze zitten op de volgende plekken
De Audrea clan zit op het eiland zuid west van dat waar dagon fell op ligt daar zit een tombe genaamd ashmelech daar zitten ze in
en de andere clan Quarra ligt op de weg naar het urhsilaku camp ofzo als je via maar gan oost langs de silt strider loopt en dan de kloof volgen naar links en dan kom je na lang lopen een dwemmer ruine tegen rechts van je op een berg dan loop je nog iets door en kom je er weer 1 tegen daar zitten ze.
en dan de Berne zit in de buurt bij uvriths grave als je van urvirths grave naar onder loopt kom je bij een lava rivier dan moet je die naar het weste volgen endan kom je ergen een dwemmer ruine tegen daar zit de vampier clan die bestaat uit vooral dieven enz.
maar ik zou wel zorgen dat je snel kan rennen en dan je en heal spreuk hebt want niemand wil nog met je praten alleen mages guild en telvanni maar die willen ook niet met je barteren je krijgt wel een enorme stats boost waardoor je op lvl 6 al bewakers kan dooden en je krijgt een spreukgenaamd vampier kiss waarmee je 10 to 30 point absorb healt hebt veder kan je niet in het licht lopen en je hebt constant effect 1 fatigeu erbij als je er dan 1 bent en je wil weer normaal worden moet je naar de shrine van bal fel en die quest doen maar daar weet ik ook niks vanaf en de quest die je krijgt van de clan leaders zijn er super weinig 3 bij de Audrea clan bij de ander weet ik het niet
Laatst bewerkt: 30 mrt 2003