1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    ik vind morrowind nog steeds best leuk!

2. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    Nu ik sinds een paar dagen ook LIVE hebt, doe ik morrowind ook niet meer. maar als ik er weer eens de tijd voor ken nemen gaat ik eindelijk eens de mainquest doen:D.

3. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0

ja dat is et em nou juist ik ben uitgekeken op elk spel dat ik heb. ik heb vanmiddag MGS: substance gehuurd maar hij viel me zwaar tegen. klote raiden, en elke keer word je uit de actie gehaald door die eindeloze filmpjes.

niet dat het verhaal me niet interesseerd, juist wel, maar bij elk klein rotdingetje laten ze een filmpje zien...

k kon misschien toch beter PDO huren...

4. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    op lvl 12 was mijn speed al 344 maar ik was toen een vampier met boots of blinding speed als je op een hoog lvl zit is het nog steeds leuk vind ik alleen jammer dat je niet erkent wordt als een sterke speler want dan kom je in een grot en dan staat daar zn zielig vrouwtje zonder harnas met een citin dagger en die zegt dan '' this wil be your doom '' dan denk ik uhm ik zit op lvl 63 en nog denken ze dat ze je aan kunnen dat is wel het jammere dr aan

5. p1m

p1m Guest

ja dat is triest of een rat die je aan valt...
    op level 120 ach ja...

6. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ja, inderdaad. Ze hadden het zo moeten doen dat de wezens die je tegenkomt ook levels omhoog gaan. Dan blijft er een beetje spanning in. Nu is het bij mij zo dat doordat ik zo sterk ben ik het zelden nog maar save of uitrust (autosave) waardoor ik regelmatig een stuk moet herhalen doordat hij weer eens bleef vasthangen.

7. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    kan je dan een golden saint doodslaan?

8. p1m

p1m Guest

BENNEKE GEFELICITEERD

9. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: <= need I say more?

10. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Allebij bedankt.:)

11. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het pas net en ik snap niet echt hoe je nou geld kan verdienen opdrachten doen ging ik voor een gast iets doen in balmora ofzo ouwe gast waarvan ik 200 gold kreeg om me uitterusten moet ik ergens heen ben ik lid geworden bij ene sugar lip ofzo en nu moet ik een diamand stelen of kopen ofzo snap er geen hol meer van.?

12. p1m

p1m Guest

stelen in eht noord westen van balmora druk op wit.

13. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Je begint met een mainquest. Daarvoor moest je naar die oude man (Caius Cosades). Hij geeft je geld en zegt dat je beter eerst wat guild kunt doen om sterker te worden voordat je de mainquest doet.

Bij de guilds kun je kiezen uit de figters, mages en thiefsguild. (kunt ze allemaal doen, maar ik raad je aan om er een tegelijk te doen) Jij hebt bij de thievesguild gejoined. Daar krijg je dan opdrachten van. Door met de opdrachtgever te praten krijg je info over je opdracht. Ook andere mensen kunnen je info geven door met ze te praten. Zo krijg je tips hoe je je opdracht kunt voltooien.

Als je meer hulp nodig hebt of ik te onduidelijk ben zeg je t maar.

14. p1m

p1m Guest

eentje tegelijk??? ik deed gewoon alles door elkaar..

15. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Voor Suger-Habasi in the Thieves guild in Balmora moet ik de Dwemer Artifacts in Gnaar mok was het volgens mij van iemand terugvinden maar waar liggen ze?

16. p1m

p1m Guest

in een hutje wat op slot zit aan de water kant moet je even rond vragen in gnaar mok dan krijg je de naam.

17. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Ook de eerste keer? Ik vond het in het begin moeilijk om het overzicht te houden, dus probeerde ik steeds een opdracht tegelijk af te werken. Maar als je het spel helemaal door hebt kun je er makkelijk wat meer tegelijk doen.

18. p1m

p1m Guest

eerste keer??? iki?

NEE man ik was level 130 oid toen ik het spel inleeferde

19. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde of je de eerste keer ook alles door elkaar deed. Want dan is het echt onoverzichtelijk, maar na een tijdje krijg je het door.

20. p1m

p1m Guest

ooh ja dat klopt dan kom je ineens weer iemand tegen waar je een quest heb open hebt staan dat is soms verelend..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina