1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Dus de thieves guild ofzo is die man sugar-lips or something! Maar ik ben dus bij die vrouw die van die diamanten heeft maar meestal zitten al die dingen in een kist of doos maar kan hem niet vinden. Kan je dus bij barter klikt dat ding aan drukt op wit en je steelt hem?

2. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Als je vraag is, of het voor Suger Lipps Habasi goed genoeg is om een diamant te kopen? Dan ja, je kunt gewoon een diamant kopen en die aan Sugar Lipps geven. Dat raad ik je zelfs aan omdat de persoon waarvan je pikt, je anders voortaan aangeeft als je haar een diamant probeert terugteverkopen

3. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Maar waar kan je die diamant jatten uit haar zakken lukt niet want ze staat in een hoek dus je kan niet van achteren besluipen en er staat nog wel zo'n kist maar daar staat ze naast. Lastig jatten en ik ben een redguard en die is niet geweldig in jatten. Ik heb al me geld tot nu toe uit kisten gehaald lukt me niet om die opdrachten te doen want snap ze niet echt. Duidelijke vraag had ik gestelt hé! mijn vraag is nu waar jat je die diamant. In dat huisje.

4. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    In het rek naast haar liggen drie diamanten en, als je geluk hebt, boven in een kistje of haar nachtkastje.

5. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze uit haar nachtkastje gehaald boven. Denk dat dat gedaan is voor die opdracht. (ligt er dus ieder spel)

6. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet naar de bovenste verdieping van dat huisje gaan. Daar zitten ze in een kistje. NIeman dieje ziet:D

7. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    hoe kan ik eigenlijk bij de thieves guild? Want ben nu best ver met mainquest, morag tong, House hiaalu en fighters guild (allemaal door elkaar!) maar ik wil ook graag mijn sneak/security vaardigheden op de proef stellen, maar als ik aan Suar lips vraag om te joinen, zegt ze: "We have our standards Dark Elf, and you do not.... them"

8. p1m

p1m Guest

geen idee nog nooit gezien.

9. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    zit je bij de imperial guard, het kan best wel zijn dat je in een guild zit waar de thievesguild tegen is

10. ~X-Box Junkie~

~X-Box Junkie~ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je bij de morag tong zit kan je niet de thiefs guild joinen want die hebben een dikke fight of zo....

11. Y.R.

Y.R. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het hier over de opdr8 gever Sugar Lips gaat, heb ik ook nog een vraag over hem, hij wil een sleutel hebben van een gebouw in Balmora. Ik moet de sleutel krijgen van Savor Trandel die in de Council Club is, maar hoe kan ik de sleutel van hem krijgen? Ik heb al geprobeerd om de eigenaar van het gebouw waar ik de sleutel van moet hebben, te vermoorden en de sleutel jatten en die dan geven, maar dan krijg ik geen beloning.

12. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar ben ik ook ergens heb. Maar ik wat is een goede lockpick want kan niet eens een slot met lock 10 ofzo openkrijger terwijl ik 7 van die vage dingen heb. En ik heb een hele goede manier gevonden om geld te verdienen. Snap niet hoe je geld moet verdienen. Nu ben ik alle kamers van gasten aan het leeghalen en alles aan het verkopen maar dat duurt zo lang.

13. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je kunt proberen om Savor Trandel te taunten totdat hij je aanvalt, dan laten de andere vijf je tenmiste met rust en krijg je geen bounty.
    Je kunt proberen om met geluk hem te zakkerolle, maar de kans is klein dat je de sleutel vind
    Je valt hem gewoon aan.
    Bij de laatste twee opties valt hij je aan met hulp van de rust die in de council club is

Als het je niet boeit of je een beloning krijgt of niet zou ik de eigenaar van het gebouw doden.

14. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Echt een moeilijk spel man krijg de kleermaker niet eens dood terwijl ik wel een hele mooie magic bijl heb en een magic zwaard waar je een electric shock krijgt. wat beteken al die modes eigen taunt enz.

15. <doggy>

<doggy> kooool

Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik ook vroeger, als het goed is ligt er beneden in de south wall ook een papiertje op de toonbar bij die gast die ervoor zorgt dat je van je bounty afkomt, mischien ligt het daaraan, en ik had toen alle thief skills boven de 30 gekocht en toch kon ik niet joinen, maadus ik denk dat je gewoon niet meer kan joinen. ik ben nou een tijdje geleeje overnieuw begonnen met een wood elf en als 1e de thieves guild gejoined.

16. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    oh, dat is heel makkelijk; je moet hem gewoon omkopen totdat hij je voor 90/100 of hoger waardeert, en dan moet je praten over het huis, en dan geeft hij de sleutel (zo ongeveer, iig moet je hem omkopen)...

ander vraagie:
    van Gentleman Jim Stacey moest ik op het meest noordelijke eiland een voorwerp halen dat ik nodig had om iemand van een Fighters Guild te overtuigen...
    weet iemand hoe dat voorwerp heet, want dan kan ik het opzoeken in mn logboek :) ??

en de andere opdracht kom ik ook niet uit:
    je moet de Hlervu Locket in het Venim Manor in Ald-Ruhn jatten, maar waar ligt dat ding in godsnaam? ik heb het gebouw binnenstebuiten gekeert, maar ik kan het niet vinden :mad: ?

17. <doggy>

<doggy> kooool

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap de vraag niet helemaal, maar je moet ook de skills gebruiken waar je goed in bent, bijv als je long sword skill op 40 zit dan is het ook logisch dat je zwaarden gebruikt en geen bijlen.
    en met Taunt kun je pesonages aggeresief maken, als je een paar keer succesvol taunt vallen ze je vanzelf aan.

18. <doggy>

<doggy> kooool

Leuk Bevonden:
    0
    dit is wel en handige hints site:
    http://www.uhs-hints.com/uhsweb/hints/morrownd/1.php

19. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Tnx ja ik ben nog niet zo goed in morrowind maar ben nu bezig met het zakkenrollen alle huizen zijn inmiddels leeg:+ Maar weer iemand de best lockpick die in balmora te krijgen is?

20. ~X-Box Junkie~

~X-Box Junkie~ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is de grandmaster lockpicck

maar je beter gewoon ergens een open spell kopen en je alteration(volgens mij) trainen, dan blijft geen deur meer voor je gesloten :). en als je nog veel geld wilt verdienen, doe de quests voor de mages guild in balmora dan moet je op een gegeven moment een soul gem ergens in een kastje proppen maar daar liggen nog een heleboel andere soul gems die je bij de creeper voor veeeeeel geld kan verkopen

ps creeper is in caldera in de gnorak manor of zo

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina