1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    ik denk wel dat er een vervolg komt, en ik heb ook nog een vraag:
    Hoe kan ik op een makkelijke manier een deur met een lock level 100 openen OF hoe kan ik mijn security makkelijk en snel verbeteren?

Ik wil namelijk bij Morag Tong, maar de man waarbij je moet joinen, zit achter een lvl. 110 deur....

2. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je kunt ook een spell gebruiken. Iemand van de mages guild in Caldera (een mannelijke darkelf) verkoopt scrolls die 100 openen. Hij verkoopt trouwens ook summon golden saint scrolls en nog meer van die zeer bruikbare dingen.

3. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    OK DAN!!!! Is de Morag Ton btw een moeilijke clan?

4. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    nuh, ligt er aan wie je moet vermoorden. Meestal moet je wel eventjes zoeken. Maar zit je al bij een house?

5. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Hiaalu, maar ik ben nu begonnen met Morag Tong heb in totaal nu 3 mensen moeten vermoorden, gaat best makkelijk eigenlijk

Laatst bewerkt: 11 apr 2003
  6. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    ik von morag tong niet moeilijk alleen het is inderdaad ff zoeken wie je moet vermoorden en ik zou als ik jou was een mark en recall spell/amulet kopen want om telkens terug te lopen naar de hoofd basis in vivec arena is erg klote( je kan door al die opdrachten daar te doen grandmaster worden zonder dat je naar verschillende guild hals moet zoeken)

7. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben nog geen morag tong, maar het lijkt me best vervelend om in iedere stad uittezoeken waar ze zitten.

8. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    dat hoeft dus niet je hoeft alleen maaralle wriths ofzo voor de grand master te doen en alle special orders en dan wordt je al weer grand master

alleen hij zit op zn klote plek helemaal in de chanels van vivec arena en dan weer in een geheime kelder dus is het handig al heb je een mark en recall amuletten

Laatst bewerkt: 11 apr 2003
  9. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Heejz...

Weet iemand een snelle manier om aan geld te komen?

Alvast bedankt Furies

10. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    ga naar de fightguild in ald ruhn daar is een deur van level 90 ofzo daar een kist daar ligt een glass armore in dat kan je weer verkopen

11. masterofthegame

Leuk Bevonden:
    0
    die spreuk heet odmusha open ofzo en als je die koopt moet je hem eerst ff opvoeren tot level 100

12. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je bent in de war met spells. Spells kun je blijven doen en zijn afhankelijk van je skill. Maar SCROLLS koop je en gebuik je eenmalig. Ook al is je skill lvl 5, dan werkt de scroll toch altijd.

13. masterofthegame

Leuk Bevonden:
    0
    oke maar die speuk waar ik het over had moet je altenation best hoog zijn maar als je die hebt is hij ook best handig

14. ~X-Box Junkie~

~X-Box Junkie~ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is de beste heavy armor en waar kan je die vinden?

en wat voor wapen heb je nodig om zo'n beest die eruit zien als creeper te killen?

Laatst bewerkt: 13 apr 2003
  15. masterofthegame

Leuk Bevonden:
    0
    Ebony Armor volgens mij maar weet alleen niet waar je het kan vinden

16. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    De beste armorsoort is Deadric, maar het beste armor zijn de special-armor zoals Lords mail endergelijke

17. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    om zo'n beest die op een creeper lijkt te killen (een scamp), moet je een silver, of een magic wapen gebruiken.

18. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    trouwens weet iemand een forify strength spell? k wil namelijk een constant effect fortify strength item maken, k word er ziek van dat ik als ik alle daedric armor aan heb en 2 daedric zwaarden bij me heb (eentje voor normale beesten, eentje voor speciale enemy's), dat ik nog maar 2kilo kan dragen...

19. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kom je aan die full deadric armor?

20. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    Lord fyr afmaken. (k heb schijt aan mainquest)

:D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina