1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ik onderbreek hier een discussie, maar hier is dan het antwoord op de (moeilijke? :confused: ) vraag.

De namen van de Nine devines. Caius Cosades heeft het tegen mij gezegd zie ik nu in mijn journal staan, dus dat hadden jullie kunnen weten. (had het eerst over het hoofd gezien, ws misschien een goede aanwijzing)

De namen zijn: Akatosh, Dibella, Arkay, Zenithar, Mara, Stendarr, Kynareth, Julianos en Tiber Septim.

Dan een makkelijkere vraag. Hoeveel Magesguilds zijn er en waar liggen ze? Een hint is denk ik niet nodig, als de vraag om 8 uur nog niet beantwoord is krijg je er een.:D 8)

Denk niet dat een apart topic nodig is voor het spel, maar als de MOD's dat willen. En T-box dan weer tot rust komt 8) vind ik het goed.

Laatst bewerkt: 31 mrt 2003
  2. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    waarmee? pim merkt iets op mbt de loop van dit topic. Ik noem dit geen wannaby mod gedrag. Ik kan moeilijk elke post melden. Dit topic was voor vragen. Nu wordt alleen gepraat, gequized en dezelfde vragen gesteld.

Je viel zeker over dit zinnetje
    :) *knielt weer voor Dioga
    vriendjes?

3. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    Balmora mages guild, aldruhn Vivec en in Sadithmora, en caldera dat waren ze toch.

nieuwe vraag ook een makkelijke: wat is de naam van de eerste persoon die je tegenkomt als je morrowind overnieuw begint?
    tip start ff snel een nieuw caracter

edit: nog een keer, misschien een apartte tread hier voor?

Laatst bewerkt: 31 mrt 2003
  4. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent er nog een vergeten, SCHANDE :eek:

5. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Dan nog hoef je je er niet mee te bemoeien... En als je geen zin hebt om elke post te melden dan doe je dit toch gewoon niet.

1 keer vermelden is vaak al genoeg, dan houden we de topic in de gaten

einde discussie hier... - wil je dit verder bespreken PM me maar.

6. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb net geedit:D

dus de volgende vraag? wat is de naam van de eerste NPC die je tegenkomt als je morrowind begint?

7. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Geen spelletje hier spelen !

GEwoon hier je Morrowind problemen posten...

8. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    Offtopic: Ik heb er nu een nieuwe Tread voor geopent( voor het vragenspel), dus iedereen die er geinteresseert in is Hij staat op het forum Bij: Xbox Games Forum

9. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    he voor iedereen die een vampier is en weer normal wil worden: ga naar galom deus (ten zuid-west van uvriths grave) dan moet je helemaal naar binnen tot je een vamp tegen komt met als achternaam berne die staat als het goed is in een kamertje met niet veel boeiends dan moet je met levitat ofzo omhoog en dan zie je een deadric shield daarnaast een boek daarin staat hoe je weer normaal kan worden

10. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    wat voor deadric shield is hety? een towershield:D, die moet ik egt hebben, die heb ik nog niet dus(en ken nog neen goldensaints aan dus:D) omdat ik pas opnieuw ben begonnen ben pas weer level 3scout:D

11. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    het is geen tower shield hij is gewoon deadric shield maar als jenog geen golden saint aan kan zou ik het even laten want er zit een hele vampier clan en die zijn stukje sterker dan een golden saint en weet iemand nog waar een deadric tower shield is ik heb die nog nooit gezien

12. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu ook overnieuw begonnen. Was lvl 27, maar dat steeg bijna niet meer. Had allemaal magicskills in mijn major en minor staan, die gebruikte ik bijna niet. Nu ben ik een fighter/mage.
    Dark Elf (ziet er uit zoals op de achterkant van het doosje)
    Major: Long blade, destruction, enchant, medium armor, alteration
    Minor: Athletics, armorer, light armor, restoration, alchemy.

Hier zit veel meer variatie in. Deze skills gebruikte ik bij mijn vorige spel de hele tijd, dus nu wordt ik ten minste een beetje sterk. }:]

Heb Combat als mainclass, en Luck en Personality als mainskills (zijn het moeilijkste om te trainen).
    Ben nu de opdrachten in Seyda Neen aan het doen en ga daarna mijn glass/orcish armor in Ald'Ruhn halen.:cool:

13. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    op lvl 27 en ze stijgen al niet meer ik ben lvl 59 en bij mij stijgt het nog steeds niet snel maar toch het stijgt maar nu ook ff neit emer want ik heb enchant bij major:'-( aleen die is nog niet 100 bij me major en bij minor nog 3 op 100 en dan zit alles op 100

14. DarkRyder

DarkRyder The darkness is near

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em in mijn vorige save game, ik kreeg em van een Golden Saint.... dus ik zou maar gaan zoeken, zeker wel een vet shield EN 225 enchant rating :D

15. Da Mo

Da Mo Unseen, Unnoticed

Leuk Bevonden:
    0
    yo peeeeeeeepz wazaaaaaaaaaaaaa
    he war kank een summon golden saint spell hale?

16. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij in de tempel in ald rhun en dan helemaal onderin en daar zit ook gelijk de master trainer van conjuration

17. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Die krijg je in de toren in Tel Fyr dacht ik. Maar bij mij verdwijnt het lijk van een wezen dat ik gesummoned heb meteen nadat het dood is. Dus hierdoor kun je niet dat schild krijgen. Of het moet een bug zijn die iedere keer verschijnt bij mij.

18. <doggy>

<doggy> kooool

Leuk Bevonden:
    0
    Sommigen zijn zo snel met button smashing dat ze nog net bij het inventory kunnen komen voordat het lijk verdwijnt, maar je moet die items van een gesummoned beest alleen pakken als je het lijk nog ziet,zo niet, moet je niets pakken en op B drukken, anders loopt ie vast.
    (het was trouwens in de toren van Tel brenora, bij zo'n gast met een nogwel opvallende jurk, bij hem kun je zo beetje alle deadra beesten-summon spells kopen)

Laatst bewerkt: 1 apr 2003
  19. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Heb al zo vaak geprobeerd om van een gesummoned wezen iets te pakken, maar nog nooit gelukt. Moet toch DOA 3 meer weer ns lenen om mn buttonsmashskills te trainen. :cool:

Tel Branora was het. Wist dat het een Tel was, maar niet meer zeker welke.

20. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    kan wel ja maar in tempels kan je ook best veel summon spreukjes vinden voor in het grote toverboek. enne weet iemand waar de master trainer van enchant is ik weet het cheaten maar ik heb dus ook echt geen zin om 89678925672896729672 x een enchanted item te gebruiken om 1 lvltje omhoog te gaan

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina