1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    maar moet je daar beetje coole opdrachten doen

2. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ook vanuit Ald'Ruhn, heb ik een paar keer voor de magesguild in Ald'Ruhn moeten doen

3. masterofthegame

Leuk Bevonden:
    0
    oke maar weet iemand wat voor dingen je daar moet gaan doen

4. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Voor Darius zelf niet, maar bij de andere krijg je opdrachten zoals een sixth-house base aanvallen.
    En... je krijgt aan het einde de Chrysamere en Lords mail na een heel lastig gevecht (ik zat op lv. 50 en ging 2x dood) met de baas van de Legion.

5. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Lords mail en chrysame ik zat toen op level 16 en ik ging niet 1 keer dood :) het was niet zo moeilijk gewoon Amulet of chameleon gebruiken en wat gasten summomen en klaar ben je :)

6. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Spoiler goldbrand:

Boethia ligt ver ten westen van hla oad in de zee dus zorg dat je een vivecs kiss spell bij je hebt praat met het hoofd (ik deed er een uur over om hem te vinden maar hij is heel groot dus het was gewoon dom van me) hij ligt bij de ruines (vindt je ruines dan weet je zeker dat je er bent).

Nu moet je naar caldera naar een beeldhouwende orc(toch? nou ja hij is groen in ieder geval). Bovenste verdieping in het huis van de creeper.

hij vraagt je wat dingen te zoeken. welke weet ik niet meer precies maar je moet in ieder geval een boek hebben die je kunt halen bij jobasha's(zoiets) rare books in vivec (foreign quater waist works of great house hiaalu weet ik niet meer) en 2000 tot 3000 goud.

hij bouwt dan een standbeeld ten noorden van gnaar mok en als je 2 weken later daar naartoe gaat en met die orc(groene gozer) praat dan krijg je de goldbrand (het beste longsword met spell)

Ik doe het uit men hoofd en het is alweer 2 maand geleden dat ik voor het laatst heb gespeeld dus ik weet het allemaal niet zo precies meer. Maar zo moet je er zeker kunnen komen. Die statue opdrachten (een stuk of 8 in totaal) zijn trouwens sowieso niet zo heel erg moeilijk.

7. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    kan je ongeveer zeggen hoe ver van hla oad, centimeter op de kaart ofzo. En echt in de oceaan of de zee

edit: k heb het gevonden, hoe heb ik het ooit kunnen missen. en hop nu naar bluebrand:9

Laatst bewerkt: 15 apr 2003
  8. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    He Mw peopletjes ben ik weer....

Dit zal één van mijn laastste post zijn want ik heb alle quest van MW gehad en gedaan .....
    ben nu eindelijk klaar en kan weer over nieuw beginen maar ja is dat wel leuk, ik heb LIVE en das wel beter dan weer al die tijd weer aan MW te verspillen.... nu nog een MMORPG en ja we zijn weer happy

Maar goed mijn final stats alles op 100
    Lvl 186

stats die over de 100 zijn.

Strenght 150
    Int 140
    Luck 125
    speed 315
    Agility 150
    willpower 110
    Endurance 140
    Persopnality 160
    long sword 125
    acrobatics 130

ja ja ik zal over een maand nog eens posten.... later

bij de weg enchantment is de sleutel ........

9. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    Wattafak dat is @#$$#@!@# Hoog zeg

*aanbid sneltje:D

10. masterofthegame

Leuk Bevonden:
    0
    wouw hoe komt dat zo hoog

11. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    enchantment is de sleutel zei hij:D

12. p1m

p1m Guest

grappig mijn level was lager maar mijn stats waren veel hoger...

13. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dan had je waarschijnlijk betere enchanted items

14. Rodger Young

Leuk Bevonden:
    5
    hmm dacht dat je level niet over de honderd kon zijn

15. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat je over de honderd kan is bekent maar zo belachelijk hoog

Doe je dat echt door alleen maar skills bij een mastertrainer te kopen? dan moet je dus iets van 20 miljoen hebben

16. Rodger Young

Leuk Bevonden:
    5
    :{ das best wel veel

maar het is echt niet leuk meer als je een skill boven de honderd hebt. Dan kan je iedereen gaan doodslaan. Zelfs die ene gast die je moet verslaan op het eind (is zn naam kwijt)

17. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    dagoth ur is zijn naam,

maar warom is et niet leuk dan? geeft juist een oppermachtig gevoel:D hou ik wel van, en je moet er best veel voor doen om dat voor elkaar te krijgen. ff 10 golden saints soultrappen en daarna nog geld verzamelen. reken er maar op dat je minstens 300K nodig hebt

18. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    jezus man, wat is dit zielig....deze treath gaat nu nog steeds voort:confused: nu xbox live er is speel ik er echt niet meer op...maar ja, goed, na halo is morrowind nog altijd mijn beste spel...maar dat is nu verleden tijd:D NU HEB IK LIVE!!!!:9

19. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    k speel et niet meer. enige wat ik nog in het hele spel wil doen is lord vivec soultrappen. maja. dat komt nog wel. ooit. over 5 jaar.

:D

alleen ik heb geen live... echt mega verrot, nu moet ik hele tijd ghost recon singleplayer doen of split screen. maar slitscreen vinnik niet zo heel erg leuk. dat vind ik trouwens altijd. splitscreen sux.

20. Rodger Young

Leuk Bevonden:
    5
    je kan toch ook andere spellen gaan doen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina