1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Gaat er nog iemand reageren:confused:

2. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik weet alleen hoe je de moord in Balmora moet oplossen
    In het huis heeft de huisvrouw van de vermoorde persoon (Halue dinges). Zij beschrijfd je de moordenaar. Met die beschrijving moet je mensen op straat ondervragen. Dan weet je vanzelf wie de moordenaar is.

3. Killswitch

Killswitch hungry 4 more??

Leuk Bevonden:
    0

klopt :9

echt een relaxte helm, was wel een klote quest btw

kan iemand hier mij helpen?

ik zoek deadric pauldrons, kan ze nergens vinden. Ik weet dat die ene kerel in let fyr ze aan heeft maar als ik hem sloop krijg ik de melding dat ik opnieuw moet loaden enzo

Laatst bewerkt: 9 apr 2003
  4. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ja, je kan lord fyr vermoorden als casius cosades balmora heeft verlaten (mainquest doen).

k heb em ook vermoord:D

btw, k ben nu bezig met een heel leger dremora's en golden saints(met die summon cheat/bug). k wil niet echt meer iets bereiken in de wereld van morrowind, nu word het een en al rare fun:D

als je 50 dremora's hebt ziet et er echt ziek uit:D

5. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dus die cheat werkt echt? Sjiek:D

6. waarom

waarom Guest

ff een vraagie: waar kan ik de talking mud crab vinden??

en heeft die oneindig veel geld?

7. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Je kent vivec? daar ten oosten van een dwemer ruin op een eiland genaamd mzach (ofo iets) en dan zit in op een HEEL klein eilandje onder de h van mzach staat op je papierenkaart

trouwens is al 5000 keer gevraagt maar dat maakt niet uit

en hij heeft tot op zekerer hoogte oneindig veel geld : 10000 en dat krijgt ie elke 24 uur weer terug dus als je iets voor 10000 aan hem verkoopt en 24 uur later weer terug koopt heeft ie 20000 ahh je snapt me wel he

8. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    als je op je paper map kijkt en dan iest ten oosten van vivec zie je een dwemmer ruine met een naam op de plek waar de laatste h staat daar zit hi jen hij heef tniet oneindig geld maar 10000 maar die vult hij na 24 uur weer aan

en die deadric handschoenen vind je in een grot op de red mountain je moet voor de main quest daar erhgens in en grot iets zoeken of iemand dooden weet ik niet meer presies maar daar liggen ze wel

en waar staat die statue waar je die helm van krijt? en is het light armor of medium of heavy en wat is de armor rating?

hij hierboven was iets eerder

9. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    kwas eerder :eek: Off-topic kom je trouwens van het pu forum?

10. waarom

waarom Guest

k, tnx

11. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    heb ff voor je op gezocht kippetjes:

Assurdirapal Shrine 1 west from Sanctus Shrine. Speak with Malacath's statue for quest.

ik heb em ook hij is heavy en bij mij iets van 300 dus ik denk dat ie gemiddeld iets van 150-200 is

12. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    ik kom van 't pu forum

13. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Daar heet ik Mdog 666
    (slechte nick, ik weet het en ik baal er van, maar ik heb geen zin om een nieuwe nick te maken :p)

14. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook op t powerweb, heb daar dezelfde nick. Beetje fanboy-achtig, maar als ik n nieuwe aanmaak ben ik hier al mn posts kwijt en je kunt je nick niet zomaar veranderen.:mad:

15. p1m

p1m Guest

waarom zetten we de meest gestelde vragen niet bij de eerste post nee over de mudcrap en de creeper en de strongholds

16. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat het veel nut heeft. Omdat dit topic zo groot is gaat iedereen meteen naar de laatste blz om iets te vragen. De vragen + antwoorden die tot nu toe zijn gegeven kunnen wel vooraan gezet worden. Maar dan moet je wel iemand vinden die tijd/zin heeft om 112 blz door te lezen.

17. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb het een keer globaal doorgelezen, op die manier vond ik een post over de mudcrab (waar ik tot dan toe nog niet van had gehoord). Maar ik denk dat die vragen altijd opnieuw zullen worden gesteld, doordat deze thread zo gigantisch is.

18. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    het heeft indd geen zin om het bij de 1e te zetten dus dan moeten ze x op x weer beantwoord worden en waar kan ik imperial cult opdrachten krijgen?

19. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Alleen in Ebonheart (wel bij 4 verschillende personen)

20. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    ow oke bedankt maar ik blijf eht een vage cult vinden bij al die andere staat eht er normaal en hier niet. maar komt er nog een vervolg of patch van morrowind?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina